printlogo


کد خبر: 288098تاریخ: 1403/5/18 00:00
مصاحبه با یک مقام فرانسوی
بغای المپیک

برای برگزاری المپیک پاریس از چه گروه‌ها، اقشار، اصناف و اتحادیه‌هایی باید تشکر کرد؟
المپیک پاریس هم‌اکنون در حال برگزاری است و شگفتی‌های بسیاری نیز داشته است. برای برگزاری این المپیک، اشخاص، گروه‌ها، اقشار، اصناف و... بسیاری زحمت کشیده‌اند که باید یک‌به‌یک از آنها نام برد و تشکر کرد. در متن زیر تعدادی از آنها نام برده شده و وظیفه‌ای که برای برگزاری المپیک به عهده داشته‌اند، شرح داده شده است.
۱) اتحادیه نایلون‌فروشان مقیم پاریس 
بدین‌وسیله، مراتب قدردانی و سپاس خود را از اتحادیه‌های تولیدکننده نایلون نونی در ابعاد بزرگ و کوچک، نایلون فریزر ضخیم و نازک و سایر اتحادیه‌های نایلونی دیگر اعلام می‌نماییم. آنان با ساخت این تکنولوژی پیشرفته و نوین و کنار زدن رقبای خود از جمله اصناف چترسازی، سایه‌بان‌سازی و حتی سازمان هواشناسی شهر پاریس، زمینه شکل‌گیری المپیکی نایلونی، یکدست و دونفره را به وجود آوردند. ضمنا خلق صحنه سمبلیک و جیانونیسم یعنی همان تبدیل جیانی (رئیس فیفا) به جا نونی از جمله نقاط اعجاب‌انگیز این المپیک است.
۲) اتحادیه معلمان حرفه و فن با همکاری اتحادیه مقواسازی و دخترعمه نازیلا
مراتب قدردانی خود را از قشر زحمتکش معلمین جهت سوق‌دادن دانش‌آموزان به سمت درست‌کردن کاردستی‌های مقوایی و آسفالت‌شدن دهن همه دخترعمه نازیلاها در راه ساخت این کاردستی‌ها به عمل می‌آوریم. تخت‌خواب‌های مقوایی شرکت‌کنندگان المپیک، الگوگرفته از همین کاردستی‌هاست و باعث شد که نام دخترعمه ‌نازیلای فلک‌زده، به پاس زحماتش در المپیک پاریس طنین‌انداز شود.
۳) صنف حلال‌خور و عرق‌ریز جیب‌برها
تمام ملت غیور و مسی‌پرور کشور آرژانتین، مراتب سپاس، بوس، آی لاو یو و چاکرتیم خود را از این صنف محترم جیب‌بر، بابت خالی‌کردن جیب ستاره فوتبال برزیلی، رقیب دیرینه تیم ملی آرژانتین، اعلام می‌دارند. همچنین از این قشر زحمتکش بابت بالا بردن هیجان حاکم بر المپیک ۲۰۲۴ و افزایش حواس‌جمعی بازیکنان و حاضران المپیک نسبت به وسایل خود تشکر به عمل می‌آوریم. این اقدام باعث طنین‌انداز شدن ضرب‌المثل «مالت رو سفت بچسب، صنف زحمتکش جیب‌بر رو دزد نکن» نیز شد. 
۴) پت و مت
ضمن تشکر از پت و مت عزیز بابت سال‌ها تلاش و زحمت اسکل‌وارانه و تولید و پردازش سم، از این دو عزیز می‌خواهیم که خود را بازنشسته کرده و مسؤولین به اهتزاز درآوردن چپکی پرچم المپیک پاریس را به جای خود جایگزین کنند.
۵) خانم شیرزاد
تشکر می‌کنیم از خانم شیرزاد عزیز که نقش مشاور کمیته اجرایی المپیک رو به عهده داشتند. همون‌طور که مستحضر هستید خانم شیرزاد همیشه یکسری کلمه شبیه به هم رو با هم قاطی می‌کنند. از جمله بروجن، بیرجند، بروجرد و بجنورد، کره‌جنوبی و شمالی، ایران و اسرائیل، پرچم آرژانتین و پرچم چین و... ضمنا مسؤولیت تمام این قاطی‌پاتی‌شدن‌ها بر عهده خانم شیرزاد است و کمیته اجرایی المپیک پاریس هیچ‌گونه مسؤولیتی را گردن نخواهد گرفت.
۶) بچه فامیل
به دلیل روحیه لطیف و نازنازی بچه‌های فامیل، از تمام بچه‌هایی که در و دیوار خانه خودشان و مردم را خط‌خطی می‌کنند و خوراکی‌های خود را پخش و پلا می‌کنند هم تشکر می‌کنیم و از پدر و مادرشان خواهش می‌کنیم که لااقل رعایت میهمانان خارجی را بکنند و رنگ، گواش و غذاهای هضم شده بچه‌شان را از وسط رود سن جمع کنند تا نزدم فک اون بچه بی‌تربیت‌شون رو پایین بیارم! ناسلامتی قراره افتتاحیه المپیک تو این رودخونه برگزار بشه. یبار اومدیم ادا باکلاسارو دربیاریما، اگه گذاشتید!
۷) رژیم عزیز و شفیق‌مان اسرائیل
تشکر می‌کنیم از شهروندان مظلوم و بی‌آزار اسرائیل که قدم بر تخم چشم ما گذاشتند و با حضورشان در المپیک باعث شدند المپیک پاریس تبدیل به غیرسیاسی‌ترین المپیک تاریخ شود و به پاس آن زبان‌مان را برای کشور غاصب و جنگ‌طلب روسیه بیرون می‌آوریم.
در پایان، بیشتر از این ۷ مورد تشکر می‌کنیم از بانو گلشیفته فراهانی و داماد عزیزمان برادر مکرون. ان‌شاءالله هرچه خاک این بانو است بقای عمر هووی ایشان بریژیت مکرون باشد.  از خانواده‌های محترم رجبی، داداش گلم داوینچی،  بابابرقی عزیزمان که دم به دقیقه یادآوری می‌کردند که برق‌های اضافی را خاموش کنیم و کلیه عزیزانی که ما را در برگزاری این مراسم یاری کردند تشکر می‌کنیم.

Page Generated in 0/0062 sec