printlogo


کد خبر: 286418تاریخ: 1403/3/26 00:00
جزئیات جدید از حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین
کشف اسناد نفاق

گروه سیاسی: چهارشنبه گذشته (23 خرداد) پلیس فرانسه به ساختمانی حمله کرد که گفته می‌شود یکی از مقرهای سری منافقین در پاریس است. پاریس خرداد 21 سال قبل نیز صحنه یورش پلیس فرانسه به مقر منافقین بود. 27 خرداد 1382 پلیس این کشور به مقر اصلی سازمان منافقین در پاریس حمله کرد و مریم رجوی (عضدانلو)، سرکرده گروهک منافقین را دستگیر کرد. هر چند در آن مقطع روی هم عضدانلو کمتر از یک ماه در بازداشت بود!
به تازگی اما ساختمانی در پاریس مورد حمله پلیس فرانسه قرار گرفته که به گفته منابع آگاه، شامل مقر سری ستاد اطلاعات منافقین، بخش جاسوسی تلفنی و یکی از استودیوی‌های تلویزیون این گروهک است. این خبر را یکی از افراد مطلع در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرانا بیان داشته و همچنین از دستگیری ۳ تروریست منافق در جریان حمله پلیس فرانسه به مقر گروهک تروریستی منافقین در پاریس خبر داده است.
این منبع آگاه گفته است: در جریان این حمله و بازرسی کامل پلیس از مقر مذکور، تجهیزات فنی همچون دستگاه‌های ترمینیشن و مستندات آرشیوی مهمی کشف و ضبط شده و این مستندات آرشیوی کشف شده مربوط به جاسوسی منافقین از ایران است. وی افزوده است: همچنین بر اساس اطلاعات موجود، پلیس فرانسه تمام مدارک، مستندات و سیستم‌های موجود در این مقر را ضبط و خارج کرده است. در این حمله علاوه بر دستگیری ۳ نفر از اعضای این گروهک، تعدادی سلاح نیز کشف شده است.
* رصد زنده عملیات توسط ایران
همچنین پس از انتشار اخبار حمله پلیس فرانسه به ساختمان منافقین، معاون امور بین‌الملل قوه‌قضائیه ضمن استقبال از اقدام پلیس این کشور علیه منافقین، تأکید کرد هیچ مکان امنی برای تروریست‌ها باقی نخواهد ماند.
کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه‌قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به اقدام پلیس فرانسه علیه مقر گروهک تروریستی منافقین در این کشور واکنش نشان داده بود.
غریب‌آبادی در این پیام نوشت: «از حمله پلیس فرانسه به مقر اصلی گروهک تروریستی منافقین، بازرسی کامل مقر، بازداشت ۳ نفر از اعضای گروهک و پلمب این مقر، استقبال می‌کنیم؛ این عملیات به ‌طور زنده توسط ایران رصد می‌شد؛ هیچ مکان امنی برای تروریست‌ها باقی نخواهیم گذاشت».
این در حالی است که طی روزهای اخیر، خبر حمله عصبی مریم رجوی، سرکرده این گروهک و وضعیت نامعلوم وی پس از انتقال به بیمارستان، این سازمان تروریستی را با چالش و مشکلات بزرگی مواجه کرده و حالا با حمله پلیس فرانسه به مقر آنها در این کشور، وضعیت منافقین بیش از پیش بحرانی خواهد شد.
پیش از این، پلیس آلبانی نیز خرداد سال گذشته به مقر «اشرف3» در پایتخت این کشور حمله کرده بود و حالا در ادامه روند دیپلماسی عزتمندانه جمهوری اسلامی، به نقل از رسانه‌های فرانسوی، عصر روز چهارشنبه پلیس فرانسه به یکی از مراکز گروهک تروریستی منافقین در شهر پاریس حمله کرده است.
* 17 هزار شهید ترور منافقین
سازمان منافقین پس از پیروزی انقلاب همواره نقش مخربی در کشورمان ایفا کرده است. رویارویی علنی هواداران این سازمان با جوانان انقلابی از اسفند 59 به بهانه سخنرانی بنی‌صدر (رئیس‌جمهور وقت) آغاز شد. در آن سخنرانی هواداران سازمان اقدام به ضرب و جرح مردم کردند.
خرداد 1360 پس از عزل بنی‌صدر که پیوندی نامیمون با مسعود رجوی بسته بود، سازمان منافقین اعلام عملیات مسلحانه (میلیشا) کرد و طی درگیری‌های پیش آمده، تعداد قابل توجهی از مردم، نیروهای انقلابی و همین‌طور منافقین کشته شدند. سپس دوران ترور جریان نفاق آغاز شد که تاکنون منجر به شهادت 17 هزار نفر از هموطنان‌مان شده است.
حملات تروریستی منافقین علیه مردم و مسؤولان نظام، نقش مخرب آنها در ۸ سال دفاع‌مقدس، همکاری با ارتش بعث عراق در شکنجه و بازجویی از آزادگان، حمله علنی به خاک کشورمان در ۳ عملیات آفتاب، چلچراغ و فروغ جاویدان (مرصاد)، همکاری با سازمان‌های جاسوسی علیه صنعت هسته‌ای کشورمان، حضور در فتنه‌های سال‌های 78، 88 و اغتشاشات دهه 90 و غائله «زن، زندگی، آزادی» از جمله مواردی است که منافقین در خیانت علنی به کشور و مردم ایران در آنها شرکت داشته‌اند. 
ایران همواره خواستار دستگیری و محاکمه سران و عوامل این سازمان تروریستی بوده که عموما این درخواست‌ها از سوی قدرت‌های غربی رد شده است. همچنین در چند ماه گذشته قوه‌قضائیه اقدام به محاکمه عوامل سازمان نفاق کرده که طی آن، آسیب‌دیدگان اعمال تروریستی این سازمان با مستندات قاطع علیه این سازمان تروریستی شکایت کرده‌اند.

Page Generated in 0/0060 sec