printlogo


کد خبر: 292444تاریخ: 1403/7/5 00:00
پست‌های مجازی یک فعال حقوق مردم
دردمند کی بودی تو؟

محمد حسین صادقی:

محتوا: تصاویری از خودروی خارجی لوکس که به تازگی وارد کشور شده است.
زیرنویس محتوا: سال‌ها بود مردم‌مون منتظر واردات همچین ماشینایی به ایران بودن. کی فکرش رو می‌کرد مردم یه روزی بتونن تویوتا کرولای ۲۰۲۳ مونتاژ چین اونم با این کیفیت سوار بشن. هی این آشغالای داخلی رو توی پاچه مردم می‌کردن. حالا حالا‌ها دلال‌ها باید زور بزنن تا بتونن قیمت این ماشین رو ببرن بالا. قیمتش حسابی افت کرده و شما این خودرو رو می‌تونین توی مجموعه ما فقط با قیمت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومن خریداری کنین و ازش لذت ببرین. حق مردم ما بیشتر از این حرفاست.
دو روز بعد
محتوا: تصاویری از انتقال اجساد معدنچیان طبس
زیرنویس محتوا: حق مردم ما بیشتر از این حرفاست. لعنت به تحریم‌ها که باعث شدن کشور ما از لحاظ تکنولوژی عقب بمونه و نتونه ربات‌های معدنچی رو به کار بگیره و مردم بدبخت‌مون برای چندرغاز حقوق که معلوم نیست به آخر ماه‌شون برسه یا نه مجبورن توی همچین جاهایی کار کنن. لعنت به کاسبان تحریم که ذخایر ارزی کشور رو به ثمن بخس به تاراج می‌ذارن و چیزایی رو وارد می‌کنن که به درد مردم نمی‌خوره. لعنت به جنگ و خاورمیانه که ما توش به دنیا اومدیم و هیچ وقت روی خوش ندیدیم. برای تسلی قلب همه بازماندگان‌شون از طبیعت طلب بخشش می‌کنیم.
ضمنا کسانی که برای امضای وکالت واردات خودرو به مجموعه ما مراجعه کرده بودن اطلاع داشته باشن امروز و فردا به علت این ضایعه دردناک تعطیل هستیم. مراجعه نکنین.
پنج روز بعد
محتوا: تصاویری از آخرین مدل تلفن همراه آمریکایی آیفون
زیرنویس محتوا: بالاخره ما هم به صورت قاچاق و رجیسترنشده تونستیم صاحب یکی از این گوگولیا بشیم. نمی‌دونم تا کی قراره زندگی نرمالی نداشته باشیم و دائما تو سری خور باشیم و برامون تصمیم بگیرن که چیکار بکنیم و چیکار نکنیم. تا کی قراره یه مشت حمال و عمله که چیزی جز نون شب‌شون رو نمی‌شناسن و از لذت‌های دنیایی هیچی نچشیدن برامون تصمیم بگیرن و ملاک عمل مسؤولین‌مون باشن. تا کی قراره ارز به جای اختصاص پیدا کردن به وسایل مدرن و تکنولوژیک مثل همین تلفن همراه به چیزای بدردنخوری مثل داروی بیمارانی که می‌دونیم چند صباح دیگه بیشتر بین‌مون نیستن تعلق بگیره. خب با اون ارز لعنتی اگه آیفون و ماشین وارد نکنین قراره چه گلی باهاش به سرتون بگیرید؟ التماس تفکر.
ضمنا از سه روز پیش مجموعه ما برای دیتیلینگ و کاور محصولات مرسدس بنز که تازه دارن وارد کشور می‌شن اعلام آمادگی کرده و دوستانی که از نمایندگی نامه دارن می‌تونن تشریف بیارن پیش ما برای انجام اموراتشون. روز خوش.
 

Page Generated in 0/0058 sec