printlogo


کد خبر: 292337تاریخ: 1403/7/2 00:00
خبر

شیخ نعیم قاسم:
شهرک‌نشینان به شمال بازنخواهند گشت
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر دیروز در مراسم تشییع پیکر 2 نفر از فرماندهان بزرگ مقاومت، شهید ابراهیم عقیل و شهید محمود یاسین حمد در ضاحیه جنوبی بیروت، اعلام کرد حزب‌الله با فائق آمدن بر جنایت پیجرها، قوی‌تر از قبل به میدان آمده است. 
شیخ نعیم قاسم، شهید ابراهیم عقیل ملقب به «تحسین» را بنیانگذار نیروی رضوان در سال 2008 و معاون جهادی دبیرکل حزب‌الله معرفی کرد. وی هدف دشمن صهیونیستی در انفجار تروریستی پیجرها را کشتار 5 هزار لبنانی دانست که البته موفق به این کار نشد. 
شیخ قاسم 3 جنایت جنگی دردناک اخیر اسرائیل علیه لبنان را اوج وحشی‌گری خواند اما تاکید کرد: «توانستیم بر جنایت انفجارهای تروریستی پیجرها (دستگاه‌های ارتباطی) فائق آییم و قوی‌تر از قبل به میدان آمدیم». 
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهادت رزمندگان در میدان نبرد را عادت مقاومت خواند اما تاکید کرد در این نبرد دشمنان نیز درد خواهند کشید. به گفته وی، مجروحان جنایات اخیر اعلام کرده‌اند بزودی به میادین جهاد بازخواهند گشت. شیخ نعیم قاسم، مقاومت اسلامی لبنان را آماده هرگونه احتمال و سناریوی نظامی دانست و تصریح کرد: «تهدیدات رژیم صهیونیستی هر چه باشد هرگز ما را نمی‌ترساند». 
وی سپس خطاب به اسرائیلی‌ها گفت: «اقتصاد شما نابود خواهد شد اما به اهداف خود نخواهید رسید». عضو برجسته حزب‌الله تاکید کرد مقاومت اسلامی در لبنان تا توقف جنگ غزه ادامه خواهد یافت و شهرک‌نشینان شمال فلسطین قبل از توقف جنگ غزه به خانه‌های‌شان بازنخواهند گشت، بلکه شمار بیشتری هم مجبور به فرار خواهند شد و تنها راه چاره توقف جنگ علیه غزه است.

Page Generated in 0/0064 sec