printlogo


کد خبر: 287950تاریخ: 1403/5/15 00:00
اخبار

«شور عاشقی» طی 4 هفته به فروش یک ‌میلیاردی رسید
فیلم سینمایی «شور عاشقی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی داریوش یاری در طول ۴ هفته اکران توانست به فروش یک میلیارد تومانی در گیشه سینما دست یابد.
«شور عاشقی» نخستین فیلم سینمای ایران درباره کاروان اسرای کربلا است که از تاریخ ۱۳ تیر توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است. همزمان با یک میلیاردی شدن این فیلم، اکران مردمی این اثر با حضور داریوش یاری در فرهنگسرای اشراق برگزار شد. در این مراسم که با استقبال مردم روبه‌رو شد، مخاطبان پس از تماشای فیلم به صحبت درباره این اثر پرداختند.
در خلاصه داستان فیلم «شور عاشقی» آمده است: «سلما باید صدای کاروان اسرای کربلا شود تا جای راست و دروغ در تاریخ عوض نشود. او باید پیش از شمر و مامورانش وارد منازل پیش روی کاروان شود و با گفتن حقیقت اجازه فریب مردم را به ماموران ندهد. این در حالی است که تصمیم او برای همراهی این کاروان از کوفه تا شام، انتقام خون پدرش از قاتلان اوست».
***
تماشای «اتفاقات عجیب ۱۶ سالگی» درمرکز تئاتر کانون
نمایش «اتفاقات عجیب ۱۶ سالگی» به کارگردانی مشترک داوود زارع و نرگس اصغری از امروز ۱۵ مرداد در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود. در خلاصه داستان نمایش که هر روز به‌ غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود، آمده است: دختری در جشن تولد ۱۶سالگی خود متوجه می‌شود افراد حاضر در میهمانی‌اش با وجود ظاهر خوشحال و راضی با مشکلات بسیاری در زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند. این موضوع باعث ایجاد همدلی بیشتر در بین آنان می‌شود.
«نمایشی با، برای و درباره نوجوانان» توضیحی است درباره بازیگران و مخاطبان این نمایش که نام بازیگران به شرح زیر و بر اساس حروف الفبا سارینا ابراهیم‌زاده، عرشیا حسینی، کیمیا حیدری، بهاره دلیر، طناز رجایی، سوگند زارع لواسانی، کیمیا محمدی، ثنا مهدی‌فر، حدیثه ‌میرزایی، نیما نظری، احسان نیک‌طلب و فرزین ودادی و گروه سنی مخاطب ۱۰+ سال اعلام شده است.
این نمایش از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ در سالن گلستان مرکز باسابقه تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران روی صحنه می‌رود.
***
گروه کُر مادران عضو می‌پذیرد
گروه کر مادران فرهنگسرای ارسباران در ابتدای سال ۱۴۰۳ آغاز به کار کرده و در حال حاضر به صورت مداوم و هفتگی در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به رهبری و مدیریت سعید رضایت به تمرین می‌پردازد.
گروه کر مادران با هدف تقویت عزت نفس و خودباوری و شکوفایی بانوی ایرانی تشکیل شده و رسالت آن ایجاد حال خوب برای زن ایرانی است. به دلیل چالش‌برانگیز بودن و فشردگی تمرینات کلاسی، جامعه هدف این گروه رده سنی ۲۵ تا ۶۵ سال است و به بانوان با رده سنی بالاتر حضور و شرکت در این کلاس‌ها توصیه نمی‌شود. گروه کُر مادران فرهنگسرای ارسباران در بدو تاسیس با استقبال چشمگیر بانوان مواجه شد و در حال حاضر 100 عضو فعال دارد و همچنان پذیرای بانوان علاقه‌مند به عضویت در گروه است. بانوان گرامی برای عضویت رایگان می‌توانند روزهای دوشنبه ساعت ۹:۴۵ به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.
***
پرتال اربعین رونمایی شد
وب سایت جامع اربعین با هدف ارائه خدمات مطلوب و نشر اخبار اربعین، همچنین برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اجتماع بزرگ راه‌اندازی شده است. بر اساس متن منتشر شده، در این پرتال علاوه بر ارائه خدمات به زوار، بخش‌هایی برای بهره‌مندی جاماندگان این مسیر مهیا شده است. پرتال جامع اربعین به آدرس اینترنتی 
arbaeeni.net در دسترس مخاطبان است. از جمله امکانات پرتال اربعین می‌توان به زیارت نیابتی، ظرفیت کاروان‌ها، معرفی و اطلاعات جامع موکب‌های اربعین، چک‌لیست اربعین، هزینه‌های سفر به اربعین، پخش زنده حرم معصومین، نرخ ارز، اخبار اربعین و... اشاره کرد.
به گفته طراحان این پرتال، تاکنون فاز اول وب‌سایت جامع اربعین اجرایی شده است و بخش‌های دیگر آن به همراه اپلیکیشن، تا سال آینده آماده خواهد شد.
***
«مأمور مخفی» مالزیایی در شبکه امید
سریال «مامور مخفی» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد. این سریال انیمیشن در گونه اکشن و ماجراجویی محصول مالزی در سال ۲۰۱۷ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود. مدیر دوبله این سریال مهوش افشاری و صدابردار آن مهدی پاینده است. شیلا آژیر، فاطمه اکبری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ‌محمدی، مریم رادپور، سیما رستگاران، ابوالفضل شاه‌بهرامی، داوود شعبانی‌نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ‌زاده، محمد صادقیان، مهسا عرفانی، بهروز علی‌محمدی، نرگس فولادوند، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک‌خانی، ملیکا ملک‌نیا، امیر منوچهری، علی‌همت مومیوند، عباس نباتی، مونا همایی‌پور و مهوش افشاری صداپیشه‌های این اثرند. خلاصه روایت این انیمیشن از این قرار است که: مامور علی در 12 سالگی به طور اتفاقی به عنوان یک جاسوس به کار گرفته می‌شود و اکنون وظیفه دارد از شهر سایبریا در برابر تهدید‌ها حفاظت کند. این فیلم به دنبال جاسوس مامور نوجوان است که مجبور است یک فناوری پر رمز و راز را کشف کند که شهر سایبریا را تهدید می‌کند و وفاداری به سازمان مخفی خود،  MATA را به خطر می‌اندازد.

Page Generated in 0/0072 sec