printlogo


کد خبر: 287559تاریخ: 1403/5/2 00:00
اخبار

ناهید کیانی: برای طلای المپیک هرکاری لازم بوده انجام داده‌ام
ورزشکار المپیکی تکواندوی بانوان گفت: هر کاری که برای کسب طلای المپیک لازم بود انجام داده‌ام و معتقدم هیچ‌کسی در وزن من لیاقت کسب مدال طلا را به جز خودم ندارد. ناهید کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد خود برای شرکت در المپیک پاریس اظهار کرد: دومین بار است که در المپیک شرکت می‌کنم و نسبت به سایر تکواندوکاران اعزامی تجربه بیشتری دارم و این خیلی می‌تواند به من کمک کند. در المپیک توکیو نتوانستم به مدالی دست پیدا کنم اما این دوره با تمرینات خوبی که طی این 3 سال داشتم تمرکزم روی مدال طلاست و به جز طلا به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. وی تصریح کرد: هر کاری که برای کسب طلای المپیک لازم بود انجام داده‌ام و معتقدم هیچ کسی در وزن من لیاقت کسب مدال طلا را به جز خودم ندارد. کیانی گفت: طی این ۴ سال سختی‌های زیادی کشیدم و شبانه‌روز تمرین کردم، چون اردوها شبانه‌روزی بود، دوری از خانواده را تحمل کردم و شرایط بسیار سختی داشتم. حتی چند هفته در تایم‌های استراحت به خانه نرفتم و در خوابگاه بودم. از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که در این مدت من را درک کردند و همیشه کنارم بودند. از فدراسیون و کادر فنی تیم ‌ملی نیز تشکر می‌کنم که همواره در این مسیر حامی من بودند. کیانی در پاسخ به این پرسش که برای کاهش استرس در جریان بازی‌‌های المپیک پاریس برنامه خاصی دارید یا خیر؟ تصریح کرد: در کنار ارتقای مهارت‌های فنی برای کاهش استرس و افزایش بعد روانی‌، برنامه داشتم و مشکلی در این زمینه ندارم. وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر تحت حمایت مسؤولان هستید، گفت: همیشه تحت حمایت مسؤولان بودم اما معتقدم حمایت بیشتر می‌تواند مسیر موفقیت را برای ورزشکار هموارتر کند، البته این دوره از نظر امکانات و تجهیزات شرایط بهتر بوده و نسبت به دوره‌ قبل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش رسیدگی بیشتری به ورزشکاران المپیکی داشتند. 
***
هافبک مدنظر استقلال همچنان دنبال رضایتنامه است!
لژیونر فوتبال کشورمان و بازیکن مدنظر تیم استقلال همچنان دنبال گرفتن رضایت‌نامه برای پیوستن به جمع آبی‌پوشان است. 
علی کریمی، هافبک تیم فوتبال کایسری اسپور ترکیه که مدنظر تیم فوتبال استقلال قرار دارد، هنوز نتوانسته است رضایت باشگاه ترکیه‌ای را جلب کند تا به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شود. باشگاه استقلال با توجه به پنجره بسته کایسری اسپور ترکیه و مشکلات مالی‌ای که دارد، در نامه رسمی خواهان جذب کریمی شد اما تا امروز پاسخی به درخواست استقلال داده نشده است. کریمی در نظر دارد دیداری با مدیرعامل باشگاه ترکیه‌ای داشته باشد تا بلکه رضایت او را برای پیوستن به استقلال بگیرد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. علی کریمی سابقه 2 فصل بازی در استقلال را دارد. 
***
ماجرای عجیب سرپرستی تیم استقلال
با وجود گذشت چند روز از آغاز تمرینات تیم فوتبال استقلال هنوز سرپرست این تیم مشخص نشده است. در حالی که تمرینات تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر چند روز است آغاز شده اما هنوز تکلیف سرپرست این تیم مشخص نشده است. آتیلا حجازی که از اواخر فصل گذشته قرار بود سرپرست تیم استقلال باشد، به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، نتوانست مجوز نشستن روی نیمکت آبی‌پوشان را بگیرد.  حجازی در گفت‌وگوهایش از حل مشکل خود خبر داده بود اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد باشگاه استقلال هنوز مجوزی برای فعالیت حجازی دریافت نکرده است. به همین دلیل، در کنار حجازی با نفراتی مثل ایمان عالمی و فراز فاطمی برای سرپرستی تیم استقلال صحبت شده است. باید دید در نهایت چه کسی به‌عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال معرفی خواهد شد. 
***
اطلاعیه رئیس سازمان لیگ فوتسال درباره داوران
رئیس سازمان لیگ فوتسال از پرداخت بدهی معوقه داوران خبر داد. به گزارش  سایت فدراسیون فوتبال، با پرداخت کامل بدهی‌ها و معوقات داوری با داوران فوتسال کشور تسویه حساب مالی شد. احسان اصولی، رئیس سازمان لیگ فوتسال با اعلام این خبر گفت: ما دشواری کار داوری را درک می‌کنیم و به‌ رغم افزایش چهار برابری دستمزد داوران نه تنها به صورت ویژه و با حمایت رئیس فدراسیون فوتبال، پرداخت کامل معوقات داوران خانم و آقای شاغل در لیگ‌های فوتسال ایران را در دستور کار قرار دادیم، بلکه امیدوارم بتوانیم روز به روز گام‌های بهتری برای این قشر زحمتکش برداریم. وی افزود: رویکرد سازمان لیگ فوتسال در کنار ارتقای حرمت و جایگاه داوری، افزایش دستمزد و پرداخت تمام معوقات است و ان‌شاءالله سال‌جاری بنا داریم هر 2 تا 3 ماه نسبت به تسویه حساب اقدام کنیم تا مانع تجمیع بدهی‌ها شویم. رئیس سازمان لیگ فوتسال با بیان اینکه معوقات داوری از سال ۱۴۰۱ تاکنون به صورت کامل پرداخت شد گفت: اگرچه بخش بزرگی از این بدهی‌ها مربوط به مدیریت قبلی بوده اما بر خود لازم می‌دانم از خانواده محترم داوری به خاطر کاستی‌ها عذرخواهی کنم و این اطمینان را بدهم که با تمام توان دوشادوش آنها برای ارتقای کیفیت فوتسال ایران خواهیم ایستاد. 

Page Generated in 0/0056 sec