printlogo


کد خبر: 292526تاریخ: 1403/7/8 00:00
سلام بر سیدحسن نصر‌الله پرچمدار مقاومت

سلام بر سیدحسن نصر‌الله کشته راه خدا که زنده است و نزد پروردگارش روزی داده می‌شود.
آنان که سر و کاری با تاریخ دارند، نیک می‌دانند هیچ دوره‌ای از تاریخ خالی از رنج‌های بزرگ، دور از شکست‌های تلخ و پیروزی‌های شیرین نیست. آنان که سر و کاری با تاریخ دارند، می‌دانند که سنجش ناکامی‌ها و کامیابی‌ها در بازه زمانی کوتاه بیراهه رفتن است و بازه‌های زمانی میان‌مدت است که نشان می‌دهد در غزوه احزاب که کافران از بالا و پست بر مومنان تاختند و چشم‌ها خیره ماند و قلب‌ها به حنجره آمد (احزاب، ۱۰) چه کسی سربلند بیرون آمد و بازه‌های زمانی بلندمدت است که نشان می‌دهد پیروز میدان دهم محرم سال ۶۱ ق چه کسی بود؟ آنان که سر و کاری با تاریخ دارند، نیک می‌دانند که تلخی کوچ سید مقاوم سپهر مقاومت نخواهد پایید و کام اسرائیلی‌های یزیدی پست و پلید و خبیث زودتر از آنکه بپندارند آکنده از زهر پلشتی‌های‌شان خواهد شد و نفرین ابدی خدا و فرشتگان خدا و اولیای خدا و بندگان نیک خدا و همه انسان‌های حق‌جو بدرقه راه‌شان به سوی زباله‌دان خواهد بود.
قلب‌های‌مان از زخم جانکاه شهادت سید مقاومت فشرده است و عصاره اندوه بزرگ نشسته بر دل‌های‌مان در جامه سرشگ از دیدگان‌مان جاری است اما امیدوارتر از همیشه چشم به آینده دوخته‌ایم، سستی به دل راه نمی‌دهیم و گام‌های‌مان را کوتاه و آهسته نمی‌کنیم. بر این باوریم که در هنگامه «ابْتُلِیَ الْمُؤْمِنُونَ» و در کارزار «زُلْزِلُوا زِلْزَالًا شَدِیدًا» (برگرفته از احزاب، ۱۱) و حتی در زمانه‌ای که زمزمه‌های «وَتَظُنُّونَ بِاللَّهِ الظُّنُونَا» گوش‌های‌مان را می‌آزارد، باید «اذْکُرُوا نِعْمَةَ‌الله عَلَیْکُمْ» را در برابر دیدگان‌مان نهیم و به «جُنُودًا لَمْ تَرَوْهَا» (برگرفته از احزاب، ۹) باور داشته باشیم.
اکنون سید رشید و اسوه مقاومت شادمان از دهش الهی، برای کسانی که راه او را پی می‌گیرند نیز خوشحال است، چه می‌داند که بیم و اندوهی بر آنان نیست (برگرفته از آل‌عمران، ۱۷۰). ادامه‌دهندگان راه سید کسانی هستند که وقتی به آنها گفته شود همه جبهه کفر در برابرتان صف آراسته‌اند پس باید از آنان بترسید، جز بر ایمان‌شان افزوده نمی‌شود و جز این نمی‌گویند که خدا ما را بس (برگرفته از آل‌عمران، ۱۷۳).
درود بر او که در عمل اثبات کرد ایده مقاومت به قرائت امام خمینی، نه امری ممتنع که کنشی به کلی امکان‌پذیر است. او با تمام وجود به رهبری شایسته جانشین امام خمینی باور داشت و با هدایتش حرکت حزب‌الله را چنان رشد داد که طی تنها ۳ دهه، ایده هسته‌های مقاومت خمینی، در قامت فراجنبشی بزرگ و الهام‌بخش ظهور کرد.
در هیاهوی منطقه، فریاد رسای مقاومت علیه غرب بود. بخوبی به ما نشان داد چگونه دین و چه نگرشی به دین می‌تواند در ستیز با سلطه، نماینده شایسته فرودستان این نظم نابرابر جهانی باشد.
هستند انسان‌هایی که به رهایی، مقاومت، سلطه، استکبار، مستضعفان، جنبش و انسان می‌اندیشند؛ برای برپایی یک «جهان انسانی» جهاد می‌کنند و «تصمیم دارند پرچم لااله الا‌الله را در قلل رفیع کرامت به اهتزاز درآورند».
برای این مبارزان بی‌همتا، خون فرمانده  شهید نصرالله الهام‌بخش‌تر از سخنرانی‌ها و عملیات‌های او خواهد بود.

Page Generated in 0/0057 sec