printlogo


کد خبر: 286146تاریخ: 1403/3/19 00:00
اخبار

در بوداپست قهرمان وزن 86 کیلوگرم شد
بازگشت طلایی
حسن یزدانی در فینال رقابت‌های رنکینگ‌دار مجارستان مقابل حریف آمریکایی پیروز شد و به مدال طلا رسید.
در ادامه رقابت‌های رنکینگ‌دار مجارستان در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی بعد از شکست ۱۳ بر ۲ اتهان راموس از پورتوریکو و ۱۲ بر ۲ هایتو ایشیگورو از ژاپن، در نیمه‌نهایی هم ۱۰ بر صفر عظمت دولتبیکوف قزاق را برد و فینالیست شد.
دارنده ۹ نشان المپیک و جهانی، برای کسب مدال طلای تورنمنت مجارستان با ترنت هیدلای آمریکایی مبارزه کرد که با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز میدان شد و به مدال خوش‌رنگ طلا رسید. 
یزدانی که بعد از هشت ماه دوری از میادین به دنبال انجام عمل جراحی، برای کسب آمادگی به منظور شرکت در المپیک ۲۰۲۴ در این مسابقات شرکت کرده بود، با تحقیر حریف آمریکایی و کسب مدال طلا خصوصا  برای هموطن او، آرون بروکس که به تازگی در مسابقات انتخابی جایگزین دیوید تیلور شده، خط و نشان کشید.
***
پایان کار نویر در تیم ‌ملی بعد از یورو
دروازه‌بان باتجربه ژرمن‌ها بعد از یورو از تیم‌ ملی کشورش کناره‌گیری خواهد کرد. تیم ملی فوتبال آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴، امیدوار است با هدایت یولیان ناگلزمن نتایج خوبی به دست آورد. به گزارش بیلد، مانوئل نویر ۳۸ ساله قصد دارد بعد از پایان یورو از بازی‌های ملی خداحافظی کند. پیش از او تونی کروس نیز اعلام کرده بود بعد از پایان یورو ۲۰۲۴ از تیم‌ ملی کشورش و فوتبال کناره‌گیری خواهد کرد. بعد از نویر، مارک آندره تراشتگن عهده‌دار حراست از دروازه ژرمن‌ها خواهد بود. آلمان در نخستین دیدار یورو باید به مصاف تیم‌ ملی اسکاتلند برود.
***
حق فسخ ۲ ستاره، سپاهان را دچار مشکل خواهد کرد؟
۲ بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان با وجود تمدید قرارداد می‌توانند از تیم‌شان جدا شوند. فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو ۲ بازیکن سپاهان که در میانه‌های لیگ بیست‌وسوم قراردادشان را با این تیم‌ تمدید کردند، در صورت پیشنهاد جدید می‌توانند از این تیم جدا شوند. در قرارداد هر ۲ بازیکن حق فسخ وجود دارد و احمدزاده با پرداخت 6 میلیارد تومان و شهریار مغانلو با پرداخت 10 میلیارد تومان می‌توانند از جمع شاگردان مورایس جدا شوند.

Page Generated in 0/0047 sec