printlogo


کد خبر: 290323تاریخ: 1403/5/25 00:00
ندیدن‌های اجباری!

ورزش خطرناک
 
+مجری: خب در خدمت آقای دکتر پهلوان‌فر دکترای رشته تحلیل رسانه و المپیک از دانشگاه کمبریج انگلستان هستیم تا با تحلیل حوادث المپیک ۲۰۲۴، پرده از خباثت‌های جمهوری اسلامی بردارند.
سلام آقای پهلوان‌فر امیدوارم روز خوبی رو تا به الان گذرونده باشید. بریم سر اصل مطلب... لطفا برامون شفاف کنید که پشت پرده مدال‌آوری دختران ایرانی چیه؟
کارشناس: سلامممم خدمت همممه ورزش‌دوستان ایرانی سرزمینم، همه ورزش‌های سرزمین ایران دوستم و ایرانیان سرزمین ورزش‌های..... 
+مجری: کافیه کافیه دکتر جان! وطن‌دوستی شما دیگه به همه ما ثابت شد لطفاً ادامه بدید در خدمتیم....
کارشناس: من خیلی وقت‌تون رو نمی‌گیرم فقط می‌خوام این پرده دروغ رو با ناخن انگشت اشاره، کنار بزنم تا با چشمان ناز خودتون حقیقت رو ببینید دیگه بقیه‌ش خیلی روعه، خیلی واضحه، خیلی مشخصه [در حالی‌که داد می‌زند]
بُعد اول دمیدن آتش خشونت در روح دخترانم
خب دختران ناز منو آوردن روی تشک میگن حالا نزن کی بزن و خلاصه به قصد کشت همو بزنید.
آقای جمهوری اسلامی اگه مردی خودت بیا رو تشک کتک بخور چرا دختران سرزمین منو آوردی؟ ظلم اجتماعی کم بود که به ظلم فیزیکی هم متوسل شدی؟ اصلا این خشونت روح ناز دختران ما رو می‌خراشه بی‌انصاف [بغض می‌کند].
بعد دوم تفرقه‌افکنی در میان دختران ایرانی
ناهید رو انداختی به جون کیمیا دلت خنک شدددد؟ [عصبانی می‌شود] رفاقت‌ها رو به آتیش کشیدی آروم شدی آقای جمهوری اسلامی؟ دختران سرزمینم رو در برابر هم قرار دادی نامرد! اصلا شما اگر به قبل از انقلاب و بعد از انقلاب دقت کنید در روابط خانواده‌ها، می‌بینید که بیشترین آمار دعواهای عروس‌ها با مادر شوهر و خواهر شوهرها و بیشترین گیس و گیس‌کشی بین جاری‌ها رو در ۴۰ سال اخیر شاهد بودیم. اصلا سیاست جمهوری اسلامی تفرقه انداختن میان جامعه زنان است.
بعد سوم بی‌ارزش کردن سایر ورزش‌هاست
اگر خیلی به ورزش زنان اهمیت می‌دید چرا تو ورزش‌های دیگه مدال‌آور زن نداشتی؟ این همه رشته ملیح و دخترانه داریم: رقص باله بانوان، شنای نمایشی، پرورش‌اندام و هزاران رشته زیبای دیگر. ببین همین قضیه ثابت می‌کنه که می‌خواهند همه دختران سرزمینم رو به سمت ورزش‌های رزمی و خطرناک بفرستند تا آسیب ببینند و در واقع با ایجاد جنگ داخلی در جامعه زنان از حجم جامعه معترض کاسته و حذف بشوند.
بعد چهارم تقویت روحیه مبارزه در زنان با توجه به پیش‌بینی جنگ آینده ایران با اسرائیل
با توجه به جنگی که ایران با اسرائیل راه انداخته به زودی زود شاهد جنگ بزرگی میان این دو کشور هستیم. طبیعتا در برابر قدرت بی‌بدیل اسرائیل تعداد مردان مبارز ایرانی کم است و ایران مجبور می‌شود از زنان و دخترانی که فنون رزم بلد هستند در جنگ استفاده کند. الان شما نگاه کنید با این مدال‌های تکواندو کرور کرور نوجوان ایرانی است که رفتند کلاس تابستانی تکواندو ثبت نام کردند. از طرفی کسب این مدال‌ها باعث شادی و تقویت انگیزه و شوق مبارزه در مردم شده که به خودی خود می‌تواند نتیجه جنگ را به نفع ایران تغییر 
دهد. 
+مجری: آقای دکتر الان به هر حال این مدال‌ها به هر شکلی که کسب شده جزو افتخارات ایران حساب شده است. الان که دیگه به‌نظر می‌رسه کاری نمی‌شه کرد باید چیکار کنیم؟
کارشناس: الان دیگه فقط باید دعا کنیم که اسرائیل زودتر ایران رو بزنه و اینقد دست دست نکنه. چون وقت داره از بین میره و ایران داره روز به روز قدرتمندتر و پیروزتر میشه.
 البته همه می‌دونن من دختران سرزمینم رو خیلی دوست دارم قبلا هم صراحتا بیان کردم این موضوع رو. اما قطعا کشته‌شدن با موشک‌های اسرائیل خیلی بهتر از اینه که بخوان با پرچم جمهوری اسلامی و با تهدید و فشار و خفت برن روی سکوهای المپیک و مدال کسب کنند.

Page Generated in 0/0050 sec