printlogo


کد خبر: 287649تاریخ: 1403/5/4 00:00
شیر ژیان این روزها، یمن نفس کش می‌طلبیم

تا همین 15- 10 سال قبل اگر از مردم دنیا می‌پرسیدید یمن کجاست و یا صنعا چه جور جایی‌ است و شما را یاد چه‌چیزی می‌اندازد؟ فکر می‌کردند این اسامی هم یک جایی مثل جزایر لانگرهانس باشد که یکی از اجزای بدن انسان است و این سوال کاملا انحرافی‌ است!
درحالی که همین کشور کوچک که قدو اندازه‌اش به نصف ایران هم‌ نمی‌رسد چنان کولاکی به‌پا کرده است! دیدنی و شنیدنی. از قدیم هم گفته‌اند فلفل نبین چه ریزه  بشکن ببین چه تیزه!  همین فلفل‌های ریزه‌میزه بلایی بر سر اسرائیل آورده‌اند که در آنجا اگر سر سگ بزنی، از لانه‌اش بیرون نمی‌آید تا مبادا با پهپاد یا موشک‌های پیشرفته به سرنوشت گنبد آهنین مبتلا شود و آبکشش کنند.
یمنی‌ها این شگفتی‌سازان قرن جدید با آن دمپایی لاانگشتی‌های معروف‌شان کار خود را با شکار کشتی اسرائیلی شروع کردند؛ رفتند یک گوشه از تنگه باب‌المندب کمین کردند بعد هر جنبنده‌ای که به سمت اسرائیل حرکت می‌کرد از ماهی دریا گرفته تا قایق و کشتی را با موشک هدف قرار دادند. آنها چندین کشتی تپل‌مپل آمریکایی و انگلیسی و یهودی را زدند و بعد که دیگر روح‌شان با این کارها ارضا شد شروع کردند به ساخت موشک‌های بهتر و پهپادهای نقطه‌زن.
 یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن آنقدر سریع و شگفت‌انگیز مردم دنیا را با همین کشور کوچک آشنا کرد و ریز و درشت اخبار را به سمع و ‌نظر مردم رساند که میگ‌میگ از سرعتش شگفت‌زده شده و درخواست ویدئو چک کرده!  
صهیونیست‌ها که تا دیروز منم‌منم کردن‌های‌شان گوش فلک را کر کرده بود حالا از دست همین یمنی‌های دمپایی پوش به سرزنان دنبال سوراخ موش می‌گردند.
صهیونیست‌ها با کمک همدستان مثل گربه نره و روباه مکار و رسانه‌های‌شان به جان دنیا افتادند و از خودشان غول بی‌شاخ و دمی ساختند به‌صورتی که همه فکر می‌کردند اگر کسی حتی انگشتی به سمت آنها اشاره کند  دستش را تا آرنج ساتوری ریزریز می‌کنند. اما همین طبل توخالی که همیشه به گنبد آهنین و آسمان امن و تانک مرکاوایش می‌نازید از دست یمن و مردمانش کاسه چه کنم دست گرفته و نمی‌داند حواسش به آسمان باشد یا زمین، به لبنان باشد یا یمن، اولویتش حماس است یا حزب الله.
 یمنی‌ها آسمان امن را بر سر اسرائیل خراب کردند حالا صهیونیست‌ها مانند گوسفند دوسرطلا شده‌اند که هیچ کاری از دست‌شان برنمی‌آید و توانی برای ادامه دادن ندارند. مثل خر در گل مانده‌اند، نه می‌توانند آتش‌بس اعلام کنند و نه توانی برای ادامه جنگ دارند. وسط معرکه‌ای که فکر می‌کردند پیروز میدان می‌شوند ایستاده و به پایان سلام‌ می‌کنند.
اسرائیل از شروع طوفان الاقصی تا همین چند لحظه پیش آنقدر غافلگیر شده که دیگر به دست‌های خودش هم اطمینان ندارد، می‌ترسد دست‌های خودش هم علیه‌‌ش قیام کنند و به پیروی از یمن چند تا پسی نثار گردن کلفت‌شان کنند.
 اوضاع صهیونیست‌ها وقتی هیجان انگیزتر و جالب‌تر می‌شود که شنیدیم یمن با پهپادی به قلب تل‌آویو حمله کرده و هیچ راداری نتوانسته آن را رهگیری کند. حالا از آن هیمنه پوشالی چیزی برای صهیونیست‌ها و ارتش خیالی‌شان باقی نمانده.
می‌گویند نتانیاهو بعد از این حمله‌ها پرهایش ریخته، گوشی را برداشته و به تلفن پاناسونیک روی میز بایدن  زنگ زده که بگوید بیا با هم یک گلی درست کنیم و به سر بگیریم، اما کسی از آن طرف خط گفته رفیقت کرونا گرفته و نمی‌تواند کمکی کند تو هم فعلا با همان قیافه لخت و عورت  به مقاومت ادامه بده و اگر در حمله بعدی جان سالم به در بردی یک فکری برایت می‌کنیم و گوشی را قطع کرد!
صهیونیست‌ها دیدند اگر دست روی دست بگذارند مجبورند زیر رگبار موشک و پهپاد یمنی‌ها دفن شوند برای همین چاره را در حمله دیدند و چون دیگر چیزی  هم برای از دست دادن نداشتند به بندر الحدیده حمله کردند به خیال اینکه یا آنقدر می‌زنیم تا بترسند و دست از سر کچل‌مان بردارند، یا می‌زنند تا تمام شود این زندگی سگی‌مان.
صنعانیان می‌خواهند با خنجر کج‌شان صهیونیست‌ها را صاف کنند و اگر صاف نشدند موشک به اندازه کافی‌ هست. به تعداد هر صهیون یک موشک برای به هلاکت رسیدن وجود دارد.

Page Generated in 0/0072 sec