printlogo


کد خبر: 286094تاریخ: 1403/3/17 00:00
اخبار

حال عمومی مجید قناد مساعد است
حال عمومی مجید قناد که چند روز قبل تحت عمل جراحی قرار گرفت، در وضعیت مساعدی قرار دارد.
سپهر قناد، فرزند مجید قناد مجری، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی پدرش عنوان کرد: متأسفانه خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه حال عمومی پدرم خوب نیست و به دلیل ضربه مغزی ناشی از تصادف تحت جراحی قرار گرفته است، منتشر شده که درست نیست و حال پدرم کاملا خوب است. وی در توضیح اتفاقی که برای مجید قناد افتاده است، گفت: پدرم ۴۰ روز قبل تصادف کرده بود که مشکل خاصی هم برایش پیش نیامد تا اینکه چند روز قبل به دلیل لخته خونی که در سرش به وجود آمده بود و ممکن است به دلیل تصادف چند وقت قبل هم باشد به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی ادامه داد: بعد از جراحی خوشبختانه حال عمومی وی مساعد است و در سلامت به سر می‌برد. با تشخیص خانواده قرار است وی چند روز در بیمارستان تحت نظر قرار بگیرد اما خوشبختانه مشکل برطرف شده است.
***
پریسا مقتدی در «سوینا» داستان کوتاه می‌خواند
دومین قسمت از «صد داستان» به روایت داستان‌های «قصه عینکم» نوشته رسول پرویزی و «شیراز» اثر مصطفی مستور اختصاص دارد که با خوانش پریسا مقتدی در سایت «سوینا» منتشر می‌شود. این برنامه به سردبیری کیوان کثیریان، در استودیو فراز با صدابرداری مرتضی محقق ضبط شده و امیر تقوی تدوین آن را بر عهده داشته است. این قسمت از «صد داستان» پنجشنبه ۱۷ خرداد ساعت ۱۹ در سایت «سوینا» منتشر می‌شود. «سوینا» (سینمای ویژه نابینایان)، هر ماه یک قسمت از «صد داستان» را با حمایت مهشید عباسی تهیه و منتشر می‌کند که به نسخه صوتی بهترین داستان‌های کوتاه ایران و جهان با خوانش هنرمندان اختصاص دارد.
***
«روزهای بی‌باران» به تئاترشهر می‌آید
نمایش «روزهای بی‌باران» به نویسندگی امین ‌بهروزی و کارگردانی سعید ‌برجعلی از ۲۳ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ ‌در سالن ‌سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود. بازیگران «روزهای بی‌باران» به ترتیب حروف الفبا سعید ‌برجعلی، فاطیما ‌بهارمست، بهار ‌قاسمی و وحید ‌منتظری هستند.حمید تهرانی تهیه‌کننده، حسین طاهربخش مشاور فنی، شهاب مهربان ویدئو آرت، پویا ‌نوروزی آهنگساز، علی علوی تایپوگرافی، حسین رحیمیان‌مجد موشن‌گرافی، آرش رمضانیان عکس و گرافیک، رضا ‌خضرایی طراح نور، محمد شاه‌جمالی مدیر صحنه، مهدیه حدادی منشی صحنه، حسن ‌توکلی دستیار کارگردان، مصطفی قصابی تصویربردار و ساخت تیزر و علی ‌کیهانی مشاور رسانه‌ای دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند. «روزهای بی‌باران» عاشقانه‌ای است درباره انتخاب، درباره جای خالی آدم‌ها و ۲ کلمه‌ای که سرنوشت ما را رقم می‌زند.
***
برگزاری پنجمین برنامه «سلام کتاب» در برج آزادی
پنجمین برنامه «سلام کتاب» با هدف رونمایی کتاب هنرجویان کانون ادبی قلم مانا و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی امروز ۱۷ خرداد در مجموعه فرهنگی برج آزادی برگزار می‌شود. این مراسم همراه با رونمایی از کتاب‌هایی همچون «گیل‌دخت» نوشته سیده‌محدثه باقری، «شعرهایی که او هرگز نخواند» نوشته نازیلا نجابت، «خودباوری تا موفقیت» نوشته معصومه طالبی‌سهزابی خواهد بود. همچنین هر ۳ کتاب به ویراستاری دبیری کانون قلم مانا «ملیکا دستاری» است. کتاب گیل‌دخت، نخستین کتاب به چاپ رسیده سیده‌محدثه باقری است که بر زندگی دختری گیلانی دلالت دارد و پستی‌ها و بلندی‌های زندگی آن دختر را به نمایش می‌گذارد. این کتاب سال ۱۴۰۲ به چاپ رسید.
***
شماره جدید سوره با «ملت ابراهیم» روی پیشخوان آمد
شماره یازدهم ماهنامه سوره به ‌تازگی با پرونده‌ای درباره رئیس‌جمهور شهید و سرمقاله‌ای تحت عنوان «ملت ابراهیم» منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات کشور آمده است. این ‌مجله با مطالبی همچون ملت ابراهیم، «سیدعلی سیدان» (تشییع رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر نشان داد پیوند محبت و سیاست در مدار دین، می‌تواند مردم را تألیف کند)، ناگهان مردم! نوشته فردین آریش (بریده‌روایت‌هایی از تشییع پیکر شهید جمهور در تبریز، تهران و مشهد)، زیارت، سیدابراهیم رئیسی و دولت ایستاده در آستانه او نوشته محمدرضا قائمی‌نیک همراه است. 
***
پویانمایی‌های انتخاباتی روی آنتن شبکه‌ها
مرکز پویانمایی صبا در ایام منتهی به انتخابات، آثاری متفاوت و اثرگذار را در قالب پویانمایی برای پخش از شبکه‌های مختلف سیما تدارک دیده است. پویانمایی «ماجراهای آقای شهروندی» به تهیه‌کنندگی شهرام شیرزادی در ۱۰ قسمت ۲ دقیقه‌ای و با تکنیک دوبعدی تولید شده است. «آقا معلم و بچه‌ها» به تهیه‌کنندگی داوود حدیثی است. این انیمیشن در ۱۳ قسمت ۲ دقیقه‌ای و با تکنیک کات اوت تهیه شده و محورهای اصلی آن شامل بیان شرایط یک انتخابات سالم اعم از الزامات حضور در انتخابات، فضای انتخابات سالم، شرایط انتخاب‌کننده سالم، شرایط انتخاب‌شونده سالم، انتخابات یکی از اصول اساسی برای حفظ انسجام ملی و امنیت ملی است. پویانمایی «شکرستان» که به تهیه‌کنندگی مسعود صفوی برای مخاطب عام، به تعداد ۱۳ برنامه ۲ دقیقه‌ای با موضوع انتخابات ساخته شده دربرگیرنده موضوعاتی از جمله انتخابات و بیان مباحثی همچون چگونگی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، بررسی عوامل تأثیرگذار بر رفتار انتخاباتی مردم، احترام و حفظ حرمت کاندیداها، بیان مطالبات مردم و... است. مجموعه پویانمایی‌های تولید شده در قالب یک بسته برای پخش از شبکه‌های سیما تدارک دیده شده است که بتدریج پخش خواهد شد.

Page Generated in 0/0047 sec