printlogo


کد خبر: 286107تاریخ: 1403/3/17 00:00
بازی تکلیفی راه‌راه

بیایید این هفته کمی احساس تکلیف کنیم. هر‌کس چرا باید احساس تکلیف کرده و در انتخابات به عنوان نامزد ثبت نام می‌کرد؟
- میوه‌فروش محل: به خاطر بیش از 20 سال سابقه کار اجرایی و ارائه میوه درجه ‌یک و تازه به مردم در راستای بهره‌برداری از منابع کشور.
- دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی: به خاطر علم سرشار ۳ سال تحصیل در دپارتمان علوم سیاسی دانشگاه تهران و در زمان استادی استاد صادق زیباکلام.
- نماینده محترم ادوار مجلس: به خاطر نمایندگی همراه با احترام ادوار مجلس و آشنایی کامل با چم و خم‌های راهروهای تودرتوی ساختمان بهارستان و داشتن رکورد عدم حضور در سه‌چهارم جلسات برگزار شده.
- سرهنگ‌تمام بازنشسته: به خاطر سابقه کار اجرایی در کلانتری هفده عشرت‌آباد و در راستای ایفای امنیت ملی و روکردن دست مفسدین اقتصادی. 
- شهردار مفتش‌آباد غربی: به جهت دفاع نکردن از خود در برابر فساد مالی در مفتش‌آباد شرقی و محکومیت به حبس و در راستای الگوگیری از رئیس‌جمهور شهید.
- وزیر خیلی خیلی اسبق وزارت منحله: به خاطر داشتن شرط ثبت‌نام سن زیر 75 سال (یعنی 74 سال و 11 ماه و 27 روز) و در راستای استفاده از تجارب ارزشمند پیشکسوتان.
 
حالا شما بگویید: به نظرتان چرا باید حتما یک تاجر اتاق بازرگانی در انتخابات ثبت‌نام می‌کرد ولی اسمی از این عزیزان وجود نداشت؟

Page Generated in 0/0058 sec