printlogo


کد خبر: 286816تاریخ: 1403/4/9 00:00
اخبار

اتفاق عجیب برای لیست خرید پرسپولیس!
به نظر می‌رسد به جز چند گزینه داخلی هیچ بازیکنی در قواره‌ای نیست که در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد. با انتقال جواد آقایی‌پور به لیگ روسیه و توافق محمدحسین اسلامی با استقلال به نظر می‌رسد لیست خرید پرسپولیس کوتاه‌تر از هر فصل است. واقعیت این است که پرسپولیس در صورت تمدید قرارداد با مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر و ادامه کار با علیرضا بیرانوند عملا در بازار داخلی به دنبال بازیکن نبود و شاید تمام هم و غم خود را روی جذب ۲ مهاجم (یک مهاجم داخلی و یک مهاجم گلزن خارجی) می‌گذاشت و جذب یک هافبک میانی خلاق. به همین دلیل نیز از همان ابتدا مذاکرات خود را با جواد آقایی‌پور آغاز کرد اما در ادامه مسیر وقتی بیرانوند قرارداد خود را فسخ کرد و ترابی و اسماعیلی‌فر نیز ساز جدایی زدند پرسپولیس در مارکت داخلی به دنبال بازیکنان جانشین رفت. با این وضعیت جواد آقایی‌پور و مهدی لیموچی به گزینه‌های جدی در بازار داخلی تبدیل شدند و البته چند جلسه‌ای هم با اسلامی گذاشت که به دلیل درخواست مالی بالای این بازیکن دیگر جلسات را ادامه نداد. حالا با تعیین تکلیف آقایی‌پور و امیرحسین اسلامی، فقط مهدی لیموچی است که باقی مانده و اگر پرسپولیس موفق به جذب این بازیکن هم نشود عملا در لیگ برتر فوتبال ایران بازیکنی وجود ندارد که بخواهد برای جذب آن تلاش کند و باید بازیکنان خود را از بازار خارج از ایران و از بین بازیکنان خارجی تامین کند. جالب اینجاست از مدتها قبل لیست خرید بلندبالایی برای پرسپولیس در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده بود. از مهدی تیکدری و احمد زنده‌روح تا امیر عابدزاده، علی علیپور، فرشاد احمدزاده و...! اما با گذشت زمان و در عمل مشخص شد پرسپولیس عملا با هیچکدام از نفرات لیست‌های مختلف وارد مذاکره هم نشده است. نه مهدی تیکدری و احمد زنده‌روح و نه عابدزاده و...! جالب اینکه فرشاد احمدزاده هم در شرایطی که می‌توانست نخستین خرید تابستانی سرخ‌ها باشد اما انتقال این بازیکن هم با مشکل مواجه شده و اگر سپاهان رضایت ندهد و احمدزاده نتواند رضایت باشگاهش را جلب کند، او نیز باید یک فصل دیگر در سپاهان بماند. بر همین اساس می‌توان این ادعا را مطرح کرد که لیست خرید پرسپولیس هر روز بیشتر از دیروز آب می‌رود و به جز مهدی لیموچی هیچ بازیکنی در لیست خرید این تیم در شرایط فعلی دیده نمی‌شود، مگر اینکه فشار هواداران باعث شود در روزهای آینده رضا درویش به دنبال جذب نفراتی چون رامین رضاییان و علی علیپور بیفتد.
***
وزیر ورزش: جامعه ورزش همانند همیشه حضور پررنگی در انتخابات داشت
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات، جامعه ورزش هم مثل همیشه حضور پر رنگی داشت. به گزارش فارس، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان که برای رای دادن در ورزشگاه شهید شیرودی حضور یافته بود، در این باره اظهار داشت: به مردم شریف ایران تبریک می‌گویم که همواره با حضور پای صندوق‌های رای نشان می‌دهند به انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند. وی ادامه داد: با توجه به اتفاقی که افتاد امروز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را برگزار می‌کنیم و همانطور که مقام معظم رهبری تاکیدشان مبنی بر حضور و مشارکت پرشور مردم است، جامعه ورزش هم مثل همیشه حضور پررنگی دارد. وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: در این راستا بر اساس منویات مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی‌ای که وزارت ورزش در سطح کشور انجام داده و در هماهنگی با ستاد انتخابات کشور، صندوق اختصاصی مثل انتخابات مجلس در تهران و سایر استان‌ها تدارک دیده شده تا جامعه ورزش با فراغ بال در رای‌گیری حضور داشته باشند. این صندوق با توجه به اینکه مخاطبان آن خاص جامعه ورزش و جوانان هستند، خودش تبلیغی برای حضور و مشارکت پرشور مردم و اهالی ورزش خواهد بود.
***
رونمایی از پیراهن‌های فصل آینده اینتر
طرح پیراهن‌های جدید تیم فوتبال اینتر برای فصل 2025-۲۰۲۴ لو رفت. اینتر که فصل اخیر قاطعانه به قهرمانی سری A ایتالیا رسید و بیستمین قهرمانی‌اش در تاریخ این رقابت‌ها را جشن گرفت، این روزها پس از قطعی شدن جذب مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی خود از جمله لائوتارو مارتینس و البته تقویت دیگر پست‌های مدنظر سیمونه اینزاگی است. سایت «اُپا لیک» طرح لورفته پیراهن‌های اول، دوم و سوم تیم فوتبال اینتر برای فصل 2025-2024 را منتشر کرد؛ پیراهن‌هایی که طرح‌های متفاوتی نسبت به طرح پیراهن‌های فصل اخیر دارند. بر این اساس پیراهن اول نراتزروی رنگ آبی لاجوری و سیاه سنتی با ترکیبی از خطوط راه‌راه عمودی و مورب است. پیراهن دوم این تیم یکدست سفید و تنها سرآستین و دور یقه آن به رنگ سرمه‌ای است. پیراهن سوم اینتر هم زرد است و روی آن طرح‌هایی به رنگ سیاه دیده می‌شود.

Page Generated in 0/0076 sec