printlogo


کد خبر: 291139تاریخ: 1403/6/26 00:00
اخبار

موعود بنیادی‌فرد در لیگ نخبگان آسیا قضاوت می‌کند
کنفدراسیون فوتبال آسیا از قضاوت موعود بنیادی‌فرد در دیدار 2 تیم پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی و شانگهای ‌پورت چین خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، بازی 2 تیم پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی و شانگهای‌ پورت چین از هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در حالی روز سه‌شنبه ۱۰ مهر در پوهانگ کره‌جنوبی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند. داور چهارم از کشور ازبکستان، ناظر داوری از قطر و نماینده مسابقه از ژاپن انتخاب شده است. 
***
قطع برق در نشست آسیایی نکونام!
در میانه نشست سرمربی استقلال پیش از بازی با الغرافه قطر، برق محل کنفرانس قطع شد. در شرایطی که نشست خبری جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال در آستانه بازی مقابل الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا، در ورزشگاه شهر قدس در جریان بود، برق سالن کنفرانس قطع شد. پس از رفتن برق، نشست خبری نکونام در تاریکی سالن کنفرانس و با حضور خبرنگاران ادامه یافت. 2 نفر از متصدیان ورزشگاه در حادثه مربوط به قطعی برق دچار سوختگی شدند و به بیمارستان منتقل شدند. 
***
مسی‌ها در ورزشگاه شهید رئیسی میزبانی خواهند کرد
با توجه به وضعیت بد چمن ورزشگاه شهید باهنر کرمان و حضور مس درجام حذفی و تقابل با تیم‌های برتر ایران رئیس هیات فوتبال استان کرمان گفت که ورزشگاه شهید باهنر زمین دوم مس است و استادیوم اول این تیم ورزشگاه شهید رئیسی است که به‌تازگی تاسیس شده است و از هفته چهارم لیگ آزادگان در آن ورزشگاه میزبانی خواهد کرد. هفته اول رقابت‌های لیگ یک فوتبال سه‌شنبه به پایان رسید که در آن مس کرمان مقابل مس سونگون قرار گرفت. علی سامره و محمد نصرتی بازیکنان پیشین استقلال و پرسپولیس کنار زمین رو‌درروی هم قرار گرفتند تا تقابل سرخابی‌ها را روی نیمکت در لیگ یک شاهد باشیم. مس کرمان توانست در این بازی شاگردان نصرتی را با برتری
۲ بر صفر شکست دهد و در نخستین دیدارش طعم پیروزی را بچشد. این دیدار در حالی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد که چمن این زمین کیفیت نامناسبی داشت. چمن این ورزشگاه بلند بود و چاله‌های زیادی در وسط و کنار زمین دیده می‌شد که این موضوع باعث شد کیفیت بازی کمی پایین بیاید. این موضوع مورد اعتراض محمد نصرتی، سرمربی مس سونگون هم قرار گرفت و اعضای تیم مس سونگون از وضعیت آن ناراضی بودند. مهدی جهانشاهی، رئیس هیات فوتبال استان کرمان درباره وضعیت ورزشگاه شهید باهنر و در پاسخ به این سوال ایسنا که آیا مس کرمان در بازی‌های بعدی خود هم در ورزشگاه شهید باهنر میزبانی می‌کند یا خیر؟ گفت: ورزشگاه شهید باهنر زمین دوم مس کرمان برای میزبانی است و زمین اول این تیم ورزشگاه شهید رئیسی است که به‌تازگی تاسیس شده است. او در پاسخ به این سوال که چرا مس در وزشگاه رئیسی میزبانی نکرد؟ گفت: ورزشگاه شهید رئیسی کرمان تازه تاسیس شده است. این زمین به دلیل تازه بودن، مشکل چمن، نور و... را ندارد ولی چند ایراد کوچک وجود دارد و نواقصی به باشگاه اعلام شده که به دنبال رفع آن هستیم. جهانشاهی تاکید کرد: طبق آخرین برنامه سازمان لیگ مس کرمان از هفته چهارم در ورزشگاه اول خود یعنی ورزشگاه شهید رئیسی میزبانی خواهد کرد. 
***
رد پیشنهاد نجومی پاری‌سن‌ژرمن برای پدیده بارسلونا
یک منبع نزدیک به بارسلونا مدعی شد این باشگاه می‌توانست از فروش ستاره جوان خود درآمدی قابل توجه به دست آورد اما از این کار خودداری کرده است. به گزارش سایت فوتبال اسپانیا؛ زمانی که صحبت از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال جهان می‌شود، یکی از نخستین نفراتی که نامش به میان می‌آید لامین یامال ستاره 17 ساله تیم بارسلوناست، بازیکنی که امسال در رقابت‌های یورو 2024 طوری درخشید و به اسپانیا برای فتح این رقابت‌ها کمک کرد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خرید او حاضر شد پیشنهادی محیرالعقول بدهد؛ پیشنهادی حتی بالاتر از آنچه برای خرید نیمار ارائه کرد و با آن رکورد گران‌ترین نقل‌وانتقال تاریخ فوتبال را شکست. 
این ادعای اندی بارا ایجنت معروف اسپانیایی است که گفته می‌شود با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا و دکو مدیر ورزشی باشگاه رابطه‌ای نزدیک دارد. بارا در پادکستی با عنوان «اینکوباتور» با اشاره به اینکه پاریسی‌ها بعد از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید درصدد پیدا کردن یک جانشین برای او هستند، گفت: درباره بارسلونا یک چیزی که من می‌دانم این است که این باشگاه برای فروش لامین یامال از پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی نزدیک به 250 میلیون یورو داشت که آن را رد کرد. یامال با بارسلونا قراردادی دارد که بند فسخ آن یک میلیارد یورو است و به نظر نمی‌رسد مشتریان او جز فعال‌سازی این بند، راه دیگری برای جدا کردنش از تیم کاتالان داشته باشند. در واقع این همان کاری بود که پاریسی‌ها برای خرید نیمار از بارسلونا در سال 2017 انجام دادند و بند فسخ 222 میلیون یورویی قرارداد او را پرداختند. 

Page Generated in 0/0064 sec