printlogo


کد خبر: 286688تاریخ: 1403/4/4 00:00
اخبار

مهاجم گیلانی در دوراهی استقلال و لیگ روسیه
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با 2 پیشنهاد رسمی از سوی 2 باشگاه روبه‌رو شده است. به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر به سختی در هفته پایانی توانست خود را در لیگ برتر حفظ کند. جواد آقایی‌پور یکی از بازیکنانی بود که فصل گذشته نقش پررنگی در کسب نتیجه برای استقلال خوزستان داشت و با درخششی که در 2 بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس از خود نشان داد، نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد. آقایی‌پور با وجود اینکه تحت قرارداد باشگاه استقلال خوزستان است اما با پیشنهادهایی مواجه شده است. باشگاه استقلال تهران به طور رسمی با ارسال نامه‌ای خواستار جذب این بازیکن شده و علاوه بر آبی‌های پایتخت، یک تیم از لیگ روسیه نیز خواستار جذب آقایی‌پور شده است. باشگاه استقلال خوزستان در صورتی اجازه جدایی به مهاجم خود خواهد داد که مبلغ رضایت‌نامه از سوی باشگاه‌های مدنظر او به طور کامل پرداخت شود. 
***
ناچو به القادسیه عربستان پیوست
کاپیتان فصل قبل تیم فوتبال رئال مادرید با القادسیه عربستان به توافق نهایی رسید و راهی لیگ این کشور خواهد شد. به گزارش ایسنا، سرانجام ناچو بعد از فصل درخشانی که با رئال مادرید پشت سر گذاشت، تصمیم به جدایی گرفت. ناچو راه کریم بنزما را در پیش گرفت، به‌ طوری‌که با وجود آنکه از رئال مادرید برای تمدید قرارداد یک ساله پیشنهاد داشت اما تصمیم به جدایی گرفت و نتوانست برابر پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم عربستانی مقاومت کند. ابتدا فابریتزیو رومانو خبر پیوستن ناچو به القادسیه عربستان را تایید کرد و بعد از او هم روزنامه مارکا اسپانیا این خبر را تایید و اعلام کرد ناچو با القادسیه به توافق نهایی رسید و رسما به این تیم خواهد پیوست. رسانه‌های عربستانی‌ هم این خبر را تایید کردند. قرارداد القادسیه با این بازیکن، 2 ساله است و او تست پزشکی باشگاه را هم پشت سر گذاشته است. القادسیه قرار است در فصل پیش رو، خریدهای بزرگی داشته باشد و به‌ کلی متحول شود، به‌طوری‌ که حتی رسما خواستار جذب دی‌بروینه هم شده است. 
***
رضا علیپور المپیکی شد
ملی‌پوش سنگنوردی ایران در ماده سرعت به سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس رسید. در پایان مسابقات سنگ‌نوردی گزینشی المپیک در بوداپست مجارستان، رضا علیپور ملی‌پوش ماده سرعت ایران به مصاف حریفان خود رفت. در پایان این مسابقات 5 سهمیه المپیک از طریق مسابقات گزینشی به ورزشکاران چین، آمریکا، لهستان، اوکراین و قزاقستان رسید اما بنا بر اعلام منابع غیررسمی، 2 سهمیه reallocating  به رضا علیپور از ایران و ورزشکار کره‌جنوبی خواهد رسید. 
۱۴ ورزشکار در ماده سرعت سهمیه المپیک گرفتند. 
***
زمان بازگشایی ورزشگاه آزادی مشخص شد
زمان بازگشایی ورزشگاه آزادی برای میزبانی از دیدارهای استقلال، پرسپولیس و تیم‌ ملی مشخص شد. 
به گزارش فارس، با توجه به ادامه مرمت ورزشگاه آزادی، این استادیوم برای شروع لیگ برتر آماده نخواهد بود و قرار است استقلال و پرسپولیس دیدارهای خانگی خود در هفته‌های ابتدایی فصل آینده را در ورزشگاه تختی برگزار کنند. مسؤولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پس از عقد قرارداد با پیمانکار جدید، اکنون در حال مقاوم‌سازی زیرساخت‌هاست و سپس سراغ تجهیز سکوها و صندلی‌های استادیوم می‌رود. بهبود معماری ورزشگاه‌ هم در دستورکار قرار دارد، همچنین باید الزام‌های AFC درباره رختکن، اتاق کنفرانس، جایگاه رسانه‌ها، VIP، VVIP، CIP، پله‌های اضطرار، اسکوربرد و... هم رعایت شود. طبق برنامه سریع‌ترین زمانی که می‌توان از بخشی از ورزشگاه استفاده کرد، 15 شهریور است و مسؤولان شرکت توسعه در تلاش هستند تا آن تاریخ شرایط را به شکلی فراهم کنند که نخستین بازی خانگی تیم‌ ملی در مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی 2026، نخستین دیدار پس از بازگشایی مجدد ورزشگاه آزادی باشد. 
***
رسانه اماراتی حضور رامین رضاییان در لیگ امارات را تأیید کرد
رسانه اماراتی خبر داد رامین رضاییان فصل آینده در یکی از تیم‌های لیگ برتر امارات بازی خواهد کرد. قرارداد رامین رضاییان ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان اصفهان با این تیم به پایان رسیده است و باشگاه‌های مختلف، مذاکرات خود را برای جذب او آغاز کرده‌اند. رسانه اماراتی «UAE Sport News» مدعی شده است این بازیکن ۳۴ ساله فصل آینده در یکی از تیم‌های اماراتی حضور خواهد داشت. هرچند این رسانه اسمی از تیم خاصی نبرده است اما بر این مساله تاکید کرد که مقصد رضاییان در لیگ امارات، باشگاه الوحده نیست و او به تیم دیگری خواهد رفت. 
***
مدافع سپاهان درخواستی برای حضور در ملوان نداشته است
مدافع سرباز تیم فوتبال سپاهان تاکنون درخواستی برای حضور در تیم ملوان برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر نداشته است. امید نورافکن مدافع تیم فوتبال سپاهان مشمول خدمت مقدس سربازی شده است و با اینکه با باشگاه سپاهان قرارداد دارد اما در صورتی که برای تحصیل در دانشگاه ثبت‌نام نکند باید فوتبال خود را در یکی از باشگاه‌های نظامی ادامه دهد. در چند روز گذشته برخی رسانه‌ها در فضای مجازی عنوان کرده بودند این بازیکن با تیم ملوان برای حضور در فصل آینده به توافق رسیده که با پیگیری از مدیران باشگاه ملوان مشخص شد این موضوع صحت ندارد و نورافکن تاکنون هیچ صحبتی با مسؤولان این باشگاه نداشته است. 

Page Generated in 0/0062 sec