printlogo


کد خبر: 286534تاریخ: 1403/3/30 00:00
شهید طهرانی‌مقدم با قالیباف دوران طلایی را رقم زدند

در پی اظهارنظرهای برخی افراد منتسب به شهید حسن طهرانی‌مقدم، خانواده محترم این شهید بزرگوار اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن این اطلاعیه به این شرح است:
به نام خدا
در پی انتشار برخی مواضع خلاف واقع درباره شهید طهرانی‌مقدم توسط فردی که خود را به این شهید بزرگوار منتسب کرده است، به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند:
اولا خانواده شهید طهرانی‌مقدم، هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی بویژه شبکه ایکس نداشته و ندارد و کلیه صفحات منتسب به این شهید جعلی است.
ثانیا مطالب و مواضع منتشرشده در این صفحات، بدون اطلاع خانواده شهید منتشر شده و باعث ناراحتی شدید ما شده است و مصمم به پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی هستیم تا مشخص شود سوءاستفاده از نام شهید عزیز، توسط چه فرد و گروهی و با چه نیاتی انجام شده است.
ثالثا سردار محمدباقر قالیباف در دوران فرماندهی نیروی هوایی سپاه، به عنوان مافوق و دوست و رفیق شهید طهرانی‌مقدم، از نظر حمایت و همکاری با ایشان، یک دوران طلایی را رقم زدند. حمایت از تحقیقات مختلف از جمله عملی نمودن ایده «شهرهای موشکی» و پشتیبانی و تجهیز فناورانه جبهه مقاومت و نیروهای مقاومت منطقه از جمله اقدامات شاخص جناب آقای قالیباف در آن مقطع بوده است.
امیدواریم مردم عزیز ایران اسلامی با درایت و بصیرت مثال‌زدنی، مثل همیشه در صحنه انتخابات حاضر شوند و با حضور باشکوه خود در عرصه مشارکت سیاسی، باعث شادی روح امام و شهیدان و رضایت رهبر انقلاب شوند.
والعاقبه للمتقین
خانواده شهید طهرانی‌مقدم
۲۹ خرداد ۱۴۰۳

Page Generated in 0/0053 sec