printlogo


کد خبر: 292535تاریخ: 1403/7/8 00:00
فرمانده کل انتظامی کشور: حزب‌الله با پیروی از انقلاب اسلامی در برابر اسرائیل غاصب مقاومت می‌کند
تدوین منشور دیپلماسی انتظامی

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به مقاومت مثال‌زدنی رزمندگان جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: حزب‌الله لبنان با تاسی به انقلاب‌ اسلامی، در برابر دشمنی که از نظر بسیاری کشورها، دارای قدرت نظامی افسانه‌ای است، ایستادگی کرده‌ است. سردار احمدرضا رادان در آیین بزرگداشت شهیدان مدافع امنیت قم که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس این استان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: مقاومت یمن نیز برای این است که آنها هم از حزب‌الله درس گرفته‌اند. همین‌ درس‌ها باعث شده تمام منطقه در برابر دشمنی که می‌خواست با نقشه محیط جهان را تغییر بدهد ایستادگی و نقشه‌هایش را نقش بر آب کنند. فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه اضافه کرد: دشمن حجاب، دین و ارزش را هدف می‌گیرد، به گونه‌ای که ضد ارزش به ارزش و ارزش به ضد ارزش تبدیل شود، بنابراین صبوری، مقاومت، فهم، علم و امر به معروف و نهی از منکر از ابزاری است که رزمندگان جنگ ‌شناختی باید به آن مجهز باشند. 
وی یادآور شد: در دفاع‌مقدس، آرپی‌جی و توپ و تانک جزو ملزومات بود ولی امروز ایمان، فهم، صبر، دل، تحمل و در سنگر بودن از الزام‌هایی است که باید برای جنگ شناختی فراهم شود. 
سردار احمدرضا رادان همچنین در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، با بیان اینکه اربعین امسال ۲۷ روز فراجا آماده‌باش بود، اظهار داشت: ما در اربعین خود را پیمانکار اباعبدالله الحسین(ع) و ایشان را کارفرمای خود می‌دانیم و به‌گونه‌ای به زائران اباعبدالله(ع) خدمت می‌کنیم که مورد رضایت ایشان باشد و سال بعد هم توفیق خدمت را به ما بدهند. 
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که به پلیس تراز تمدن اسلامی و پلیس هوشمند برسیم، ادامه داد: پلیس مجری است و نیاز به پشتیبانی و حمایت علما و افراد تأثیرگذار در جامعه دارد، بنابراین مطالبه‌گری علما و مراجع نقش موثری در پیشرفت کار پلیس دارد. سردار رادان در دیدار با امام جمعه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، ضمن ارائه گزارشی از چالش‌های فراجا در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، خواستار مطالبه‌گری بیشتر حوزه علمیه در این حوزه شد. 
وی همچنین گزارش مختصری از اقدامات فراجا در مراسم اربعین حسینی ارائه کرد و گفت: الحمدلله امسال از جهت خدمات‌رسانی هیچ مشکلی پیش نیامد. فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تدوین منشور دیپلماسی انتظامی به منظور تسهیل در مراودات امنیتی با دیگر کشورها، اظهار داشت: امسال خدمت به زائران را در قالب یک قرارداد برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) انجام دادیم و سعی کردیم بیشترین توان خود را برای جلب رضایت حضرت انجام دهیم. سردار رادان همچنین از خدمات دولت سیزدهم در انجام کارهای اساسی و زیرساختی تقدیر کرد.

Page Generated in 0/0052 sec