printlogo


کد خبر: 287432تاریخ: 1403/4/28 00:00
اخبار

احداث ۵ آرامستان جدید در ۴ منطقه تهران
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از تملک و احداث 5 آرامستان جدید در مناطق ۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ شهر تهران خبر داد. جواد تاجیک در نشست هم‌اندیشی مشترک مناطق بیست‌ودوگانه با سازمان بهشت زهرا(س) از همکاری برخی مناطق در تهیه، تجهیز و بهسازی معابر زیرساختی بهشت زهرا(س) خبر داد و از همکاری حداکثری مناطق با این نهاد خدمت‌رسان تقدیر کرد. مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات تحولی انجام شده در این سازمان، رویکردهای تحولی این سازمان را در حوزه‌های صیانت و مرمت و حفظ ویژگی‌های منحصربه‌فرد مزار شهدا، مناسب‌سازی فضای پیرامونی مزارها، رسیدگی به وضعیت معابر و ایجاد پارکینگ با همکاری مناطق، نامگذاری قطعات و معابر و کسب رضایت خانواده‌های شهدا برای بهسازی مزار‌ها با همکاری معاونان فرهنگی و اجتماعی مناطق بیست‌ودوگانه و شهرداران نواحی برشمرد. تاجیک پیش‌بینی طراحی و نصب یادمان‌های شهدا در معابر شهری و بررسی نقاط تدفین شهدا در شهر و رسیدگی به وضعیت امامزادگان موجود شهر تهران را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و از تملک و احداث 5 آرامستان جدید در شهر تهران خبر داد و گفت: این اقدامات با همکاری مناطق ۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ انجام می‌شود.
 
فراخوان جذب سربازطلبه از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
فراخوان عمومی جذب امریه سربازی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها آغاز شد. به گزارش مهر، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان تحصیلکرده و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه، فراخوان عمومی جذب امریه سربازی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را آغاز کرد. علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند از طریق آدرس https://nahad.ir/amriyeh اقدام کنند. شرایط عمومی فراخوان پذیرش مشمول وظیفه برای گذراندن دوره ضروری به  این شرح است: دارا بودن تابعیت ایرانی، اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع، اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نداشتن هرگونه سابقه محکومیت جزایی و کیفری، نداشتن سابقه خدمت وظیفه قبلی، نداشتن غیبت و اضافه خدمت در اعزام، دارا بودن زمان کافی تا موعد اعزام برای طی کردن مراحل اداری و گزینشی (حداقل 4 ماه)، داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی، عدم پیگیری همزمان موضوع امریه سربازی از سایر سازمان‌ها، عدم ارائه درخواست هرگونه معافیت در طول مدت خدمت، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سطح یک حوزوی (متقضیان حوزوی)، کسب حدنصاب امتیاز در مصاحبه کمیته مربوطه و تأیید گزینش و حراست.
 
پویش نذر حسینی برای حمایت از ایتام در ایام محرم
معاون مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی از اجرای پویش نذر حسینی در حمایت از ایتام و فرزندان تحت‌پوشش بهزیستی در ایام محرم و صفر خبر داد. سید محمدجواد حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه طبق روال هر سال، سازمان بهزیستی اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی در ایام ماه محرم و صفر می‌کند، اظهار کرد: امسال در راستای اجرای این اقدام، 2 اتفاق رقم خورده است که راه‌اندازی درگاه مشارکت‌های سازمان بهزیستی و برگزاری برنامه شیرخوارگان حسینی از این جمله است. وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی به تازگی اقدام به راه‌اندازی درگاه مشارکت‌ها برای دریافت کمک‌های مردمی کرده است، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق سایتی به ‌آدرس mosharekat.behzisti.ir یا شماره‌گیری کد دستوری #123* نذورات خود را پرداخت کنند. معاون مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی اظهار امیدواری کرد در این ایام خیران کمک‌های خود را به ایتام تحت‌پوشش بهزیستی اهدا کنند.

Page Generated in 0/0072 sec