printlogo


کد خبر: 287847تاریخ: 1403/5/11 00:00
اخبار

قدردانی وزیر ورزش از زینب نوروزی برای دفاع از مردم غزه
کیومرث هاشمی در تماس تلفنی، از زینب نوروزی، قایقران ایرانی حاضر در المپیک به دلیل همبستگی با مردم فلسطین قدردانی کرد. به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان عصر دیروز (چهارشنبه) در تماس تلفنی با زینب نوروزی عضو تیم‌ ملی قایقرانی ایران در بازی‌های تابستانی المپیک، از این بانوی ورزشکار به دلیل در دست گرفتن پرچم مشترک جمهوری اسلامی ایران و فلسطین و اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه قدردانی کرد.
در این ارتباط تلفنی، کیومرث هاشمی این حرکت نوروزی را «برآمده از دل» توصیف کرد و حرکت او را ستود.
قرار است در بازگشت نوروزی به ایران، از این ورزشکار جوانمرد تقدیر شود.
***
الکسیس گندوز شماره یک جدید پرسپولیس
دروازه‌بان الجزایری برای پیوستن به پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید. به گزارش ایسنا، بعد از مذاکرات باشگاه پرسپولیس با الکسیس گندوز، دروازه‌بان الجزایری با این باشگاه به توافق رسید تا فصل آینده درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.
پیش از این باشگاه شباب بلوزداد اعلام کرده بود بعد از جذب دروازه‌بان جدید اجازه جدایی گندوز را خواهد داد اما بعد از مذاکره پرسپولیس با این باشگاه ۲ طرف به توافق رسیدند تا این دروازه‌بان الجزایری به پرسپولیس بپیوندد.
الکسیس گندوز قرار است به اردوی پرسپولیس در ترکیه اضافه شود.
***
علی کریمی - استقلال؛ منتفی!
انتقال علی کریمی به استقلال در آستانه منتفی شدن قرار دارد و احتمالا رخ نخواهد داد. به گزارش برنا، در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره احتمال حضور علی کریمی در استقلال شنیده می‌شد اما این انتقال در حال منتفی شدن است.
کریمی که قرارداد خود را به مدت ۳ فصل با کایزری تمدید کرده بود نسبت به بازگشت به استقلال تمایل داشت اما این مساله نیازمند توافق 2 باشگاه بود. اخیرا شایعاتی درباره اینکه باشگاه ترکیه‌ای به کریمی پیشنهاد بخشیدن بخشی از قراردادش جهت آزاد شدن را داده، منتشر شده بود که این خبر اصلا صحیح نیست. همچنین عدم حضور کریمی در تمرین کایزری بابت جلسه با استقلال هم صحت ندارد. وی در تمام این مدت در تمرینات حضور داشته و فقط در لحظه ثبت یکی از عکس‌ها، در محل گرفتن عکس حضور نداشته است. به این ترتیب با توجه به عدم توافق ۲ باشگاه در مذاکرات، این انتقال منتفی است.
***
استقلال با ۵ دروازه‌بان در لیگ برتر!
اضافه شدن محمدرضا خالدآبادی اسکواد دروازه‌بانی استقلال را بسیار بزرگ کرد و این تیم با حضور حسینی باتجربه و 3 دروازه‌بان جوان، لیگ بیست‌وچهارم را آغاز خواهد کرد و علاوه بر رسیدن به ترکیب اصلی، رقابت جذابی برای حضور روی نیمکت ذخیره شکل خواهد گرفت و 2 گلر جوان آبی‌ها تمرینات را با انگیزه خاصی دنبال می‌کنند. محمدرضا خالدآبادی علاقه زیادی دارد تا در لیگ بیست‌وچهارم در تیمی حضور داشته باشد که بتواند به میدان برود و در سال‌های ابتدایی فوتبال خود عملکرد خوبی که در زمان حضور در هوادار داشت را تکرار کند اما تا این لحظه نکونام به او اجازه جدایی نداده و او در تمرینات شرکت کرده است.
البته این تنها تنش نقل‌وانتقالاتی استقلال نبود و آنها با سیدحسین حسینی کاپیتان تیم و البته ودران کیوسفسکی دروازه‌بان اهل بوسنی هم شرایط پیچیده‌ای را دنبال کردند؛ در نخستین روزهای نقل‌وانتقالات، جذب گلر اهل بوسنی کاپیتان استقلال را بهت‌زده کرد و حواشی مختلفی درباره او مطرح شد اما حالا حسینی در تمرینات حضور دارد و وضعیت نامشخصی درباره ودران کیوسفسکی وجود دارد، توضیح خاصی هم از سمت باشگاه استقلال در این زمینه داده نشده است!
***
تجلیل فدراسیون جهانی تیراندازی از محمد بیرانوند
فدراسیون جهانی تیراندازی در مراسمی محمد بیرانوند را به عنوان جوان‌ترین تیرانداز حاضر در المپیک مورد تقدیر قرار داد. به گزارش مهر، فدراسیون جهانی تیراندازی در مراسمی با حضور لوچیانو روسی و الکساندرو نیکوترا، رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی و جمعی از تیراندازان از محمد بیرانوند، تیرانداز کشورمان در رشته تراپ به عنوان جوان‌ترین تیرانداز حاضر در المپیک پاریس ۲۰۲۴ تقدیر کرد.
محمد بیرانوند با ۱۵ سال جوان‌ترین تیرانداز حاضر در المپیک پاریس ۲۰۲۴ بود. وی در مسابقات قهرمانی آسیا در کویت به مدال طلا دست یافت و نخستین سهمیه ایران در رشته اهداف پروازی برای حضور در المپیک پاریس را به نام خود ثبت کرد.

Page Generated in 0/0050 sec