printlogo


کد خبر: 287960تاریخ: 1403/5/15 00:00
گفت‌وگوی متفاوت و جالب رسانه اینتر با مهدی طارمی
پسری که دوست داشت پلیس شود

مهدی طارمی در گفت‌وگو با سایت باشگاه اینتر  از خودش و گذشته‌اش گفت. مهدی طارمی، لژیونر ایرانی تیم اینتر در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه نکات مختلفی درباره زندگی شخصی خود و اهدافش در اینتر مطرح کرد. بخش‌های مهم صحبت‌های طارمی به شرح زیر بود. 
* عاشق فوتبال
پدر من فوتبالیست بود و از وقتی ۶ ساله بودم هر روز من را به زمین تمرین می‌برد و به من فوتبال بازی کردن را یاد می‌داد. در آن سن و سال با برادرها و دوستانم بازی می‌کردم. من از آنها کوچک‌تر بودم و این برای من هیجان‌انگیز بود. نخستین بار در تیم هیات فوتبال بوشهر بازی کردم. همیشه در همه جا مثل مدرسه و خیابان فوتبال بازی می‌کردم، چون عاشق فوتبال بودم.
* طرفدار تیم‌ ملی والیبال ایران
من فقط به فوتبال پرداختم اما تماشای دیگر ورزش‌ها مثل والیبال و بسکتبال NBA را هم دوست دارم. در بین تیم‌های والیبال، طرفدار تیم‌ ملی ایران هستم و در بسکتبال NBA تیم لیکرز را دوست دارم. اگر فوتبالیست نمی‌شدم دوست داشتم پلیس و کارآگاه شوم. دوست دارم بفهمم چه اتفاقی افتاده است؛ دنبال کردن توالی اتفاقات را دوست دارم.
* حمایت خانواده
خانواده من بهترین حامیان من هستند و همیشه چه در داخل زمین و چه در بیرون زمین از من حمایت کرده‌اند و این مهم‌ترین نکته برای من است.
* ویژگی‌های مثبت و منفی
ویژگی مثبت من این است که به همه احترام می‌گذارم و ویژگی منفی من هم این است که زود عصبانی می‌شوم. از اینکه کسی کار خود را درست انجام ندهد عصبانی می‌شوم. رختکن مهم‌ترین فاکتور در فوتبال است. بازیکن‌ها باید با هم مثل برادر باشند و برای هم بمیرند و برای هم مبارزه کنند، چون در طول سال شاید ما یکدیگر را بیشتر از خانواده‌های‌مان می‌بینیم. به همین خاطر ما احساسات، اتفاقات خوب و اتفاقات بد را با هم تجربه می‌کنیم. اگر ما به هم نزدیک باشیم، تیم هر سال می‌تواند قهرمان شود و این خیلی مهم است.

Page Generated in 0/0045 sec