printlogo


کد خبر: 287654تاریخ: 1403/5/4 00:00
یک ماچ به قیمت حذف!

در راستای بررسی زوایای پنهان انصراف بایدن از صحنه رقابت ریاست جمهوری ایالات متحده یکی از سیاستمداران آمریکا در پشت‌پرده‌ای سلطنتی در گوشه‌ای از کاخ سفید که مطمئن بود کسی او را نمی‌دید در گوش چپ خبرنگار گفت: 
من خودم حتی یک موز خوردم و پوست آن را به جای سطل آشغال زیر پای او انداختم ولی او به محض دیدن پوست موز تا کمر خم شد و آن را برداشت.
وی افزود: این تنها تلاش ما برای حذف بایدن نبود. قایم کردن شناسنامه و کت او، سوراخ کردن باک بنزین و بریدن سیم ترمز خودروی وی، قفل کردن در خروجی کاخ از این ور و پرتاب کردن کلید آن به پشت بام از آن ور، از دیگر اقدامات در جهت حذف او بود که متاسفانه به نتیجه دلخواه نرسید. حتی تیری که به گوش دونالد ترامپ اصابت کرد از پشت همین پرده‌ها به سمت بایدن شلیک شده بود که به علت مشوش بودن دائمی جریان هوای حاضر در اطراف بایدن به ستون وسط کاخ اصابت و به سمت ترامپ کمانه کرد. این پیرمرد بسیار سخت‌جان‌تر از این حرف‌هاست. گزینه آخر برای حذف وی ترور بیولوژیک بود. دیدار با فردی آلوده به ویروس کرونا و ماچ‌کردن صمیمانه وی در ابتدای دیدار و سرفه‌کردن از فاصله نزدیک در صورت وی و سپس دست دادن با او در پایان دیدار بهانه خوبی برای دوری وی از صحنه انتخابات بود. 
این سیاستمدار باهوش آمریکایی در آخر با اشاره به اینکه هر کسی بخواهد می‌تواند کاندیدای ریاست جمهوری باشد، رعایت کامل دموکراسی در حاکمیت ایالات متحده و برگزاری انتخابات آزاد را تایید کرد.
 

Page Generated in 0/0065 sec