printlogo


کد خبر: 286313تاریخ: 1403/3/23 00:00
اخبار

توافق دوباره مهرداد محمدی با استقلال
مهاجم استقلال فصل آینده هم در این تیم به میدان خواهد رفت. به گزارش ایسنا، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال برای حضور دوباره در این تیم با مسؤولان این باشگاه به توافق رسید. محمدی که قراردادش با استقلال یک‌ساله بود پس از صحبتی که با مسؤولان این تیم داشت فصل آینده نیز در خدمت آبی‌پوشان خواهد بود. البته محمدی به دلیل اتفاقات آخرین بازی استقلال در لیگ برتر مقابل پیکان از سوی کمیته انضباطی ۶ جلسه محروم شده است که استقلالی‌ها به خاطر این موضوع به کمیته استیناف اعتراض کرده‌اند.
***
قهرمانی سریع‌ترین مرد ایران در فرانسه
حسن تفتیان، قهرمان رقابت ماده ۱۰۰ متر مسابقات بین‌المللی دوومیدانی فرانسه شد. تفتیان، رکورددار دوی سرعت ایران در جریان برگزاری مسابقات بین‌المللی دوومیدانی فرانسه توانست عنوان قهرمانی ماده ۱۰۰ متر را کسب کند. او موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۰.۱۰ ثانیه (باد ۳.۵+) زودتر از سایر رقیبان از خط پایان عبور کند و عنوان نخست را به دست آورد. پس از تفتیان، دیلان ورمونت از فرانسه با ثبت زمان 10.16 ثانیه نایب‌قهرمان شد و هارواد آچی، دیگر دونده فرانسوی نیز با زمان ۱۰.۱۹ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد. تفتیان برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک و همچنین حضور در این بازی‌ها در فرانسه به سر می‌برد.
***
چادرملو به لیگ برتر صعود کرد
در هفته پایانی لیگ دسته اول، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد برابر شهر راز شیراز متوقف ولی قهرمان لیگ آزادگان شد. چادرملو هم رقابت برابر فجرسپاسی را برد و دومین تیم صعود‌کننده به لیگ برتر نام گرفت. هفته سی‌وچهارم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال دوشنبه با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد که صعودش را به لیگ برتر قطعی کرده بود برابر شهر راز شیراز با تساوی یک - یک متوقف شد. در مهم‌ترین دیدارهای این هفته هم تیم فجر سپاسی که در رده دوم قرار داشت به مصاف پارس جنوبی جم رفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد و سوم شد. چادرملوی اردکان هم برابر دریای بابل صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و هم‌امتیاز با فجر سپاسی شد اما به دلیل عملکرد بهتر در بازی رودررو نسبت به فجر در رده دوم قرار گرفت و بعد از خیبر خرم‌آباد به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر شد اما دریای بابل با این شکست در رده شانزدهم به کار خود پایان داد و همراه با شاهین بندرعامری و خوشه طلایی ساوه به لیگ دسته دوم سقوط کرد. در جدول نهایی لیگ دسته اول، خیبر خرم‌آباد با ۷۷ امتیاز قهرمان شد و چادرملو و فجرسپاسی با ۷۳ امتیاز و به دلیل نتایج بازی‌های رودررو در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

Page Generated in 0/0068 sec