printlogo


کد خبر: 286957تاریخ: 1403/4/12 00:00
جواد لاریجانی با اشاره به بی‌اطلاعی کاندیدای اصلاح‌طلبان از مسائل اصلی کشور:
پزشکیان اصلا نمی‌داند

لاریجانی گفت: کسی که بناست دیپلمات و کارشناس این نظام باشد، تبدیل شده به یک شومن که حرف‌های بی‌اساس را با جیغ و داد و فریاد می‌زند؛ چرا نمی‌توانی با استدلال صحبت کنی؟
محمدجواد لاریجانی در سخنانی سراسر انتقادی درباره تحرکات انتخاباتی ظریف، عنوان کرد که وزیر امور خارجه سابق کشورمان در دفاع از برجام حتی سخنان رئیس‌جمهور وقت آمریکا را نیز تقطیع کرده است.
لاریجانی گفت: (ظریف) صحبت‌های ترامپ بعد از خروج برجام را تقطیع کرد او گفت «دلیل خروج ما این است که ایران مستاصل است و من تحریم‌ها را تقویت می‌کنم و ایران جلوی ما زانو می‌زند!». وی در ادامه بیان داشت: آنچه ظریف درباره برجام می‌گوید همان مورد اعتقاد و قبول پزشکیان است. پزشکیان اصلا بنده خدا، طفلک نمی‌داند برجام چی هست؟ فکر می‌کند یک جام مسابقات لیگ حذفی هست. این کارشناس مسائل سیاسی همچنین تاکید کرد: پزشکیان اصلا حتی متن نوشته شده برجام به فارسی را هم ندیده است. چه برسد متن انگلیسی آن را هم خوانده باشد. برای نخستین بار در جهان فردی مدعی ریاست مملکتی هست که اصلا نمی‌داند مسائل اصلی مملکتش چی هست!
لاریجانی افزود: در برجام، پزشکیان عبد و عبید و برده و نوکر ظریف هست. «در پس پرده طوطی صفتم ‌داشته‌اند/ آنچه استاد ازل گفت بگو، می‌گویم».
 

Page Generated in 0/0069 sec