printlogo


کد خبر: 287943تاریخ: 1403/5/14 00:00
ترور شهید «اسماعیل هنیه» با شلیک پرتابه کوتاه‌برد انجام شده است
سپاه: قطعا می‌زنیم

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ترور شهید هنیه با شلیک پرتابه کوتاه‌برد با سرجنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان انجام شده است.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۳ خود درباره جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه»، تاکید کرد: با توجه به تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده، این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه‌برد با سرجنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان انجام شده است.
متن اطلاعیه به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
به دنبال اقدام تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی که منجر به شهادت مجاهد والامقام دکتر اسماعیل هنیه، رئیس شجاع دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و همراه ایشان شد، به اطلاع عموم ملت ایران می‌رساند.
۱- این اقدام با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایتکار آمریکا انجام شده است.
۲- با توجه به تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده، این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه‌برد با سرجنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان انجام شده است.
در پایان تاکید می‌شود خونخواهی شهید«‌اسماعیل هنیه» قطعی و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونی پاسخ این جنایت را که «مجازات سخت» است در زمان، مکان و کیفیت مقتضی، قاطعانه دریافت خواهد کرد.

Page Generated in 0/0060 sec