printlogo


کد خبر: 290462تاریخ: 1403/5/30 00:00
اخبار

صدور رأی بیرانوند منوط به اظهارنظر کارشناس مالی شد
رئیس کمیته وضعیت بازیکنان توضیحاتی درباره پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند که با فسخ قرارداد خود راهی تراکتور شد، ارائه کرد. جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در ارتباط با  شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور اظهار کرد: با توجه به مستندات مالی ارائه‌شده از سوی باشگاه پرسپولیس و درخواست وکیل بازیکن مبنی بر ارجاع موضوع به کارشناسی، همچنین نظر به اختلاف ۲ طرف در محاسبات ناظر بر تشخیص و تعیین مطالبات بازیکن و مستنداتی که در این ارتباط ارائه کرده‌اند و ضرورت رسیدگی تخصصی موضوع و بررسی مستندات، قرار ارجاع امر به کارشناسی صادر شد. وی افزود: در این پرونده اساس موضوع در تشخیص موجه بودن یا نبودن فسخ قرارداد باشگاه پرسپولیس از سوی بیرانوند، بر این موضوع استوار است که آیا مطالباتی برای ایشان متصور است یا خیر؟ این موضوع امری تخصصی است و به لحاظ اختلاف اساسی ۲ طرف در این ارتباط و تفاوت اطلاعات ارائه‌شده از سوی آنان، اتخاذ تصمیم از سوی این کمیته منوط به ابراز نظر کارشناس مالی خواهد بود. رئیس کمیته وضعیت بازیکنان اظهار کرد: کارشناس منتخب با بررسی مدارک ارائه‌شده در پرونده، همچنین توجه به تمامی اطلاعات و مدارکی که 2 طرف ارائه آنها را لازم و ضروری می‌‌دانند و تطبیق پرداختی‌‌های باشگاه با مطالبات ادعایی و تفکیک پرداخت‌های قراردادی و پاداش‌‌های خارج از قرارداد در هر یک از فصول مسابقات، نسبت به ارائه نظریه کارشناسی اقدام خواهد کرد. نورشرق اظهار کرد: در فاصله آخرین لایحه ارائه شده از سوی باشگاه در تاریخ 18/5/1403 تا روز قبل که کمیته وضعیت بازیکنان تصمیم به ارجاع به کارشناسی گرفت، جلسات متعددی بین اعضای این کمیته تشکیل شد و در نهایت تصمیم گرفتیم با توجه به اختلاف ۲ طرف در باب مسائل مالی و اعداد و ارقام مطرح در پرونده و به لحاظ ضرورت تفکیک پرداختی‌های انجام‌شده بابت حقوق از پاداش‌‌های قراردادی، نظریه تخصصی کارشناس مالی را اخذ کنیم.
***
نقش وقفه ۳۰ ثانیه‌ای در پیروزی پتریاشویلی مقابل زارع
دیوید گوبجیشویلی معتقد است وقفه‌ای که ۳۰ ثانیه مانده به پایان کشتی زارع - پتریاشویلی رخ داد کلید اصلی قهرمانی کشتی‌گیر گرجی در پاریس بود. به گزارش ایسنا، پس از 3۶ سال بالاخره یک کشتی‌گیر گرجستانی توانست طلای کشتی آزاد را در سنگین وزن المپیک به دست بیاورد. آخرین بار دیوید گوبجیشویلی در المپیک ۱۹۸۸ توانسته بود در سنگین وزن به مدال طلا برسد. گوبجیشویلی درباره طلای گنو پتریاشویلی در المپیک گفت: پتریاشویلی کشتی‌گیر قدرتمند و قدری است و بعد از آن فینال کابوس‌وار در المپیک توکیو (شکست در ثانیه پایانی مقابل استیوسن آمریکایی) که من شبیه آن را در هیچ فینالی ندیدم، خیلی خوب به تشک کشتی برگشت و عملکرد خیلی خوبی داشت و حالا برای من بزرگ‌تر از قبل شده است. من کشتی پتریاشویلی برابر زارع را در سالن دیدم و مثل خیلی‌ها اواخر کشتی خیلی نگران شده بودم. ۳۰ ثانیه مانده به پایان کشتی یک وقفه‌ای ایجاد شد و آنجا بود که کشتی‌گیر ما تمام خطرات کشتی را فهمید و آرام شد و اشتباهاتی را که در فینال قبل مرتکب شد تکرار نکرد. او درباره نقره گیوی ماتچراشویلی در ۹۷ کیلوگرم گفت: گیوی خیلی خوب در المپیک کشتی گرفت ولی حریف داغستانی‌اش (تاج‌الدینوف) از ابتدای مسابقات بخت نخست قهرمانی بود و یک ثانیه خود کشتی‌گیر ما فن زد که گرفتار فن خودش شد و حریف استفاده کرد و توانست ضربه کند. در نهایت فکر کنم عملکرد کشتی‌گیران ما در پاریس خوب و قابل قبول بود. 
***
بهترین مدافع تاریخ لیگ جزیره انتخاب شد
سایت FourFourTwo از ریو فردیناند به عنوان بهترین مدافع تاریخ لیگ برتر یاد کرد. این سایت رده‌بندی بهترین مدافعان تاریخ لیگ برتر را مشخص کرده است. ریو فردیناند، بازیکن سابق منچستریونایتد، در صدر این رده‌بندی قرار گرفت. در رده دوم اشلی کول (چلسی، آرسنال) قرار دارد و ویرژیل فان‌دایک (لیورپول، ساوتهمپتون) در رده سوم است. فردیناند بازیکن سریعی بود و قد بلندی داشت و روی توپ‌های هوایی همیشه حرف اول را می‌زد. او بازوبند کاپیتانی را برای یونایتد و انگلیس بر بازو بست و 6 بار در تیم منتخب سال لیگ برتر قرار گرفت. او ۱۲ سال برای منچستریونایتد بازی کرد اما در نهایت در تیم کوئینز پارک رنجرز بازنشسته شد، همچنین در بین ۱۰ مدافع برتر این افراد قرار دارند: جان تری (چلسی)، کایل واکر (منچسترسیتی، تاتنهام، استون‌ویلا)، ونسان کمپانی (منچسترسیتی)، نمانیا ویدیچ (منچستریونایتد)، تونی آدامز (آرسنال)، سول کمپل (تاتنهام، آرسنال، پورتسموث، نیوکاسل) و گری نویل (منچستریونایتد)، همچنین در بخش دروازه‌بان نیز پتر چک بالاتر از پیتر اشمایکل و دیوید سیمن به عنوان بهترین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر انتخاب شد.

Page Generated in 0/0044 sec