printlogo


کد خبر: 292169تاریخ: 1403/6/27 00:00
پیام یحیی سنوار به عبدالملک الحوثی پس از شلیک موشک مافوق صوت انصارالله
توفان الاقصی دوباره زنده شد

سیدعبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن نامه‌ای از یحیی السنوار رهبر حماس دریافت کرد. یحیی سنوار در نامه خود اعلام کرد: مایه خرسندی من است که برای شما این نامه را در سالروز میلاد پیامبر نوشتم، آن هم در حالی که با هم در حال نبرد توفان الاقصای مبارک هستیم. 
رهبر سیاسی حماس همچنین توفان الاقصی را ضربه قوی به پروژه صهیونیستی در منطقه دانست. السنوار همچنین درباره حمله موفق موشکی انصارالله اعلام کرد: فلسطین با خبر عملیات شما در چارچوب مرحله پنجم از مراحل مشارکت شما در نبرد توفان الاقصی بیدار شد. به شما موفقیت‌تان در رسیدن موشک‌تان به عمق رژیم اشغالگر متجاوز را با عبور از همه لایه‌ها و سامانه‌های دفاع و رهگیری تبریک می‌گویم. رهبر حماس در ادامه نوشت: عملیات شما در عمق رژیم اشغالگر، بار دیگر حماسه نبرد توفان الاقصی و تاثیر آن بر قلب تل‌آویو را زنده کرد. عملیات منحصر به فرد شما پیامی به دشمن فرستاد که مفاد آن این است که مهار و بازدارندگی آن شکست خورده است و اینکه جبهه‌های پشتیبان غزه موثر و فعال هستند. السنوار در ادامه نوشت: قهرمانان ارتش یمن عزیز توان نظامی خود را توسعه و تقویت کردند و به عمق راهبردی رژیم غاصب رسیدند. مراتب درود خود را به ملت بزرگ یمن ابراز می‌دارم که یاریگر ملت فلسطین و مساله عادلانه آن هستند. 
وی در ادامه نوشت: همچنان میادین یمن عزیز شاهد موضع مردم یمن درباره مساله فلسطین به شکل هفتگی از زمان شروع عملیات توفان الاقصی است. ملت ما در غزه از تجاوزو محاصره رنج می‌برد. قسام مقاومت جانانه‌ای را علیه دشمن به پیش می‌برد. 
قسام با اقتدار بی‌نظیر عملیات هفتم اکتبر را رقم زد و نبردی دفاعی طی یک سال انجام داده که دشمن را درمانده کرده و به زانو درآورده است. السنوار در نامه خود آورده است: به شما اطمینان می‌دهم که مقاومت در سلامت است و هر آنچه دشمن اعلام می‌کند، دروغ و در راستای جنگ روانی است. ما خودمان را برای نبرد فرسایشی طولانی مدتی که اراده سیاسی دشمن را در هم بشکند آماده کرده‌ایم، همان‌طور که توفان الاقصی اراده نظامی دشمن را در هم شکست. رهبر حماس در نامه خود نوشت: تلاش‌های فزاینده  ما و شما و برادران مقاومت در لبنان و مقاومت اسلامی عراق، این دشمن را درهم خواهد شکست و طعم شکست را به آن خواهد چشاند.

Page Generated in 0/0055 sec