printlogo


کد خبر: 287292تاریخ: 1403/4/23 00:00
اخبار

عبدالکریم حسن در آستانه محرومیت
ستاره قطری پرسپولیس به خاطر اقدام عجیبی که انجام داده در آستانه محرومیت قرار دارد. عبدالکریم حسن یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما جدایی او از سرخپوشان تا حدود زیادی قطعی شده است. این بازیکن خواستار بازگشت به لیگ ستارگان قطر است و در تلاش است باشگاه پرسپولیس را راضی کند اما روزنامه العرب از اقدام عجیب این بازیکن قطری خبر داد و نوشت این احتمال زیاد است تا او با خطر محرومیت مواجه شود. العرب نوشت: عبدالکریم حسن در حالی که با پرسپولیس قرارداد داشته با الوکره قرارداد ۲ ساله امضا کرده است و بعد از آن با العربی به توافق رسیده و می‌خواهد راهی این تیم‌ شود. اگر باشگاه الوکره از این بازیکن شکایت کند ممکن است محرومیت را برای او به دنبال داشته باشد.
***
دستور وزیر ورزش پس از درگذشت بوکسور جوان در مسابقات استانی
در پی درگذشت بوکسور جوان ملایری حین برگزاری مسابقات استانی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مدیرکل بازرسی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس مامور پیگیری این موضوع شدند. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، یاسین موسی‌خانی بوکسور جوان ملایری حین برگزاری مسابقات استانی دچار حادثه شد و با وجود پیگیری‌های پزشکی و انجام عمل جراحی درگذشت. در پی این اتفاق متاثرکننده، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سیدمحمدشروین اسبقیان معاون امور فرهنگی، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، حسین دهقانی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس را مامور کرد ضمن دلجویی و اعلام همدردی با خانواده این ورزشکار ١٧ ساله، اتفاق رخ داده را مورد بررسی کامل قرار داده و گزارشی درباره دلایل این اتفاق تهیه و ارائه کنند.
***
مطالبات آمانوف پرداخت شد
مطالبات بازیکن پیشین استقلال پرداخت شد. عزیزیک آمانوف پس از جدایی از استقلال برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرد و رای ۵۸۰ هزار دلاری علیه آبی‌ها صادر شد. تیم حقوقی باشگاه استقلال شکایتی را در دادگاه CAS طرح کرد و با ارائه دفاعیات خود موفق شد این رای را به ۳۱۰ هزار دلار کاهش دهد. پنجشنبه باشگاه استقلال این مبلغ را به حساب بازیکن ازبکستانی واریز کرد تا مشکلی پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را تهدید نکند.
***
خط و نشان مدافع لاروخا برای انگلیس
بازیکن تیم‌ ملی اسپانیا در آستانه فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ عنوان کرد لاروخا به دنبال هفتمین بردش در این رقابت‌ها است. به گزارش ایسنا، دنی ویویان مدافع تیم‌ ملی اسپانیا پیش از دیدار با انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ به سایت یوفا گفت: ما هر ۶ بازی یورو ۲۰۲۴ را بردیم و می‌خواهیم در بازی هفتم نیز پیروز شویم. کلید موفقیت رویکرد درست، نگرش صحیح و تلاش در زمین بازی است. ما هر روز تمرین می‌کنیم و می‌خواهیم بهترین کار را انجام دهیم و عنوان نخست را به دست بیاوریم.  رودری هرناندز، هافبک تیم‌ ملی اسپانیا نیز درباره عملکرد موفق لامینه یامال، مهاجم ۱۶ ساله در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ اظهار نظر کرد.
رودری در صحبت‌هایی گفت: شما می‌توانید بلوغ را در این مرد ببینید. هنوز دوران اوج او شروع نشده است. ما چند سال دیگر خواهیم فهمید یامال چقدر توانایی دارد. فکر می‌کنم او می‌تواند در چند سال آینده بهترین بازیکن جهان شود. او تمام ویژگی‌های لازم را دارد.
این نخستین باری است که ورزشگاه المپیک برلین فینال یورو را میزبانی می‌کند. آلمان غربی میزبان مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۱۹۸۸ بود اما فینال در مونیخ برگزار شد و هلند ۲ بر صفر اتحاد جماهیر شوروی را شکست داد. پیش از این کمیته داوران یوفا اعلام کرد فرانسوا لتکسیر از فرانسه فینال یورو ۲۰۲۴ را قضاوت خواهد کرد.
***
مدال طلای کشتی‌گیر ۱۹ ساله ایرانی در پان‌آمریکن بدون دادن امتیاز
کشتی‌گیر ۱۹ ساله ایرانی تیم آمریکا در رقابت‌های قهرمانی پان آمریکن بدون از دست دادن امتیاز همه رقبایش را شکست داد و به مدال طلا رسید. در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی پان آمریکن که در شهر لیما پایتخت پرو در حال برگزاری است، آروین خسروی کشتی‌گیر ایرانی تیم آمریکا صاحب مدال طلا شد. خسروی در این رقابت‌ها در وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی برای آمریکا به میدان رفت و با شکست یک‌طرفه رقبای خود از کشورهای پرو، پورتوریکو، مکزیک و آرژانتین بدون از دست دادن امتیاز به مدال طلا رسید. خسروی در این رقابت‌ها ابتدا ۹ بر صفر جسوس کاستیلو از پرو را برد، سپس با همین‌ نتیجه کوین مونتیلا از پورتوریکو را از پیش رو برداشت. او در ادامه حریف خود از مکزیک را ۹ بر صفر برد و در دیدار پایانی نیز ۸ بر صفر والنتین ورون از آرژانتین را شکست داد و به مدال طلا رسید. قرار است آروین خسروی در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان نیز برای آمریکا به میدان برود.

Page Generated in 0/0117 sec