printlogo


کد خبر: 286232تاریخ: 1403/3/21 00:00
امیدعلی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با «وطن امروز»:
پرسپولیس بازیکن می‌خواهد، نامه بزند

زهره فلاح‌زاده: پس از پایان لیگ بیست‌وسوم، باشگاه‌های لیگ برتری در تکاپوی مذاکره و خرید بازیکن برای فصل ۰۴-۱۴۰۳ هستند. در همین راستا نخستین خبر نقل و انتقالاتی که شاید این روزها بسیار به چشم خورده، مذاکره ۲ ملی‌پوش پرسپولیس با یکی از پدیده‌های لیگ امسال در اردوی تیم‌ ملی است؛ اتفاقی که در لیگ‌های حرفه‌ای تمام دنیا نادر است و به جای اینکه باشگاه آنها درخواست کتبی برای جذب بازیکن بدهد، بازیکنان یک باشگاه، خود در حال مذاکره هستند! به همین علت خبرنگار
«وطن امروز» با امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان گفت‌وگو کرد.
مدیرعامل استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت جواد آقایی‌پور، مهاجم جوان تیمش اظهار داشت: آقایی‌پور با ما یک سال دیگر قرارداد دارد و‌ هنوز هیچ درخواست کتبی از باشگاهی برای جذب او نداشته‌ایم.
وی در رابطه با مذاکره غیررسمی پرسپولیسی‌ها با ستاره تیمش گفت: من هم شنیده‌ام دروازه‌بان و مدافع باشگاه پرسپولیس با او‌ صحبتی داشته‌ و نقش ایجنت‌ها را ایفا کرده‌اند. باشگاه پرسپولیس و هر باشگاه دیگری برای درخواست جذب بازیکنی که با ما قرارداد دارد باید نامه رسمی بدهد.
مدیرعامل استقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: البته جدا از بحث فوتبال و‌ پیشرفت، گمان نمی‌کنم بازیکنی که از دیار انزلی و‌ استان گیلان است، به خاطر مردم شهر و استانش روبه‌روی مدیرعاملی بنشیند که در یک برنامه تلویریونی به لهجه و‌ گویش آنها توهین کرده است.
نجفی در پاسخ به این سوال که تیم استقلال خوزستان که با حضور شما و جذب چند بازیکن خارجی تاثیرگذار در نیم‌فصل دوم توانست ششمین تیم از نظر امتیازگیری باشد، چه برنامه‌ای در فصل آتی دارد، توضیح داد: با توجه به رویکرد مدیرعامل محترم گروه ملی فولاد که نظر مثبتی روی تقویت تیم دارد، ان‌شاءالله با جمع‌بندی‌ای که هیات‌مدیره و کادرفنی خواهند داشت، ابتدا هدف حفظ تیم فعلی خواهد بود و سپس خرید بازیکنان داخلی و خارجی مدنظر کادرفنی را در هفته آینده شروع خواهیم کرد.

Page Generated in 0/0057 sec