printlogo


کد خبر: 286496تاریخ: 1403/3/29 00:00
رهبر انقلاب در عیادت از آیت‌الله مکارم‌شیرازی درباره این مرجع تقلید مطرح کردند
عمر مبارک و وجود نافع

در پی کسالت و بستری‌ شدن حضرت آیت‌الله ‌العظمی مکارم‌شیرازی از مراجع عظام تقلید، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از ایشان عیادت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در جریان این عیادت، ضمن اطلاع از روند درمان حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی، برای ایشان از درگاه خداوند طلب عافیت و سلامت کامل کرده و افزودند: شما در تمام این سالیان از لحاظ علمی و از لحاظ هدایت مردم و ‌‌‌از لحاظ معرفت، عمرتان مبارک و وجودتان نافع بوده است، خداوند ان‌شاءالله برکات شما را باقی بدارد. در این دیدار، حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی نیز از لطف و محبت رهبر معظم انقلاب اسلامی سپاسگزاری کرد.
* موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان
به‌ مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، رهبر انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 2 هزار و 654 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات این محکومان را که پرونده‌های عفو آنان در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی شده و واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی مورد قبول حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.
* رهبر انقلاب عید سعید قربان را به مسلمانان جهان تبریک گفتند
حساب‌های رسانه KHAMENEI.IR در شبکه اجتماعی ایکس، دوشنبه (۲۸ خردادماه) جمله‌ای از رهبر انقلاب اسلامی در تبریک عید قربان و دعا برای پیروزی فلسطین منتشر کرد.
در این پیام آمده است: فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک عرض می‌کنم به همه مسلمانان و از خداوند متعال نزدیک شدن روز پیروزی فلسطین را که امری قطعی است، مسألت می‌کنم.
 

Page Generated in 0/0059 sec