printlogo


کد خبر: 287018تاریخ: 1403/4/14 00:00
مهم دل است

علی‌رغم همه حاشیه‌سازی‌های بدخواهان که نمی‌خواهم اسم‌شان را بیاورم اولین مناظره انتخاباتی ایالات متحده آمریکا برگزار شد و مردم آمریکا تخمه‌شکنان با قلب آرام و دلی مملو از آرامش به تماشای آن نشستند. 
دو نامزد دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا با آرامش و بدون درگیری و حتی اینکه صدای خود را بالا ببرند به مذاکره پرداختند و با جمله‌های «فدات بشم نوبته» به سوال‌های مجری پاسخ دادند. 
اما در این میان تعدادی از بدخواهان کشور دوست و برادر آمریکای عزیز با سانسور، فتوشاپ و زیرنویس اشتباه سعی در تحریف این مناظره داشتند که در اینجا به اختصار به برخی از این موارد می‌پردازیم: 
اولی
اعتراض بایدن به مصونیت مطلق ترامپ در برابر تعقیب کیفری 
البته که کذب است و اگر هم درست باشد، اینکه نامزد رئیس جمهوری یک کشور پرونده کیفری در دادگاه داشته باشد و با خیال راحت بیاید و کاندیدا شود یعنی اوج آزادی، کدام کشور را سراغ دارید که تا این اندازه به متهمین و جنایتکارها بها دهد. 
دومی
بایدن به علت کهولت سن در مناظره دچار مشکل شده است. 
این نیز کذب است، کدام پیرمرد ۸۲ ساله‌ای را دیدید که شلوار جین بپوشد، خیلی هنر کند پیژامه راه راه بپوشد تا اذیت نشود و این نشان‌دهنده این است که بایدن ذهن جوانی دارد و گرنه سن عددی بیش نیست.
از همه مهم‌تر احترام به بزرگ‌ترها کجا رفته؛ هر چه آدم پیرتر، احترامش هم بیشتر. 
سومی
گفتن بعضی از مسائل مثبت هجده در مناظره. 
اگر مطلبی هم گفته شده این نیز نشان‌دهنده آزادی بیان در این کشور است، اینها که در مناظرات‌شان از این قبیل صحبت‌ها می‌شود، پس باید متوجه باشید که صدا و سیما فیلم‌های سینمایی‌ آمریکایی را با چقدر سانسور به خورد ما می‌دهد. 
#نه_به_سانسور

Page Generated in 0/0088 sec