printlogo


کد خبر: 287214تاریخ: 1403/4/20 00:00
اخبار

طارمی وارد میلان شد
خرید ایرانی اینتری‌ها برای نهایی کردن فرآیند پیوستنش به این تیم، دیروز وارد شهر میلان شد. مهدی طارمی که پیوستنش به تیم اینتر از ماه‌ها قبل نهایی شده، دیروز (سه‌شنبه) وارد شهر میلان شد تا با امضای قرارداد به طور رسمی بازیکن جدید نراتزوری لقب گیرد و فوتبالش را در سری A ایتالیا و زیر نظر سیمونه اینزاگی دنبال کند. پاسکال گوارو خبرنگار پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد که مهدی طارمی عصر دیروز وارد میلان  شد و چهارشنبه (امروز) در آخرین بخش از تست‌های پزشکی باشگاه اینتر شرکت خواهد کرد. دانیله ماری خبرنگار سایت «Fcinter1908» هم در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «X» نوشت: «امروز روز ورود طارمی است». مهدی طارمی پس از ۴ فصل حضور موفق در تیم فوتبال پورتو به حضورش در این تیم پایان داد. او در طول این 4 سال در 182 بازی توانست آمار 91 گل‌ زده را از خود بر جای بگذارد و به‌ عنوان سومین گلزن تاریخ این باشگاه پرتغالی از جمع آبی‌پوشان جدا شد. مهاجم تیم‌ملی کشورمان با پورتو یک بار قهرمان لیگ برتر پرتغال، ۳ بار قهرمان جام حذفی، یک بار قهرمان جام اتحادیه و ۲ بار قهرمان سوپرجام این کشور شد.
***
صلح بیرانوند و حجت کریمی به حرمت محرم
پرونده شکایت بیرانوند و حجت کریمی به صلح و سازش ختم شد. علیرضا بیرانوند و سیدحجت کریمی، مدیرعامل سابق استقلال که برای پیگیری شکایت‌شان از یکدیگر به دادسرای ناحیه 35 فرهنگ و رسانه مراجعه کرده بودند، به پیشنهاد بازپرس پرونده سازش کردند تا دیگر نیازی به ارسال پرونده‌های شکایت‌شان به دادگاه نباشد. علیرضا بیرانوند و حجت کریمی پس از خروج از دادسرای فرهنگ و رسانه مقابل دوربین قرار گرفتند و با تایید خبر صلح و سازش‌شان گفتند به احترام این روزهای عزیز از پیگیری شکایت صرف‌نظر کردند. علیرضا بیرانوند گفت: به هر حال حجت کریمی از بنده بزرگ‌تر است و احترام به بزرگ‌تر را واجب می‌دانم. صلاح در این بود که پرونده در همین مرحله بسته شود، همچنین کریمی نیز تاکید کرد: خدا را شکر ماجرا به سمت صلح و سازش رفت و ختم به خیر شد. علیرضا بیرانوند همچنین از پاسخ به پرسش‌هایی درباره قراردادش با تراکتور خودداری کرد و گفت: یک مقدار دیگر صبر کنید همه چیز روشن می‌شود.
***
۲۵ مرداد؛ زمان آغاز بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر
سازمان لیگ زمان رسمی آغاز بیست‌‌وچهارمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد. حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ با اشاره به زمان آغاز بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: مسابقات فصل پیش روی لیگ برتر روز 25 مرداد 1403 آغاز خواهد شد. وی افزود: باشگاه‌هایی که معایب و نواقص ورزشگاه اختصاصی خود را برطرف نکرده باشند، باید در ورزشگاه دوم‌شان که مورد تأیید سازمان لیگ قرار گرفته است به مصاف حریفان‌شان بروند و در صورت نداشتن شرایط برگزاری باید در خارج استان خود از رقبای‌شان میزبانی کنند.
***
نامه ۵ سرباز به باشگاه ملوان رسید
در آستانه آغاز فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، ۵ سرباز - بازیکن رسما به باشگاه ملوان بندر انزلی معرفی شدند. در فصل بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تعداد سرباز - بازیکنان لیگ برتری به واسطه قانون جدید نظام وظیفه افزایشی چشمگیر داشته است. ملوان تنها باشگاه لیگ برتری است که در این سطح امکان جذب سرباز دارد. فارغ از گمانه‌زنی‌ها، طی شدن روال قانونی و مکاتبه جهت معرفی سرباز - بازیکن به باشگاه ملوان، مهم‌تر از هر موضوعی است تا ملوانی‌ها بتوانند از بازیکنان مورد نیاز استفاده کنند. این در حالی است که هنوز تکلیف مدیرعامل و سرمربی ملوان برای فصل بیست‌وچهارم مشخص نیست. به هر صورت تا امروز نامه امید نورافکن (سپاهان)، علیرضا جعفرپور (شمس‌آذر)، ابوالفضل جلالی (استقلال)، رضا میرزایی (استقلال) و یونس اکبرپور (آلومینیوم اراک) به دست باشگاه ملوان رسیده است. در این بین سرمربی جدید و برنامه‌های تاکتیکی‌اش در به‌کارگیری بازیکنان اهمیت دارد. نباید فراموش کرد سال گذشته محمدحسین اکبرمنادی با وجود مشمول سربازی بودن از لیست ملوانان خارج شد، چرا که به یک‌باره از پازل تاکتیکی تارتار بیرون رفت. بعد از اینکه آرش فهمیده از مدیرعاملی ملوانان کنار رفت قرار است
21 تیرماه جاری نشست هیات‌مدیره باشگاه ملوان برگزار شود. ظاهرا قرار است وضعیت حامی مالی باشگاه، مدیرعامل و برخی موارد دیگر در این نشست مشخص شود.
***
۴ پیشنهاد رسمی برای مهدی قائدی
4 تیم اماراتی خواهان به خدمت گرفتن مهدی قائدی هستند و در همین راستا مذاکراتی با باشگاه شباب الاهلی داشته‌اند. مهدی قائدی مهاجم ایرانی باشگاه شباب الاهلی به مدت 2 فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و در این بین مدیران شباب الاهلی در انتظار تصمیم پائولو سوسا سرمربی پرتغالی‌شان هستند تا وضعیت قائدی برای فصل آینده مشخص شود. بر اساس این گزارش، جدا از اتحاد کلبا (تیم فصل گذشته مهدی قائدی) ۳ باشگاه دیگر لیگ امارات خواهان به خدمت گرفتن او به ‌صورت قرضی هستند و قرار است سرمربی شباب الاهلی بزودی نظر نهایی‌اش را درباره ماندن یا جدایی قائدی بدهد. این 4 تیم پیشنهاد رسمی‌شان را به باشگاه الاهلی ارائه کرده‌اند و احتمال اینکه قائدی دوباره به ‌صورت قرضی در یکی از تیم‌های اماراتی بازی کند، زیاد است. در ۲ هفته اخیر شایعاتی درباره احتمال حضور این بازیکن در استقلال مطرح شد ولی قائدی در این مقطع تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و بازگشت او به جمع آبی‌پوشان امکان‌پذیر نیست.

Page Generated in 0/0057 sec