printlogo


کد خبر: 290992تاریخ: 1403/6/20 00:00
اخبار

« بیت‌سیاح» در بیلبوردهای پایتخت
همزمان با پس گرفتن ناجوانمردانه مدال طلای ملی‌پوش پرتاب نیزه پارالمپیک، اکران فرهنگی تقدیر از این ملی‌پوش در پایتخت اجرا شد. بنا بر اعلام اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، پس از آنکه در جریان رقابت پرتاب نیزه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، صادق بیت سیاح ملی‌پوش ایران ضمن شکستن رکورد پارالمپیک به مدال طلا دست یافت و مسؤولان برگزاری مدال طلای بیت‌سیاح را به جهت شادی پس از قهرمانی و استفاده از پرچم عزای سیدالشهدا پس گرفتند، اکران فرهنگی تقدیر از این قهرمان ورزشی در پایتخت اجرا شد.
***
فرآیند خدمات‌رسانی در بهشت زهرا(س) متوقف نشده است
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه پرداخت مطالبات کارکنان این مجموعه در حال انجام است، گفت: فرآیند خدمات‌رسانی در بهشت زهرا(س) به هیچ‌وجه متوقف نشده است. محمدجواد تاجیک در رابطه با خبر منتشر شده پیرامون توقف خدمات‌رسانی در سازمان بهشت زهرا(س)، اظهار کرد: فرآیند خدمات‌رسانی در بهشت زهرا(س) به هیچ‌وجه متوقف نشده است. وی با پرداختن به اعتراض برخی کارکنان این سازمان گفت: تنها تعدادی از کارکنان گلایه‌مند بوده و اعتراض‌شان را بیان کردند، این در حالی است که باقی افراد مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی بودند، از این رو جریان خدمت به شهروندان به هیچ عنوان متوقف نشده بود. تاجیک با تأکید بر اینکه مطالبات کارکنان در حوزه رفاهی و معیشتی بود که با رایزنی‌هایی که با معاونت مالی شهرداری تهران شد، به خواسته کارکنان جامه عمل پوشانده شد، افزود: تمام کارکنان در محل کار خود حاضر و مشغول فعالیت هستند.  وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش شد تا وقفه‌ای در فعالیت سازمان بهشت زهرا(س) ایجاد نشود اما اگر اختلال جزئی هم شهروندان احساس کردند، از ایشان عذرخواهی می‌کنیم.
***
تکذیب مرگ یک زندانی در زندان اوین
رسانه‌های معاند اخیراً ادعا کرده‌اند فردی به ‌نام علیرضا گلی‌پور ۱۷ شهریور در زندان اوین فوت کرده، در حالی که این فرد سال ۱۴۰۰ از زندان آزاد شده است. قوه ‌قضائیه با اشاره به اینکه علیرضا گلی‌پور ۲۵ دی‌ماه سال ۱۳۹۲ به زندان اوین منتقل و ۱۸ دی سال ۱۴۰۰ از زندان آزاد شده است، اعلام کرد: نامبرده که اخیرا فوت کرده است حدود ۳ سال پیش از زندان آزاد شده بود و مرگ او هیچ ارتباطی با زندان ندارد. در خبرسازی جدید به نقل از یک «فعال کارگری» ادعا شده است علیرضا گلی‌پور ۱۷ شهریور در بند 8 زندان اوین فوت کرده است. این ادعا در حالی مطرح شده است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد علیرضا گلی‌پور ۲۵ دی سال ۱۳۹۲ به زندان اوین منتقل شد و ۱۸ دی سال ۱۴۰۰ از زندان آزاد شده است. درواقع نامبرده که اخیرا فوت کرده است حدود ۳ سال پیش از زندان آزاد شده بود و مرگ او هیچ ارتباطی با زندان ندارد. اخیرا نیز ادعا شده بود زنی ۲۴ ساله به نام معصومه هویزات که در زندان سپیدار استان خوزستان بازداشت بوده، بعد از انتقال به پلیس آگاهی به دلیل ضرب و شتم در بازداشتگاه جان باخته که مشخص شد این ادعا نیز دروغ بوده و فرد مورد اشاره در سلامت کامل به سر می‌برد.
***
تقاطع بزرگراه‌های نواب - تندگویان افتتاح شد
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران جزئیات افتتاح تقاطع بزرگراه نواب -تندگویان را تشریح کرد. مهدی صداقتی روز گذشته در آیین افتتاح پروژه مسیرهای روسطحی تقاطع بزرگراه‌های نواب و تندگویان با بیان اینکه امروز همزمان با افتتاح فاز سوم نواب، پروژه عمرانی دیگری در منطقه ۸ به بهره‌برداری می‌رسد و این پروژه شامل پروژه دوربرگردان غیرهمسطح گلبرگ به باقری است که این پروژه نیز ویژگی‌های منحصربه فردی خواهد داشت و اصلاحات ترافیکی در این محدوده رقم خواهد خورد، گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید نواب - شهید تندگویان، در سه فاز طراحی شده بود که فاز نخست این پروژه از شمال نواب به جنوب تندگویان دی‌ماه ۱۴۰۲، فاز دوم پروژه (زیرگذر از شمال شرق به جنوب غرب تندگویان) اردیبهشت ۱۴۰۳ و در نهایت فاز سوم این پروژه از جنوب بزرگراه تندگویان به شمال بزرگراه نواب، امروز (روز گذشته) به بهره‌برداری رسید. وی با بیان اینکه فاز سوم پروژه تندگویان- نواب در بازه زمانی ۱۴ ماهه به سرانجام رسیده است، افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۰ کلید خورد و در هر مرحله پس از آماده‌سازی پروژه در اختیار شهروندان قرار گرفت. وی تصریح کرد: عملا با بازگشایی فاز سوم پروژه نواب - تندگویان ما شاهد کاهش بار ترافیکی در این محدوده خواهیم بود. با بهره‌برداری از این پروژه اختلال ترافیکی در این پروژه حل خواهد شد و با بهره‌برداری کامل پروژه نواب - تندگویان در ۴ فاز، ۵ کیلومتر مسافت شهروندان کاهش می‌یابد.
***
توقیف ۴۳۳۳ دستگاه انواع خودروی شوتی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح مقابله با خودروهای شوتی در مردادماه سال جاری، از توقیف ۴۳۳۳ دستگاه انواع خودروی شوتی خبر داد. سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه خودروهای شوتی به‌طور جد سلامت و امنیت اقتصادی و ترافیکی مردم را به مخاطره می‌اندازند، از این ‌رو طرح مقابله با خودروهای شوتی به‌ طور مستمر در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد، اظهار کرد: در مرداد سال جاری طرح مقابله با خودروهای شوتی به‌طور سراسری و با استفاده از ظرفیت پلیس‌های امنیت اقتصادی کشور اجرا شد. وی با اشاره به توقیف 4333 دستگاه انواع خودروی شوتی در اجرای این طرح گفت: در اجرای این طرح 4543 مورد پرونده برای متهمان دستگیرشده این طرح تشکیل شد. رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اظهار کرد: در اجرای این طرح بیش از 463 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق از خودروهای شوتی توقیف‌شده کشف شد.

Page Generated in 0/0066 sec