printlogo


کد خبر: 290598تاریخ: 1403/6/5 00:00
کسب ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز در رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی
ایران نایب قهرمان آسیا شد

رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان آسیا با نایب‌قهرمانی تیم‌ ملی ایران و کسب ۱۲ مدال رنگارنگ به پایان رسید.
بیست‌ودومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که با حضور ۵۵۴ کاراته‌کا از ۳۰ کشور جمعه ۲ شهریور به میزبانی فیلیپین در مانیل آغاز شده بود، شنبه‌شب با قهرمانی ژاپن و نایب‌قهرمانی تیم‌ ملی ایران در مجموع 2 رده سنی نوجوانان و جوانان به پایان رسید.
تیم ملی ایران با ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و نایب قهرمان شد. پارمیس علیپور، ساغر جندقی، امیرعلی تیموری و مهلا صداقت 4 مدال طلا؛ الینا صفاجو، ابوالفضل همدم‌جو به همراه وهاب شاهمیر 3 مدال نقره و کاتای تیمی جوانان (آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و سینا نوری)، غزل فتحی، مریم گرزین، محمد عبداللهی و ابوالفضل صادقی هم ۵ مدال برنز در این رقابت‌ها به دست آوردند.
در جدول رده‌بندی ژاپن با ۱۴ مدال طلا، یک نقره و ۶ برنز بالاتر از ایران قهرمان شد. تیم قزاقستان هم با ۲ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز پس از تیم ایران در مکان سوم جای گرفت. تیم‌های عربستان سعودی با ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز، کویت با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز، اردن با یک طلا و یک نقره و فلسطین با یک طلا به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.
ویتنام با ۴ نقره و ۳ برنز، تایلند با ۲ نقره و ۶ برنز، ازبکستان با یک نقره و ۵ برنز، قرقیزستان با یک نقره و ۳ برنز، فیلیپین و اندونزی با یک نقره و ۲ برنز، هنگ‌کنگ با یک نقره، چین تایپه با ۳ برنز و تیم‌های مالزی، ماکائو، سنگاپور، ترکمنستان، هند و امارات هر کدام با یک برنز در رده‌های هشتم تا ۱۶ جدول رده‌بندی ایستادند.

Page Generated in 0/0051 sec