printlogo


کد خبر: 287100تاریخ: 1403/4/17 00:00
اخبار

مرگ تلخ بازیکن تیم‌ ملی فوتبال مصر
بازیکن تیم‌ ملی فوتبال مصر که در جریان بازی دچار عارضه قلبی شد جان خود را از دست داد. احمد رفعت، بازیکن تیم مودرن فیوچر در جریان دیدار با اسکندریه دچار عارضه قلبی شد. این اتفاق ماه مارس قبل رخ داد و این بازیکن در جریان بازی دچار عارضه قلبی شد و بلافاصله در بیمارستان بستری شد. با آنکه پیش‌بینی می‌شد حال احمد رفعت بهبود یابد اما درمان او جواب نداد و درگذشت.
***
قرارداد ۲ بازیکن خارجی استقلال امضا شد
قرارداد بازیکنان خارجی استقلال با این تیم به امضا رسید. وردن کیوسوسکی، دروازه‌بان ۲۹ ساله و آلمدین زیلیکیچ، وینگر بوسنیایی که در تست‌های پزشکی استقلال شرکت کرده بودند قرارداد خود را با این تیم امضا کردند تا در لیگ برتر فصل آینده در خدمت آبی‌پوشان باشند. البته اگر مشکل حسین حسینی حل شود مسؤولان استقلال قصد دارند گلر خارجی خود را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر بدهند.
***
پرسپولیس قطری‌ها را به تهران کشاند
اصرار باشگاه پرسپولیس برای ماندن عبدالکریم حسن هیاتی از باشگاه العربی را به تهران کشاند.
«العربی برای رضایتنامه عبدالکریم حسن به تهران آمد»، این گزارش دیروز نشریه الرایه قطر از حضور نمایندگان این باشگاه قطری در ایران برای کسب رضایت باشگاه پرسپولیس است. عبدالکریم حسن یکی از مدافعان کلیدی سرخپوشان پایتخت در رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر کشورمان بود. مدافع سابق تیم‌ ملی قطر زمستان گذشته با قراردادی 1.5 ساله به پرسپولیس ملحق شد. حسن یک سال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد. رسانه‌های قطری هفته گذشته از توافق این بازیکن با الوکره خبر دادند ولی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این بازیکن قرارداد دارد و پیشنهاد قطری‌ها را رد کرد. نشریه قطری در ادامه نوشت هیات اعزامی از باشگاه العربی در تهران با مسؤولان باشگاه پرسپولیس جلسه گذاشته تا رضایتنامه عبدالکریم حسن را برای حضور در این تیم کسب کند. بر اساس گزارش رسانه قطری، باشگاه العربی تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند برای جذب حسن رضایت باشگاه پرسپولیس را بگیرد چون روی این بازیکن در خط دفاع‌ خود حساب باز کرده است.
***
مذاکره با بیرانوند به نتیجه نرسید!
تا این لحظه توافقی بین علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور انجام نشده است. بعد از فسخ یکطرفه قرارداد بیرانوند و پرسپولیس، وی به عنوان گلر شماره یک تیم‌ ملی مذاکرات خوبی را با تراکتور و مالک این باشگاه انجام داد تا راهی این تیم شود. مدیران تراکتور که با یک پیشنهاد بسیار سنگین و وسوسه‌انگیز سراغ بیرانوند رفته بودند، در چند مرحله با گلر ملی‌پوش پرسپولیس مذاکره کردند تا بمب نقل و انتقالات را در تبریز منفجر کنند. بیرانوند با این حال تا چند روز قبل به دنبال بازگشت به پرسپولیس بود و دوست داشت با قرارداد جدید در تیمش بماند؛ درخواستی که با مخالفت مدیران پرسپولیس مواجه شد تا مشخص شود باشگاه پرسپولیس دیگر بیرانوند را نمی‌خواهد. بعد از اینکه پروسه بازگشت بیرانوند به پرسپولیس به بن‌بست خورد، وکیل بیرانوند روز جمعه دوباره با یکی از مدیران تراکتور نشستی را برگزار کرد تا کارهای مربوط به انتقال او به این تیم را نهایی کند. با این حال ورق کاملا برگشت. مالک و مدیران ارشد تراکتور از قبل به بیرانوند قول‌هایی داده بودند که هنوز آنها را عملی نکرده‌اند. مالک متمول تراکتور قرار بود پولی را به عنوان پیش‌پرداخت به صورت نقد به بیرانوند بدهد ولی این اتفاق رخ نداد و بیرانوند هم از این ماجرا بسیار ناراحت شد. قرار بود خود بیرانوند هم عصر جمعه راهی دفتر باشگاه تراکتور در تهران شود ولی به دلیل بدقولی مدیران این باشگاه، این کار را انجام نداد. به نظر می‌رسد ماجراهای بیرانوند و انتخاب تیم آینده او و همچنین موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از این ستاره ملی‌پوش طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید تکلیف بیرانوند برای فصل آینده چه خواهد شد.
***
ادعای رسانه ایتالیایی درباره مقصد سردار آزمون
یک رسانه ایتالیایی در گزارشی به آینده سردار آزمون پرداخته و تیم آینده او را پیش‌بینی  کرده است. سردار آزمون مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال رم ایتالیا که از لورکوزن به طور قرضی در این تیم ایتالیایی حضور داشت، با پایان مهلت قراردادش با رم به دنبال حضور در باشگاه جدیدی است. به گزارش مهر، پایگاه خبری «allcalcio» ایتالیا در خبری اعلام کرده است این مهاجم به احتمال زیاد فصل آینده به تیم فوتبال فنرباغچه که هدایتش را ژوزه مورینیو بر عهده دارد، خواهد پیوست. البته این رسانه به این مساله هم اشاره کرده است که آزمون فصل گذشته با برخی تیم‌های سری آ صحبت کرده و احتمال دارد برای فصل آینده، او را در یکی از تیم‌های سری آ هم ببینیم اما در هر صورت شانس حضورش در فنرباغچه را بیش از هر تیمی دانسته است.
***
زمان دیدارهای دوستانه تیم‌ ملی فوتسال ایران با کرواسی و قزاقستان
تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم‌های کرواسی و قزاقستان دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، تیم‌ ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه شده است.
به همین منظور شاگردان شمسایی برای آمادگی بیشتر در این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های کرواسی و قزاقستان خواهند رفت. دیدارهای دوستانه ایران و کرواسی روزهای سوم و پنجم شهریورماه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد. سپس تیم‌ ملی فوتسال کشورمان به قزاقستان اعزام می‌شود و در تاریخ‌های ۹ و ۱۱ شهریور به مصاف تیم‌ ملی فوتسال قزاقستان می‌رود. جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ از ۲۴ شهریور تا ۱۵ مهر در ازبکستان برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0057 sec