printlogo


کد خبر: 287000تاریخ: 1403/4/13 00:00
جلیلی در اجتماع باشکوه مردم خرم‌آباد راهکار انقلابی استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای خنثی‌سازی تحریم را تشریح کرد
انتخاب خودباوری

گروه سیاسی: سعید جلیلی دیروز پس از نخستین مناظره که با مسعود پزشکیان انجام داد به خرم‌آباد سفر کرد. در مناظره اول، پزشکیان در یک مقایسه سخیف، عباراتی دون شأن درباره شهید سلیمانی  به کار برد. این موضوع پس از مناظره نخست، با اعتراضات گسترده مواجه شد. سعید جلیلی دیروز در اجتماع باشکوه مردم خرم‌آباد نیز به این موضوع اشاره کرد. دیروز جلیلی در خرم‌آباد گفت: ملت کوچک‌ترین جسارت به سردار سلیمانی را برنمی‌تابد. نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: امروز برخی در کشور به دنبال دوستی مجدد با دشمنان ایران اسلامی و امتیاز دادن به آنها هستند و می‌خواهند همان نسخه غلط را که ۸ سال بیکاری، رکود و رشد منفی را برای کشور به دنبال داشت بپیچند.
سعید جلیلی دیروز در اجتماع بزرگ‌ مردم استان لرستان در محل استادیوم «شهید چاغروند» خرم‌آباد افزود: خدا را شاکرم که امروز این توفیق و افتخار را پیدا کردم تا در استان لرستان و این شهر دوست‌داشتنی در جمع شما مردم غیور حضور یابم. وی اظهار داشت: امروز برای یک هدف بزرگ جمع شده‌ایم، برای یک انتخاب بزرگ و در یک دوراهی برای یک انتخاب هستیم.
وی تاکید کرد: در مباحث تلویزیونی و سخنرانی‌ها می‌شنوید که ۲ نگاه بیان می‌شود و امروز یکی از موضوعات مهم این است: آینده‌ای که می‌خواهیم باید چگونه باشد؟
وی ادامه داد: عده‌ای مشکلات، ضعف‌ها و آسیب‌ها را می‌بینند و پیشاپیش ناامیدی و ما نمی‌توانیم را به جامعه القا می‌کنند، حتی می‌گویند دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصد امکان‌پذیر نیست.
نامزد ریاست‌جمهوری اضافه کرد: راه‌حل این دسته نیز این است که به دنبال راهی که هیچ وقت نتیجه نداده برویم و به چند قدرت جهانی که بیشترین دشمنی را با ما دارند امتیاز بدهیم تا بلکه مشکلات‌مان را رفع کنیم.
جلیلی تصریح کرد: طرف مقابل ۱۵ بار تایید کرد که ایران به تعهداتش عمل کرده اما آنها زیر قول‌شان زدند که مشکلاتی را برای کشور به دنبال داشت، حالا عده‌ای همان را دوباره مطرح می‌کنند.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: اما راه دیگر، راهی است که امام شهدا و رهبری به ما یاد دادند و آن خودباوری است که یک جهان فرصت برای ما ایجاد کرده و ثمره آن باید یک ایران جهش باشد.
وی گفت: اگر صحبت از یک ایران جهش می‌کنیم شعار نیست، بلکه برنامه است و اگر ملت ما این مسیر را انتخاب کند از روز شنبه با قدرت آن را آغاز خواهیم کرد.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: هر ایرانی از زن و مرد، پیر و جوان همه و همه باید در این حرکت بزرگ نقشی پرشکوه ایفا کنند.
جلیلی افزود: رئیس‌جمهور وقت آمریکا اعتراف کرد سردار سلیمانی کابوس ما است و دشمن را به لرزه درمی‌آورد. وی خاطرنشان کرد: هفته قبل در استان کرمان از روستای قنات ملک بازدید کردم که یک فرزند غیور به نام سردار سلیمانی را تقدیم جامعه اسلامی کرده که خار چشم دشمنان است و این فرزند عشایری آنچنان جایگاه یافت که رئیس‌جمهوری وقت آمریکا اعتراف کرد سردار سلیمانی کابوس ما است و دشمن را به لرزه درمی‌آورد. ملت ما امروز کوچک‌ترین جسارت را به سردار سلیمانی برنمی‌تابد.
جلیلی ادامه داد: در طول دوره ۳ ساله ریاست‌جمهوری شهید رئیسی بخشی از توان دولت صرف ترمیم خرابکاری‌های ۸ سال قبل، همچنین بخشی دیگر صرف بازگرداندن قدرت ملت در عرصه‌های مختلف شد و ان‌شاءالله راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه خواهم داد.
وی در جمع پرشور لرها گفت: اگر بستر برای جوانان فراهم شود تا نقش پرشکوه خود را ایفا کنند، سلیمانی‌ها جهان را بر مستکبران تنگ‌ می‌کنند. سلیمانی‌ها کشور را گلستان می‌کنند.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: امروز یک جهان فرصت داریم، باید یک لرستان  و یک ایران جهش داشته باشیم. ما در عرصه‌های مختلف می‌توانیم جهش و موفقیت‌های بسیار داشته باشیم و با انتخاب شما یک ایران جهش را در 4 سال آینده شاهد خواهیم بود. بر نماد گُلوَنی شما که نماد غیرت است، بوسه می‌زنم.
وی گفت: یکی از فرصت‌های بزرگ کشور تنوع اقوام است که در شرایط مختلف نشان داده‌اند همبستگی خود را حفظ کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند در ایام انتخابات عده‌ای از آنها سوءاستفاده کنند. نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با تقدیر از غیورمردی‌ها و دلاورمردی‌های مردم استان لرستان در دفاع‌مقدس گفت: سلام بر گردان محبین که شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و سلام بر مردم لرستان که چنین مردمانی دارند.
وی تاکید کرد: سلام بر مهد فرهنگی فقاهت که مرحوم آیت‌الله العظمی بروجردی فرزند این استان است، همچنین آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی و آیت‌الله کمالوند و دکتر سیدجعفر شهیدی بزرگان این منطقه هستند، این استان در عرصه‌های مختلف فرزندانی تقدیم کرده که هر یک در عرصه‌های مختلف ستاره‌های درخشان هستند و اینها عظمت یک ملت 
است.

Page Generated in 0/0048 sec