printlogo


کد خبر: 285995تاریخ: 1403/3/12 00:00
اخبار

اطلاعیه پلیس درباره درگیری بازیگر زن و یک مأمور
به دنبال انتشار ویدئویی از درگیری یکی از بازیگران زن با مامور پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد این موضوع ارتباطی به طرح عفاف و حجاب ندارد. به گزارش ایسنا، صبح دیروز ویدئویی از درگیری لفظی یکی از بازیگران قدیمی زن با یکی از ماموران پلیس در فضای مجازی منتشر و در توضیحات ادعا شد این درگیری در پی اجرای طرح عفاف و حجاب و مخالفت این بازیگر با بازداشت چند دختر جوان رخ داده است؛ موضوعی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آن را تکذیب کرد. در اطلاعیه‌ مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه «ویدئوی شهروند سالخورده ارتباطی با عفاف و حجاب ندارد»، آمده است: «در پی انتشار ویدئو از فردی با هویت معلوم در فضای مجازی که در حال اعتراض و متأسفانه توهین و بی‌ادبی به مامور پلیس است، با بررسی به ‌عمل آمده مشخص شد اعتراض این بانوی سالخورده به عملیات عمرانی در محدوده عابر پیاده بوده که پلیس با خویشتن‌داری و رعایت ادب در حفظ حرمت ایشان اقدام کرد».  مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در ادامه این اطلاعیه آورده است: «اساسا موضوع به پلیس و به حوزه عفاف و حجاب مرتبط نبود. با این وجود پس از طرح موضوع و اعتراض ایشان به عملیات عمرانی، مراتب از طرف پلیس به حوزه خدمات شهری مرتبط منعکس شد».
***
امتحانات دانشگاه تهران بدون هیچ تغییری برگزار می‌شود
معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد امتحانات پایان نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بدون هیچگونه تغییری برگزار می‌شود. به گزارش «وطن امروز» به نقل از دانشگاه تهران، اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران در این باره به شرح زیر است: «به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند، امتحانات پایانی نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مطابق برنامه اعلام شده در تقویم آموزشی دانشگاه و بدون هیچگونه تغییری برگزار خواهد شد. یادآوری می‌شود امتحانات پایانی نیم‌سال جاری در دانشگاه تهران با آزمون دروس عمومی از روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد».
***
خانواده‌های نیازمند سطح‌بندی می‌شوند
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: خانواده‌هایی که نیاز به حمایت دارند، بسته به تشخیص مددکار و نوع مشکلاتی که دارند، سطح‌بندی می‌شوند. سیدابوالفضل پرپنچی، با تاکید بر اینکه ما نیز در راستای توانمندسازی افراد بی‌بضاعت، نیازمند، همچنین آنهایی که واقعا نیاز دارند خانواده‌های‌شان مورد حمایت قرار گیرند و جزو گروه هدف واقع ‌شوند؛ همدلی و همراهی داریم، بیان داشت: تعداد خاصی را برای این امر در نظر گرفتیم و هیچ‌گونه نکته‌ای نیز برای پشت‌نوبتی و عدم سرویس‌دهی به این افراد وجود نخواهد داشت. با استقبال از این طرح سعی بر این داریم که همدلی و همراهی را با گروهی که هستند، داشته باشیم تا این خانواده‌ها هم بتوانند روی پای خود بایستند و توانمند شوند. پرپنچی افزود: این خانواده‌ها را می‌توانیم تحت پوشش قرار دهیم. درباره دهک‌هایی که زیر ۳ قرار دارند نیز بحث اشتغال‌زایی، آموزش و کارآموزی را در دستور کار داریم. همچنین این دهک‌ها را برای دریافت تسهیلات اشتغال کم‌بهره به بانک‌ها معرفی می‌کنیم که این امر انجام شود. وی با اشاره به اینکه حمایت‌ها به صورت دائم و موقت انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها بسته به تشخیص مددکار و نوع مشکلاتی که دارند، سطح‌بندی می‌شوند و استعدادیابی انجام می‌شود. در نهایت با توجه به مشکلات خانوار به آنها کمک خواهیم کرد.

Page Generated in 0/0078 sec