printlogo


کد خبر: 290505تاریخ: 1403/5/31 00:00
اخبار

واکنش «تاج» به تتوی بازیکن استقلال
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدام ناشایست بازیکن تیم فوتبال استقلال و تصویری که از تتوی او منتشر شده است، گفت: در کشور اسلامی و فوتبال ما نباید شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی باشیم.
مهدی تاج که در مراسم تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران پارالمپیک حضور داشت در پاسخ به پرسش مهر درباره تصویری که از تتوی بازیکن استقلال منتشر شده است، گفت: این بازیکن کار بسیار بدی انجام داده و وقتی من این تصویر را دیدم تعجب کردم. رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه پاسخش تاکید کرد: مگر می‌شود در کشور اسلامی چنین اتفاقی رخ دهد. شکل روی پای این بازیکن مثل شیطان بود. در فوتبال ما این مسائل قابل پذیرش نیست. کمیته اخلاق او را احضار و به طور قطع رای هم صادر خواهد کرد. البته باید این بازیکن را صدا بزنند که ببینیم خودش می‌داند چه کرده است؟ باید بیاید توضیح بدهد چرا این کار را کرده و انگیزه‌اش چه بوده است.
***
عکس دوتایی مارتینز و طارمی سوژه شد
مهدی طارمی و لائوتارو مارتینز، ۲ مهاجم اینتر، با اشتراک‌ عکسی در کنار هم، نزدیکی و هماهنگی خود را در زمین و بیرون از آن نشان دادند. مهدی طارمی که در نقل و انتقالات تابستانی راهی اینتر شد در نخستین دیدار این تیم در سری آ در نیمه دوم به میدان رفت. طارمی در این فصل باید در کنار «لائوتارو مارتینز» و «مارکوس تورام» برای حضور در ترکیب اصلی به رقابت بپردازد. این ۲ بازیکن روز گذشته تصویر مشترکی را با هم در صفحات مجازی خود منتشر کردند. در همین رابطه سایت «fcinter1908» نوشت: احساس خوب میان مهدی طارمی و «لائوتارو مارتینز»، هم درون و هم بیرون از زمین بازی در حال افزایش است. مهاجم ایرانی که در دقایق پایانی بازی با جنوا به میدان آمد، عکسی از خود در کنار مارتینز را در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد. تصویری که در پروفایل رسمی باشگاه نراتزوری نیز منتشر شده، مربوط به گل دوم اینتر توسط «مارکوس تورام» است و نشان می‌دهد این ۲ نفر در کنار هم هستند.
«لائوتارو مارتینز» نیز این عکس را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت که نشان‌دهنده احساس خوب و رو به رشد میان ۲ مهاجم اینتر است.
***
پرونده کلاهبرداری باعث محرومیت نشد
2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس وجوه دریافتی از شرکت تبلیغاتی حاشیه‌ساز را بازگردانده‌اند و به همین دلیل مشکلی برای حضور در هفته دوم لیگ برتر و جدال با بازیکنان تراکتور نظیر بیرانوند ندارند.
حضور گسترده بازیکنان فوتبال در تبلیغات یکی از فروشگاه‌هایی که کلاهبردار از آب درآمد با واکنش معاون دادستانی استان تهران روبه‌رو شد تا دادستانی تهران در نامه‌ای رسمی خواهان جلوگیری از بازی کردن این بازیکنان - سعید صادقی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا بیرانوند و مهدی مهدی‌پور- شود.
این بازیکنان برای دریافت مجوز بازی خود مجبور به استرداد وجه شدند اما تاخیر در انتشار نامه دادستانی تهران شایعه جلوگیری از حضور آنها در هفته دوم لیگ برتر را به همراه داشته است. این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان می‌دهد هر چهار بازیکن وجوه دریافتی بابت تبلیغات شرکت کلاهبردار را بازگردانده‌اند تا کارت بازی خود برای فصل جاری را دریافت کنند.
از این رو مرتضی پورعلی‌گنجی به همراه سعید صادقی از پرسپولیس مشکلی برای رویارویی با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تراکتور تبریز در دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور ندارند.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز پنجشنبه اول شهریورماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.
***
گام بزرگ پرسپولیس برای تبدیل به پرستاره‌ترین تیم لیگ برتر
باشگاه پرسپولیس گام بزرگی برای جذب ملی‌پوش کشورمان که در لیگ لهستان بازی می‌کند برداشته است. به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا آخرین سهمیه بزرگسال خود را به جذب علی قلی‌زاده بازیکن ملی‌پوش کشورمان اختصاص دهد. در همین زمینه مذاکرات خوبی بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه لخ پوزنان لهستان انجام شده تا قلی‌زاده بتواند پیراهن پرسپولیس را به تن کند. گفته می‌شود توافقات خوبی بین طرفین انجام شده و اگر مساله خاصی پیش نیاید علی قلی‌زاده بزودی به پرسپولیس خواهد پیوست. باشگاه لخ پوزنان با کلیات پیشنهاد پرسپولیس موافقت کرده و اگر بر روی جزئیات هم توافقات کامل به دست بیاید علی قلی‌زاده با ترک لهستان راهی تهران خواهد شد. باشگاه پرسپولیس با جذب میلاد محمدی گام بزرگی در نقل و انتقالات برداشت و حالا به نظر می‌رسد با جذب علی قلی‌زاده ضمن پر کردن سهمیه بزرگسالان سرخپوشان، این باشگاه گام بزرگی در نقل و انتقالات تابستانی برداشته باشد.

Page Generated in 0/0052 sec