printlogo


کد خبر: 286137تاریخ: 1403/3/19 00:00
اخبار

استقبال 500 نفری از شب نخست «کوچه عاشقی»
اولین شب از اجرای  کنسرت نمایش «کوچه عاشقی» با استقبال مخاطبان روی صحنه رفت. این کنسرت نمایش که به کارگردانی سید جلال‌الدین دری در کاخ سعدآباد روی صحنه رفت با استقبال بیش از 500 مخاطب، با توجه به تعطیلات اخیر، یک شروع پرمخاطب را تجربه کرد.
امیرحسین آرمان، امیرکاوه آهنین‌جان، صدف بهشتی، حمیدرضا ترکاشوند، سمیرا حسینی، محیا دهقانی، آناهیتا دری، پریسا روزبهانی، محسن سلیمانی، فرداد صفاخو، بهزاد عبدی، سولماز غنی، الهام کرمی، محمدرضا مالکی و حسین میرزاییان در این عاشقانه نقش‌آفرینی می‌کنند.
کنسرت نمایش «کوچه عاشقی» روایت زندگی دختری است به نام مهتاب که عاشق خواننده و بازیگر تماشاخانه فردوسی است. نخستین عکس‌های این نمایش در آستانه اجرا منتشر شد.
***
افتتاحیه «عطرآلود» در شیراز برگزار شد
مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «عطرآلود» با گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد حسام محمودی، با حضور مصطفی زمانی بازیگر، هادی مقدم‌دوست کارگردان و یوسف منصوری تهیه‌کننده در ۲ سانس در پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز برگزار شد.
پیش از نمایش فیلم، مصطفی زمانی بازیگر «عطرآلود» ضمن خوشامدگویی به مردم میهمان‌نواز شیراز و گرامیداشت یاد حسام محمودی بازیگر فقید عرصه سینما، در سخنانی اظهار کرد: هنوز باورم نمی‌شود حسام را از دست داده‌ایم و امروز در میان ما نیست. خیلی سخت است که برای زندگی تلاش کنیم تا موثر باشیم و بقیه ذی‌نفع باشند اما در نهایت مرگ همه چیز را بی‌معنی کند. خدا همکار عزیز ما را بیامرزد و روحش شاد.
***
معرفی گروه طراحان پروژه «و او جان من است»
«و او جان من است» عنوان یکی از تازه‌ترین پروژه‌های نمایشی است که خرداد و تیر سال جاری به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی حمید حرا با حضور تعدادی از بازیگران و هنرمندان شناخته‌شده عرصه تئاتر، سینما، تلویزیون، موسیقی و هنرهای تجسمی در تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.
به گفته حمید حرا، این نمایش در یک فضای مفرح به روایت واقعه‌ تاریخی می‌پردازد که تاکنون کمتر در حوزه‌های سینما و تئاتر به آن پرداخته شده است؛ مسیری که در آن تلاش شده چهره واقعی و پر از رحمت اسلام در قالب یک داستان متفاوت به مخاطبان ارائه شود.
وحید لاری طراح صحنه، علی براتی طراح حرکت، مژگان عیوضی طراح لباس، بهاره اسدی طراح گریم و منوچهر رحیمی طراح نور اعضای گروه طراحی پروژه نمایشی «و او جان من است» را تشکیل می‌دهند.
پروژه نمایشی «و او جان من است» خرداد و تیر سال جاری با همکاری بنیاد فرهنگی - هنری رودکی و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط گروه هنری «سایه» روی صحنه می‌رود.
***
«جیغ» سیامک انصاری بعد از «جوکر»
سیامک انصاری این روزها در تدارک اجرای برنامه جدیدش با نام «جیغ» در شبکه نمایش خانگی است.
احسان علیخانی در نخستین قسمت از برنامه «جوکر» درباره دلایل غیبت سیامک انصاری در این برنامه توضیح داد؛ بر اساس این توضیح انصاری به دلیل اجرای برنامه جدیدش در شبکه نمایش خانگی امکان حضور در «جوکر» را نداشته است.
علیخانی در فضای مجازی در توضیح این غیبت آورده است: «ممنونم از سیامک عزیز که ۳ سال پیش دعوت مرا پذیرفت و  برای اجرای جوکر ۱ آمد اما امسال زودتر از «جوکر ۲»، رئالیتی‌شوی خودش را در پلتفرم دیگری شروع کرد که برایش خیلی زحمت کشیده و قرار است برنامه «جیغ» را اجرا کند و بزودی پخش شود، به همین دلیل نشد کنارمان باشد».
علیخانی همچنین یادآور شد: برای اجرا سراغ هنرمند دیگری رفته اما به دلیل سفر طولانی امکان منتظر ماندن نبوده است.
فصل دوم «جوکر» با اجرای احسان علیخانی به تازگی در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.
***
«با کاروان غدیر» عید غدیر پخش می‌شود
برنامه با کاروان غدیر به همت حسینیه اعظم زنجان برای پخش در ایام عید غدیر آماده می‌شود. در این برنامه که در 6 قسمت است شعرایی چون کلامی‌زنجانی، پاشایی، رضوی زنجانی مرادی و حبیبی و مادحین سرشناسی چون یوسف شبیری، مرتضی حیدری، جلیل محمدی، سعید نوری، رسول امامی و علیرضا بیگدلی حضور دارند. 
کارشناسان این برنامه 6 قسمتی حجت‌الاسلام اسدی، حجت‌الاسلام دولتی و حجت‌الاسلام غفاری هستند و اجرای آن توسط بهلول حبیبی‌زنجانی انجام خواهد شد.
برنامه با «کاروان غدیر» همزمان با ایام عید غدیر یک هفته مانده به  عید از شبکه استانی روی آنتن می‌رود.

Page Generated in 0/0056 sec