printlogo


کد خبر: 288159تاریخ: 1403/5/20 00:00
اخبار

سردار قاآنی در نامه‌ای به یحیی سنوار انتخاب وی به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی حماس را تبریک گفت
پرچمدار میدان‌دار
فرمانده نیروی قدس سپاه در نامه‌ای به یحیی سنوار گفت: تردیدی نیست که خون شهید هنیه بزرگوار بر مجازات سخت رژیم صهیونیستی به دست جمهوری اسلامی تأثیر خواهد گذاشت.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در نامه‌ای به یحیی سنوار، رئیس جدید دفتر سیاسی حماس بر انتقام‌گیری خون شهید اسماعیل هنیه تاکید کرد.
در بخشی از این نامه آمده است: عروج شهید اسلام سردار اسماعیل هنیه را تسلیت عرض می‌کنم. شهید هنیه واقعا از رهبران دلاور مقاومت اسلامی و شخصیتی ارزشمند و متین بود که در جهان اسلام وحدت ایجاد کرد. همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند وظیفه خود می‌دانیم که انتقام خون ایشان را برای این حادثه تلخ در جمهوری اسلامی بگیریم. تردیدی نیست که خون این شهید بزرگوار بر مجازات سخت رژیم صهیونیستی به دست جمهوری اسلامی تأثیر خواهد گذاشت.
در این نامه همچنین می‌خوانیم: جهاد قهرمانانه برادران شما در مقاومت اسلامی، تأثیر مجازات را بیش از گذشته خواهد کرد و به محو شدن هر چه سریع‌تر این پدیده نحس منجر خواهد شد. انتخاب جنابعالی را به عنوان شخصیتی با سابقه و پرافتخار در بعد رهبری و جهادی، به همه قهرمانان حماس، غزه و ملت فلسطین تبریک می‌گویم. حماس با انتخاب یک رهبر با منطق دیگر ثابت کرد که پرچم پرافتخار حماس را به دست کسی می‌دهد که بیشترین نفوذ را در میدان دارد و مجاهد فی‌سبیل‌الله است.
***
خطیب موقت جمعه تهران:
رژیم صهیونیستی تردید نداشته باشد که ایران انتقام می‌گیرد
خطیب موقت جمعه تهران گفت: اسرائیل و آمریکا شریک جنایات از جمله شهادت شهید هنیه هستند اما رژیم صهیونیستی تردید نداشته باشد که ایران انتقام سخت خواهد گرفت.
آیت‌الله سید احمدخاتمی افزود: ما نظام با تدبیر هستیم، یعنی چرایی و چگونگی پاسخ ما به رژیم اسرائیل با تدبیر ایران انجام خواهد شد.
وی با اشاره به انتخاب یحیی سنوار به عنوان رهبر حماس، تصریح کرد: این انتخاب تودهنی محکمی به رژیم صهیونیستی بود. سنوار بیش از ۲۰ سال از عمر خود را در زندان بوده است. انتخاب این مبارز دینی گویای آن است که مقاومت تا نابودی رژیم اسرائیل پیش خواهد رفت.
خطیب موقت جمعه تهران همچنین با اشاره به انتخاب هیأت دولت توسط رئیس‌جمهور، اظهار کرد: مقام معظم رهبری ۱۰ ویژگی برای اعضای هیأت دولت شامل امین بودن، صادق بودن، متدین و متشرع، از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی و نظام اسلامی، ایمان، امید به آینده، پاک‌دستی، عدم سوءسابقه، نگرش ملی و کارآمد بودن را بیان کرده‌اند. لذا با این ملاک‌ها پیش بروند، کابینه‌ای اینچنین انتخاب شدن به نفع نظام و همگان است، بنابراین اگر در این عرصه دقت نشود، خسارت اعمال خواهد شد.
***
کنعانی: اگر مسلمانان از مردم غزه حمایت می‌کردند، آنها سلاخی نمی‌شدند
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اگر دولت‌های اسلامی و ملت‌های مسلمان بر اساس وظیفه اسلامی از مردم غزه حمایت می‌کردند، شهروندان فلسطینی به دست قبیله آدم‌کشان سلاخی نمی‌شدند.
ناصرکنعانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به گزارش رسانه‌ها، شهردار ناکازاکی ژاپن اعلام کرده از سفیر (رژیم) اسرائیل در ژاپن برای شرکت در مراسم سالانه بمباران اتمی این شهر دعوت نمی‌کند. ‌سفرای آمریکا، گروه 7 و برخی کشورهای غربی نیز اعلام کردند به خاطر عدم دعوت از سفیر رژیم صهیونیستی این مراسم را تحریم خواهند کرد و در آن شرکت نمی‌کنند! اگر دولت‌های اسلامی و ملت‌های مسلمان نیز بر اساس وظیفه اسلامی، انسانی و قانونی خود دست در دست هم از ملت مظلوم  فلسطین  و ساکنان بی‌دفاع  غزه به طور عملی حمایت می‌کردند، شهروندان، کودکان و زنان فلسطینی به دست قبیله آدم‌کشان سلاخی نمی‌شدند. ‏قال رسول‌الله صلی‌الله علیه وآله: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»
***
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد:
ایران هدف یا برنامه‌ای برای تهاجم سایبری ندارد
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد ایران هدف یا برنامه‌ای برای تهاجم سایبری ندارد. موضوع انتخابات آمریکا مساله داخلی این کشور است و ایران دخالتی در آن ندارد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک اعلام کرد: ایران قربانی عملیات تهاجمی سایبری مختلفی علیه زیرساخت‌ها، مراکز خدمات عمومی و صنایع کشور بوده است. قدرت سایبری ایران دفاعی و متناسب با تهدیداتی است که با آن مواجه می‌شود. ایران هدف یا برنامه‌ای برای تهاجم سایبری ندارد. موضوع انتخابات آمریکا مساله داخلی این کشور است و ایران دخالتی در آن ندارد.

Page Generated in 0/0058 sec