printlogo


کد خبر: 290857تاریخ: 1403/6/17 00:00
یادداشت

2 کلمه حرف حساب از مهدی طارمی!
عبدالحمید احمدی: تاوان سهل‌انگاری و ضعف در میزبانی به بازیکنان تیم ملی رسید. صحبت‌های مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال پس از دیدار با قرقیزستان که در فولادشهر اصفهان برگزار شد بسیار جای تأمل و دقت دارد. چرا باید در جریان یک دیدار و مسابقه تیم ملی فوتبال شعارهایی نامربوط و توهین‌آمیز از سکوهای تماشاگران به گوش برسد که این‌چنین ذهن و روان بازیکنان تیم ملی را به هم بریزد و باعث اعتراض بحق مهدی طارمی به نمایندگی از سوی جمع تیم ملی بشود؟ آیا توهین و نسبت دادن حرف‌های ناروا و دور از شئونات از سوی عده‌ای از تماشاگران به بازیکنان تیم ملی که به نام مقدس ایران در میدان حضور دارند و روی پیراهن‌شان پرچم 3 رنگ ایران نقش بسته است جای توجیه دارد؟
به قول مهدی طارمی قرار نیست اگر اعتراض و نارضایتی درباره مشکلات اقتصادی یا سایر موضوعات وجود دارد عده‌ای آن را بهانه‌ای برای زدن حرف‌ها و دادن شعارهای نامربوط و مغایر با روح ورزش بویژه در یک مسابقه ملی بدانند و فضای ورزشگاه و سکوهای تماشاگران را آلوده به رفتارها و گفتارهای ناهنجار کنند.
البته نباید از اشکال و ضعف جدی در میزبانی و برگزاری این مسابقه در ورزشگاهی نامناسب به لحاظ شرایط زمین و خارج از زمین نیز به‌سادگی عبور کرد. میزبانی مسابقات رسمی باشگاهی و تیم‌های ملی بویژه تیم ملی فوتبال شرایط و پروتکل‌هایی دارد که اگر رعایت نشود می‌تواند آثار منفی خود را چه در داخل زمین و چه در سکوهای تماشاگران به‌ سرعت نشان دهد که این اتفاق و حاشیه ایجادشده در جریان مسابقه با قرقیزستان نیز از جمله عوارض این بی‌توجهی‌ها و سهل‌انگاری‌هاست.
امیدواریم طارمی و سایر بازیکنان تیم ملی فوتبال و کادر فنی و سرپرستی با اغماض و گذشت از این شعارها و حرف‌های تلخ با آمادگی و روحیه بهتر در مسابقات آتی تیم ملی با کسب نتایج بهتر به شادی و نشاط هرچه بیشتر مردم کمک کنند و مسؤولان ورزش و فدراسیون فوتبال نیز با دقت و جدیت بیشتر و در شأن نام ایران شرایط میزبانی را فراهم کنند.

Page Generated in 0/0054 sec