printlogo


کد خبر: 286794تاریخ: 1403/4/7 00:00
اخبار

روزهای خوش زاهدی در ژاپن
شهاب زاهدی بار دیگر در جی‌لیگ گلزنی کرد تا آویسپا برد ارزشمندی را کسب کند. در ادامه هفته بیستم جی‌لیگ ژاپن، آویسپا فوکوئوکا توانست در خانه با نتیجه ۲ بر یک یوکوهاما مارینوس را شکست دهد. شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی، در نیمه نخست برای تیمش گلزنی کرد و در دقیقه ۵۸ جای خودش را به ولینگتون برزیلی داد. آویسپا با کسب برد در این دیدار به رده هفتم جدول رده‌بندی راه یافت.
 
بادامکی: با جدایی عبدالکریم حسن مخالفت شد
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت نامه درخواست و پیشنهاد باشگاه قطری درباره انتقال عبدالکریم حسن، امروز (دیروز) به باشگاه پرسپولیس رسید و با آن مخالفت شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جدایی عبدالکریم حسن اظهار کرد: ظهر امروز (چهارشنبه) از سوی باشگاه الوکره قطر، نامه‌ای به باشگاه رسید که طی آن با پیشنهاد مالی خوبی مبنی بر درخواست رضایتنامه برای «عبدالکریم حسن» مدافع تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس همراه بود که ما با انتقال این بازیکن مخالفت کردیم. بادامکی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس بدون هیچ تعللی با ارسال نامه‌ای، با پیشنهاد این باشگاه قطری مخالفت کرد. بادامکی در پایان افزود: عبدالکریم حسن یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.
 
استقلال با چشمی توافق کرد
روزبه چشمی برای ادامه حضور در استقلال با این تیم به توافق رسید. باشگاه استقلال برای ادامه حضور روزبه چشمی در این تیم به توافق دست یافت. چشمی که در پایان فصل قراردادش با استقلال به پایان رسیده است پس از مذاکره با مسؤولان این تیم قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. مدافع استقلال اکنون در ایران حضور ندارد اما پس از بازگشت به محل این باشگاه خواهد رفت.
 
دست راست زیدان در تبریز؟
نشریه رلوو اسپانیا از توافق مربی سابق رئال‌مادرید برای هدایت تراکتور خبر داد.
به گزارش فارس، نشریه رولوو اسپانیا خبر داد داوید بتونی، دستیار زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید تراکتور ایران چالش جدیدی را برای خود انتخاب کرده است. این مربی فرانسوی چالش جدیدی را بعد از سال‌ها دستیاری زیدان انتخاب کرده است. زیدان بعد از ترک رئال هنوز تیم جدیدی در ۲ سال گذشته انتخاب نکرده است.
رسانه اسپانیایی در ادامه نوشت چالش بتونی در لیگ ایران به این خاطر است که می‌خواهد تجربه جدیدی داشته باشد ولی هر زمان که زیدان تیم جدیدی را برای خود انتخاب کند، بتونی آماده همکاری با او است. تراکتور پیش از این توسط پاکو خمز اسپانیایی نیز هدایت می‌شد. این بار مربی فرانسوی می‌خواهد مدتی زندگی در مادرید را ترک کند.
 
آزمون دوباره در تیم مورینیو؟
خبرنگار آلمانی گزارش داد رم از فعال ‌کردن بند خرید سردار آزمون خودداری کرده و احتمال پیوستن این بازیکن ایرانی به فنرباغچه وجود دارد. به گزارش ایسنا، مهاجم ۲۹ساله ایرانی‌ آینده‌ای در تیم بایرلورکوزن ندارد. اشتفان ون‌ناکس، خبرنگار آلمانی، عنوان کرد سران این تیم آلمانی به دنبال یافتن تیمی برای سردار هستند و قصد دارند این مهاجم را تابستان به صورت دائمی بفروشند.
این بازیکن تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد در این تابستان به صورت دائم از این تیم جدا شود. آزمون که به صورت قرضی در سری آ حضور داشت، ۳ گل زد و ۴ پاس گل داد و در پایان فصل به دوران حضورش در جالوروسی پایان داد.
لورکوزن مایل به فروش دائمی آزمون است و قصد ندارد او را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد اما در یافتن تیمی برای این بازیکن که ۸۳ بازی ملی برای ایران انجام داده با مشکل مواجه بوده است.
سویا تنها علاقه‌مند به جذب قرضی آزمون است و نمی‌خواهد او را به صورت دائمی بخرد و همین موضوع سبب شده تا شانس پیوستن بازیکن ایرانی به لالیگا کم شود. این در شرایطی است که ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، ممکن است به خرید آزمون علاقه‌مند باشد. این مربی پرتغالی در رم با آزمون کار کرده و از او شناخت دارد. اینکه آیا آزمون به اندازه کافی نام بزرگی برای پروژه مورینیو در فنرباغچه است یا خیر جای سوال دارد.
بازیکن ایرانی ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ 2.5 میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا به جذب او علاقه‌مندند.
 
خرید تراکتور 2 جلسه محروم شد
هافبک فصل گذشته گل‌گهر با جریمه ۲ جلسه‌ای از مسابقات فصل بعد مواجه شد. علیرضا علیزاده که پس از ۴ سال حضور در گل‌گهر سیرجان تصمیم به جدایی از این تیم گرفته و توافق نهایی خود را با باشگاه تراکتور انجام داده، با محرومیت انضباطی مواجه شد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مسابقه نیمه نهایی جام حذفی بین سپاهان و گل‌گهر را اعلام کرد که علیرضا علیزاده، هافبک سیرجانی‌ها به دلیل درگیری در پایان بازی با محرومیت و جریمه مالی مواجه شد. علیرضا علیزاده، هافبک گل‌گهر سیرجان طبق ماده 54 کمیته انضباطی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه با ۲ جلسه محرومیت و 50 میلیون تومان جریمه نقدی مواجه شد. محرومیت ۲ جلسه‌ای علیزاده قطعی و جریمه مالی وی قابل بررسی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است و به این ترتیب این هافبک و خرید احتمالی تراکتور، ۲ بازی فصل آینده را از دست خواهد داد.

Page Generated in 0/0060 sec