printlogo


کد خبر: 286621تاریخ: 1403/4/2 00:00
صادق محصولی:
باید بتوانیم با اجماع، پیروز انتخابات شویم

دبیرکل جبهه پایداری گفت: همان‌طور که نامزدهای انقلابی و مردمی تلاش دارند با رویکرد همگرایی و وحدت گفتمانی مسیر را طی کنند، طرفداران این نامزدها هم به همین منوال از تخریب‌های احتمالی و رقابت درون‌گفتمانی بشدت پرهیز کنند.
به گزارش فارس، سیدصادق محصولی افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر مردم‌سالاری دینی و نمودی از اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران است. به اعتقاد بنده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری مردم سعی خواهند کرد مسیری را که رهبری معظم انقلاب در راه رشد و پیشرفت کشور به‌کرات در قالب گفت‌وگو با مردم یا سیاست‌های کلان نظام ابلاغ فرمودند و آیت‌الله رئیسی شهید جمهور در پی اجرای آن بودند، دنبال کنند.
وی ادامه داد: کشور در حال حاضر در شرایط بسیار خاصی قرار گرفته است؛ از طرفی ما در شرایطی هستیم که با فقدان شهید جمهور جهادی و پرتلاش و خستگی‌ناپذیر برخی کارهای مهمی که در حال نتیجه‌ دادن بود ممکن است با پروپاگاندای تفکر غیرانقلابی بی‌نتیجه بماند و خدای‌ ناکرده نوعی ارتجاع و بازگشت به تفکرات لیبرال و وابسته به غرب رقم بخورد که عموما اراده ملی و توانایی بزرگ ملت ایران را تحقیر کردند و در حد درست‌ کردن آبگوشت بزباش تقلیل دادند. متأسفانه این جماعت، پیشرفت‌های بی‌نظیر کشور در عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه فناوری‌های روز را دانسته و خواسته؛ ندیدند و نمی‌بینند. از طرف دیگر طی این چند روز دیدیم دشمنان نظام برای ناکام گذاشتن این مسیر و بازگشت به گذشته سیاه و نکبت‌بار ۸ سال دولت‌های یازدهم و دوازدهم چطور با فضاسازی کاذب، حقایق افول آن دورانِ تاریک را با ترفندهای مردم‌فریب لاپوشانی می‌کنند. رشد اقتصادی نزدیک به صفر آن دوران را در مقابل رشد اقتصادی حدود ۵ درصد الان ببینید یا وضعیت اشتغال و بیکاری بویژه تحصیلکرده‌ها و موارد مختلف در حکمرانی که وظیفه دولت‌ها بهبود آنهاست و کاملا به فراموشی سپرده  شده و حل همه اینها به تحریم گره‌ زده شده بود به یاد آورید.
دبیرکل جبهه پایداری بیان کرد: شهید رئیسی با اقدامات پرافتخار در بخش‌های مختلف بویژه تغییر قابل ‌توجه در شاخص‌های کلان اقتصادی نشان داد به معنای دقیق و راهبردی، کاسبان واقعی تحریم، جریان غرب‌گرا و دولت‌های غرب‌گرایی هستند که ناکارآمدی و ناتوانی خود در حکمرانی را با ابزار تحریم تا الان توجیه کرده و چنانکه در مناظره‌ها می‌بینیم همچنان دارند توجیه می‌کنند.
محصولی اظهار کرد: به نظر ما حداقل در این برهه حساس ۲ کار اساسی باید انجام شود؛ یک کار، کار عمومی و مدنی است که همه نیروهای انقلاب و همه جریانات انقلابی در این مدت کوتاه انتخابات پیش‌رو باید در عرصه‌های مختلف رسانه و تبلیغات به اشکال مختلف از جمله چهره‌ به‌ چهره در مساجد، خانواده‌ها و... روشنگری و تبیین جهادی انجام دهند و با تلاش بیشتر نسبت به معرفی و تبلیغ نامزد اصلح فعالیت مناسب داشته باشند و نگذارند بازگشت به گذشته نکبت‌بار قبل از دولت شهید رئیسی اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: یک کار دیگر هم توجه به دغدغه‌ای است که اکثر دلسوزان نظام و علمای ربانی و انقلابی و تشکل‌ها و احزاب انقلابی در رابطه ‌با وضعیت رقابت انتخاباتی کاندیداهای مردمی و انقلابی دارند.
محصولی تأکید کرد: توصیه ما این است که تمرکز راهبردی همه نامزدهای انقلابی هوشیاری در مقابل رقبای مرتجع غرب‌گرا و مواظبت از جریان اصیل انقلابی در مواجهه‌های انتخاباتی و مناظره‌ها و گفت‌وگوها باشد و همان‌طور که خود نامزدهای انقلابی و مردمی تلاش دارند با رویکرد همگرایی و وحدت گفتمانی مسیر را طی کنند، طرفداران این نامزدها هم به همین منوال از تخریب‌های احتمالی و رقابت درون‌گفتمانی بشدت بپرهیزید.
دبیرکل جبهه پایداری در پایان خاطرنشان کرد: شرایط به‌گونه‌ای است که ان‌شاءالله باید بتوانیم با اجماع در بین نامزدهای انقلابی و همت و مشارکت حماسی مردم قدردان، مسیر پرافتخاری را که شهید جمهور عزیز در این ۳ سال ترسیم کرده بود با پیروزی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری باقوت ادامه دهیم و مجددا این درس و افتخار بزرگ را در جهان بروز دهیم که این کشور با استقلال و درون‌زایی و برون‌گرایی معقول می‌تواند بر همه مشکلاتش فائق بیاید و دشمنان این نظام و ایادی و اذناب داخلی‌شان را در وابستگی و وادادگی به غرب و شرق مأیوس خواهد کرد.

Page Generated in 0/0059 sec