printlogo


کد خبر: 286648تاریخ: 1403/4/3 00:00
اخبار

ملی‌پوش والیبال ایران به لوبه ایتالیا پیوست
بازیکن تیم‌ ملی والیبال ایران به تیم لوبه ایتالیا ملحق شد. باشگاه لوبه ایتالیا به طور رسمی از به خدمت گرفتن پوریاحسین خانزاده، بازیکن تیم‌ملی والیبال ایران خبر داد. این ملی‌پوش 19 ساله که به او لقب «نابودگر» داده‌اند، پس از امیر غفور تبدیل به دومین بازیکن ایرانی تاریخ این باشگاه ایتالیایی شد. غفور در فصل
 20-2019 تجربه موفقی با تیم لوبه داشت. پوریاحسین خانزاده به سایت رسمی این باشگاه ایتالیایی گفت: بسیار خوشحالم که پیراهن لوبه، یکی از مشهورترین تیم‌های جهان را بر تن می‌کنم. بی‌صبرانه منتظرم تا فصل بعد جلوی هواداران سرخ و سفید بجنگم. وقتی به زمین می‌روم، تمام تلاشم را می‌کنم و با شور و شوق رقابتی بازی می‌کنم. با ظرافت و قدرت ضرباتی که در تیم‌ملی ایران دارم، لقب «نابودگر» را به دست آوردم. ایتالیا صحنه آزمایشی مهم برای من خواهد بود اما معتقدم لوبه باشگاهی فوق‌العاده است چون در سال‌های اخیر تعهد و استعداد ورزشکاران جوان نوظهور را افزایش داده است. من به امید تجربه یک سال عالی در کنار همه شما به اینجا آمده‌ام! جوزپه کورمیو، مدیرعامل تیم والیبال لوبه هم در این باره اظهار داشت: من واقعاً از جذب خانزاده راضی هستم چون ما درباره پسری صحبت می‌کنیم که تا چند ماه پیش کاملاً ناشناخته بود. ما تقریباً به طور تصادفی و در رویدادهای بین‌المللی جوانان نظرمان معطوف به او شد. پوریا در حال رشد است و یک سرمایه مهم برای حمله ما خواهد بود. بی‌صبرانه منتظرم تا حین دیدن زنده بازی، او را تحسین کنم و این امید بزرگ را با هواداران‌مان به اشتراک بگذارم. 
***
پاسخ منفی به بازگشت بیرانوند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنان با بازگشت علیرضا بیرانوند به این تیم مخالف است. علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد یکطرفه خود با باشگاه پرسپولیس تصور می‌کرد بار دیگر کانون توجه باشگاه و هواداران قرار بگیرد اما وقتی دید جزئیات پرداخت ۶ میلیارد تومانی به او برای عدم جدایی از این تیم منتشر شد، مورد بازخواست هواداران قرار گرفت تا دیگر کمتر کسی دنبال بازگرداندن او به جمع سرخپوشان باشد. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که فصل گذشته فشار زیادی را بابت احتمال انتقال او به استقلال تهران تحمل کرده بود به هیچ وجه دوست ندارد چنین موضوعی را با پیگیری درباره بازگشت بیرانوند دنبال کند. همین امر باعث شده تا مدیرعامل باشگاه درخواست 2 نفر از اعضای هیأت مدیره برای مذاکره با بیرانوند را برای بازگشت به پرسپولیس رد کند. این در حالی است که مدیر برنامه‌های او مدعی شده است بیرانوند 2 پیشنهاد خارجی دارد و به همین خاطر تصمیم به رفتن دارد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه‌تنها با بخش حقوقی باشگاه در این باره مذاکره کرده است، بلکه به مالکان نیز اعلام کرده است هیچ واسطه‌ای را در زمینه بیرانوند نمی‌پذیرد و این بازیکن قطعا با شکایت حقوقی باشگاه روبه‌رو می‌شود که احتمال محرومیت او و باشگاهی که قرارداد ببندد وجود دارد. این در حالی است که یکی از اعضای کنسرسیوم بانکی که ۸۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کرده است دنبال راهی برای بازگرداندن بیرانوند است تا نشستی مشترک با مدیرعامل و دروازه‌بان تیم ‌ملی ایران برای حل مشکل به وجود آمده برگزار کند. 
***
شرط بزرگ مالک باشگاه تراکتور برای تیم‌داری قرارداد حق پخش را امضا کنید
در شرایطی که تکلیف مالکیت باشگاه تراکتور همچنان نامشخص است، مهم‌ترین خواسته‌ زنوزی در جلسات مربوط به حل این مشکل برطرف شدن موضوع حق پخش تلویزیونی است. هر چند همچنان وضعیت تراکتور برای فصل آینده مشخص نیست و در، همچنان بر پاشنه واگذاری می‌چرخد اما اظهارنظرهای روزهای اخیر برخی مسؤولان حاکی از آن است که زنوزی در جلسات برگزار شده، موانع و مشکلات پیش روی باشگاهداری را مطرح کرده که در صدر آن، موضوع حق پخش قرار دارد. 
طبق شنیده‌ها، زنوزی بر این باور است که صداوسیما وقتی برای تولید یک سریال چند قسمتی صدها میلیارد هزینه می‌کند، چرا برای پخش فوتبال که مخاطبی به‌مراتب بیشتر دارد و درآمد میلیاردی از آن به دست می‌آورد، هزینه نمی‌کند و سهم باشگاه‌ها را نمی‌دهد؟
زنوزی حساب تراکتور به ‌عنوان یک باشگاه خصوصی را از سایر باشگاه‌های لیگ‌ برتری جدا دانسته و گفته کاری با سازوکار بقیه باشگاه‌ها ندارد که اغلب دولتی و شبه‌دولتی هستند و پرداخت حق پخش برای آنان به‌نوعی جیب به جیب محسوب می‌شود، باشگاه تراکتور که هزینه‌های آن به‌ صورت کامل از طریق شرکت‌های سهامدار خصوصی تأمین می‌شود، باید از تمام حقوق قانونی برخوردار باشد. 
زنوزی در جلسه خود با مسؤولان این موضوع را مطرح کرده که برای فصل آینده شرط ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه را عقد قرارداد مستقیم و بدون واسطه‌ صداوسیما با باشگاه قرار داده است. مورد مهم بعدی کیفیت پخش بازی‌ها است که از عوامل اصلی ریزش مخاطب فوتبال محسوب می‌شود. 

Page Generated in 0/0063 sec