printlogo


کد خبر: 286190تاریخ: 1403/3/20 00:00
اخبار

علی پروین بازداشت نشده
علی پروین هیچ سمتی در پرونده کورش کمپانی ندارد و بازداشت نشده است. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، از جمعه شب یک پیام دروغ  درباره دستگیری علی پروین به نقل از دادستان تهران در برخی کانال‌های خبری و گروه‌ها دست به دست می‌شود. انتشار این خبر کذب درحالی صورت گرفته است که علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران تاکنون هیچگونه اظهارنظری درباره موضوع منتشره نداشته است. در حالی این ادعای دروغ به نقل از علی صالحی در حال دست به دست شدن و انتشار در فضای خبری است که اساسا هیچ پرونده‌ای در رابطه با موضوع مورد اشاره علیه پروین تشکیل نشده و این فرد در پرونده کورش کمپانی سمتی ندارد. در همین رابطه یک مقام قضایی گفت: خبر بازداشت پروین در پرونده کورش کمپانی دروغ بوده و مراتب اعلام پیشرفت پیگیری این پرونده از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد. 
***
معترضان فرانسوی خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از المپیک شدند
جمعی از فعالان حامی فلسطین در حمایت از این کشور و در اعتراض به حضور رژیم صهیونیستی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، برابر دفتر کمیته برگزاری این بازی‌ها در پاریس تجمع کردند. به گزارش مهر، جمعی از حامیان فلسطین در حمایت از این کشور برابر مقر کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در فرانسه تجمع و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند. این افراد ضمن سر دادن شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین، خواستار تحریم و اخراج رژیم صهیونیستی از بازی‌های المپیک شدند. معترضان معتقدند اگر روسیه به دلیل حمله به اوکراین از بازی‌های المپیک محروم شده است اسرائیل هم باید به دلیل جنایاتی که در فلسطین مرتکب شده است از این بازی‌ها تعلیق شود. اما نه تنها این اتفاق نیفتاده است، بلکه کمیته برگزارکننده این بازی‌ها با اجازه دادن به رژیم صهیونیستی برای شرکت در المپیک در عمل به آنها پاداش داده است. این افراد همچنین با پهن کردن لباس‌های کودکانه و عروسک‌هایی که آغشته به خون است یاد کودکان فلسطینی را گرامی داشتند. 
***
مبارزه با فساد در فوتبال؛ فریبرز محمودزاده بازداشت شد
در ادامه پیگیری‌های پرونده باشگاه مس رفسنجان، مسؤول سابق کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران هم بازداشت شد. به گزارش ایسنا، در ادامه بررسی و پیگیری پرونده پرداخت رشوه از سوی باشگاه مس رفسنجان، حالا خبر رسیده یک مدیر فوتبالی دیگر بازداشت شده است. بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در اختیار ایسنا قرار گرفته است، در رابطه با پرونده باشگاه مس رفسنجان، فریبرز محمودزاده، مسؤول پیشین کمیته نقل ‌و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران روز شنبه  بازداشت شد. در این پرونده پیش از این خداداد افشاریان، رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال بازداشت شده بود و یک فرد رسانه‌ای هم با قید وثیقه آزاد است. 
***
مهدی طارمی برای ماجراجویی در اینتر آماده است
مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران با درخشش در دیدار با هنگ‌کنگ باعث دلگرمی هواداران تیم اینتر میلان ایتالیا شد. تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ در هفته پنجم دور نخست مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه ۱۷ خرداد رودرروی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید تا ایران کماکان با ۱۳ امتیاز و برتری در تفاضل گل بالاتر از ازبکستان در جدول گروه E قرار گیرد. مهدی طارمی مهاجم ایران در این بازی خوش درخشید و توانست ۳ گل به ثمر برساند و به چهارمین هت‌تریک خود در دوران ملی دست یابد. طارمی که فصل آینده پیراهن تیم اینتر ایتالیا را بر تن خواهد کرد با درخششی که در دیدار با هنگ‌کنگ داشت توانست باعث امیدواری هواداران این تیم شود. رسانه «gazzetta» ایتالیا در این خصوص نوشت: مهاجم فصل آینده اینتر، قهرمان بازی با هنگ‌کنگ بود. طارمی با ۳ گلی که برای ایران به ثمر رساند باعث پیروزی تیمش شد و با این هت‌تریک هواداران اینتر به درخشش این بازیکن در تیم‌شان امیدوار شدند. این مهاجم پیش از دیدار با هنگ‌کنگ در دیدار فینال جام حذفی پرتغال توانسته بود پیروزی را برای پورتو به ارمغان بیاورد. این رسانه در ادامه مطلب خود آورده است: طارمی با عملکرد خوبی که در بازی با هنگ‌کنگ داشت نشان داد برای ماجراجویی در ایتالیا آماده است. بازیکن ایرانی پیش از پوشیدن پیراهن «نراتزوری» باید همراه با ایران رودرروی ازبکستان قرار گیرد. 

Page Generated in 0/0073 sec