printlogo


کد خبر: 286272تاریخ: 1403/3/22 00:00
اخبار

شاگردان رنگرز قهرمان شدند
در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی رنکینگ مجارستان تیم منتخب کشتی فرنگی با ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۸ مدال برنز به عنوان قهرمانی دست یافت. به گزارش مهر، در تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها محمد هادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم و مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال نقره، امیررضا ده‌بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم، میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، دانیال سهرابی در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدحسین محمودی در وزن ۸۷ کیلوگرم و شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. در رده‌بندی تیمی، ایران با ۱۷۳ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های گرجستان با ۱۳۷ و مجارستان با ۱۱۳ امتیاز دوم و سوم شدند. 
***
تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان ایران قهرمان جهان شد
در پایان رقابت‌های فوتسال زیر ۲۱ سال قهرمانی ناشنوایان جهان که در قزاقستان برگزار شد، تیم‌ ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان با برتری برابر میزبان برای دومین بار قهرمان جهان شد. در آخرین روز رقابت‌ها تیم‌ ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در فینال به مصاف تیم میزبان رفت و با نتیجه ۷ بر ۴ این تیم را شکست داد و برای دومین بار قهرمان جهان شد. فوتسالیست‌های کشورمان در وقت قانونی این بازی به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند و در نهایت در وقت اضافه با نتیجه ۷ بر ۴ برابر قزاقستان به برتری رسیدند و قهرمان جهان شدند. در این مسابقه امیررضا حسن‌زاده ۴ گل، ایلیا فیاض، پوریا سعیدی و ابراهیمی هرکدام یک گل به ثمر رساندند. اولین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان زیر ۲۱ سال دو سال پیش در مالزی برگزار شد که تیم ایران توانست به عنوان قهرمانی دست یابد. هدایت این تیم را مهدی صانعی (سرمربی) و هادی عبدالهی ( مربی) برعهده داشتند. 
***
پس از دایی و اسکوچیچ، ۲ مربی برزیلی به پرسپولیس پیشنهاد شدند
در جدیدترین اتفاق در باشگاه پرسپولیس، 2 مربی برزیلی برای جانشینی اوسمار به مدیران این باشگاه معرفی شده‌اند. به گزارش تسنیم  با گذشت یک هفته از قهرمانی پرسپولیس و خروج اوسمار لوس ویرا از ایران، امیدها برای تمدید قرارداد و بازگشت این مربی به جمع سرخپوشان به کمترین میزان خود رسیده است. بر همین اساس نیز در روزهای گذشته اسامی متعددی برای سرمربیگری پرسپولیس مطرح شده است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد علی دایی تا این لحظه تنها گزینه داخلی سرخپوشان است، البته در راه این انتقال مسائل و موانعی وجود دارد. علاوه بر دایی، نام دراگان اسکوچیچ نیز در بین مدیران پرسپولیس مطرح شده اما تا این لحظه هیچ مذاکره رسمی بین طرفین انجام نشده است. همچنین شنیده می‌شود 2 مربی برزیلی در جدیدترین اتفاق به مدیران پرسپولیس معرفی شده‌اند تا در صورت قطعی شدن جدایی اوسمار، رزومه آنها برای حضور در پرسپولیس بررسی شود. مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به واگذاری مالکیت این باشگاه به کنسرسیومی از بانک‌ها، فعلا در انتظار جلسه خود با مدیران بانک‌ها هستند تا تکلیف‌شان برای فصل بعد مشخص شود و سپس سراغ تمدید قراردادها و انتخاب سرمربی جدید خواهند رفت. 
***
شورش رئال مادرید علیه فیفا
سرمربی رئال مادرید اعلام کرد این باشگاه در جام‌جهانی باشگاه‌ها شرکت نخواهد کرد. رئال مادرید با شکست بروسیا دورتموند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. رئال باید خود را آماده حضور در جام‌جهانی باشگاه‌ها کند اما با اعلام کارلو آنچلوتی، تیم مادریدی در این رقابت بزرگ که بناست تابستان ۲۰۲۵ زیر نظر فیفا برگزار شود، شرکت نمی‌کند. به نوشته اسپورت، کارلو آنچلوتی گفت: تنها یک بازی رئال مادرید ۲۰ میلیون یورو می‌ارزد ولی فیفا می‌خواهد این مبلغ را برای همه بازی‌ها به ما بدهد و این قابل قبول نیست. ما هم مثل بسیاری از باشگاه‌ها نمی‌خواهیم در این رقابت به میدان برویم. 
***
بایرن و کیمیش به بن‌بست رسیدند
طبق اعلام فابریتزیو رومانو، کیمیش تابستان پیش رو از بایرن‌ مونیخ جدا می‌شود. 
به گزارش ایسنا، جاشوا کیمیش یکی از بازیکنانی است که در تابستان از بایرن‌‌مونیخ جدا خواهد شد. این خبری است که فابریتزیو رومانو آن را تایید کرد. 
این خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد مذاکرات بایرن مونیخ با کیمیش کاملا به بن‌بست رسیده است و این بازیکن در تابستان تیم باواریایی را ترک خواهد کرد. از بارسلونا و الاهلی عربستان به عنوان 2 مشتری جدی کیمیش سخن به میان می‌آید و به احتمال خیلی زیاد او راهی یکی از این 2 تیم می‌شود. 
کیمیش یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار بایرن مونیخ در سال‌های اخیر بوده است که هم در جناح راست و هم در خط میانی به بازی گرفته شده است و باید دید بایرن با سرمربی جدید خود چه جایگزینی برای او دارد. 

Page Generated in 0/0050 sec