printlogo


کد خبر: 286578تاریخ: 1403/3/31 00:00
عدم آگاهی از مزایای دمپایی ابری

پایگاه‌های استنادی بین‌المللی، در یک اقدام زشت، اکبیری، چندش اعلام کردند ایران دارای سریع‌ترین نرخ رشد علمی در جهان و ۱۱ برابر میانگین جهانی است؛ و در بحث مقالات نیز ایران رتبه اول علمی منطقه در سال ۲٠۱۷ و رتبه ۱۶ علمی در جهان را کسب کرده است، در همین زمینه لازم است دلایلی ذکر کنیم که رد «کار خودشان است» در این گزارش‌های بین‌المللی وجود دارد. 
۱. گزارش بین‌المللی احتمالا توسط دعانویسی یا رمالی طلسم شده است وگرنه بین‌المللی و اونور آب که همش واس ماست یعنی کلش واس ماست! چرا باید برای جمهوری اسلامی همچین گزارش تپل مپلی را رد کند؟ حتما چیز خورش کردند (احتمالا اول چیز‌خوردگی) 
۲. در زمان آریامهر محمدرضا پهلوی که دانشجویان آزاد بودند و با شلوار، پیژامه و دمپایی ابری و کلا با لباس توی خانه و دانشگاه راه می‌رفتند، برای رشد علم همچنین گزارشی رد نکردند حالا برای جمهوری اسلامی که مجبور می‌کنه که دانشجویان با دمپایی جوراب بپوشند و به سرکلاس بروند این رشد علمی چرب و چیلی می‌نویسد. (احتمالا دوم عدم آگاهی از مزایای دمپایی ابر) 
۳. ISI گزارش کرده تعداد مقالات علمی چاپ شده از محققان ایرانی در مجلات معتبر بین‌المللی در سال ۱۳۵۷، ۴۵٠ مقاله بوده که در سال ۲٠۲۱ به ۱۵۵۳۴ مقاله رسیده است، چه گزارش حالت تهوع‌‌آوری!! 
 ۴۵٠ تا خیلیه! فکر کن شما با دمپایی ابری بیایید سرکلاس حس درس خواندن می‌گیرید یا کنار باربیکیو نشستن، وگرنه با کفش واکس‌زده و دفتر کلاسور که هر کی باشه می‌تونه این همه مقاله بنویسه. (احتمالا سوم خطر مقاله‌زدگی) 
۴. اصلا کی درس می‌خواند؟! مگر اول اینستاگرام و بعد کتاب نبود؟ من و دوستام که اینجوریم! 
شایان ذکر است ایران تعداد زیادی رشد علمی که در بلک‌فرایدی چینی سه تا ۲۰هزار به فروش می‌رسد از چین وارد کرد و قالب گزارش‌ها کرده است. (احتمالا چهارم واردات رشد چینی) 
۵. جمهوری اسلامی که چشم دیدن کار کردن جوونای مردم را ندارد با افزایش تعداد دانشگاه‌ها و دانشجویان، تحصیلکرده‌های خود را سر کار برد و مستشاران آمریکایی و پزشکان هندی و فیلیپینی را اخراج کرد.  (احتمالا پنجم بیکاری جوانان مظلوم خارجی)
 

Page Generated in 0/0050 sec