printlogo


کد خبر: 292542تاریخ: 1403/7/8 00:00
اخبار

اژه‌ای: خون سید مقاومت به مبارزه با صهیونیست‌ها عمق بیشتری می‌دهد
رئیس قوه قضائیه نوشت: خون سید مقاومت و همراهان مظلومش، مبارزه‌ حق‌طلبانه رزمندگان محور مقاومت و مردم لبنان و فلسطین را بر ضد اشغالگران صهیونیست، عمق بیشتری خواهد بخشید و راه سیدحسن شهید توسط یاران و هم‌سنگرانش و ملت مسلمان و مظلوم لبنان و فلسطین با اقتدار تا زوال صهیونیست‌های غاصب ادامه خواهد یافت. رئیس قوه ‌قضائیه طی پیامی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت. حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در بخشی از پیام خود نوشت: اگرچه داغ وداع با سید مقاومت، سیدحسن نصرالله عزیز، این سلاله پاک رسول‌الله(ص) و این عبد صالح که بهره‌مند از فضایل کثیر بود، سخت و جانکاه است اما به کوری چشم دشمن صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم جنایت‌پیشه، حزب‌الله قهرمان در مسیر مقاومت، استوارتر و راسخ‌تر، طی‌طریق خواهد کرد و به حول و قوه الهی، بر برگه انحطاط و انقراض صهیونیست‌های انسان‌نما، توشیح نهایی را ثبت خواهد کرد.
***
باقری: راه شهید نصرالله قدرتمندتر استمرار خواهد یافت
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راه شهید نصرالله پرفروغ‌تر و قدرتمندتر استمرار خواهد یافت و سرنوشت منطقه و فلسطین عزیز در آینده‌ای نزدیک با اراده پولادین رزمندگان مقاومت و حمایت و همراهی مجاهدان مومن امت اسلامی با پرچمداری حزب‌الله عزیز رقم خواهد خورد.
سردار سرلشکر محمد باقری در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت. باقری در بخشی از پیام خود آورده است: شهادت مجاهد عالیقدر، عبد صالح خدا، رهبر مومن، شجاع، خردمند، بصیر و بزرگ حزب‌الله لبنان، سید مقتدر و مخلص مقاومت «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله» و همراهان شجاع و وفادار ایشان در این جنایت را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، مقاومت اسلامی و ملت‌های قهرمان و شریف لبنان و ایران و بویژه خانواده شهیدپرور آن عزیز تبریک و تسلیت عرض کرده و تاکید می‌کنیم «راه شهید نصرالله پرفروغ‌تر و قدرتمندتر استمرار خواهد یافت و به حول و قوه الهی سرنوشت منطقه و فلسطین عزیز در آینده‌ای نزدیک با اراده پولادین رزمندگان مقاومت و حمایت و همراهی مجاهدان مومن امت اسلامی با پرچمداری حزب‌الله عزیز و رزمندگان سازمان عظیم مقاومت با صلابت رقم خواهد خورد».
***
سلامی: آرمان آزادی قدس در آستانه تحقق قرار دارد
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت. سردار حسین سلامی در بخشی از پیام خود آورده است: جنایت وحشیانه سگ‌ هار صهیونیست در ضاحیه لبنان تحت حمایت آشکار و وقیحانه رژیم تروریست و جنگ‌افروز آمریکا و بلکه دیگر سردمداران دروغین حقوق بشر در اروپا و غرب که دست‌های پلیدشان تا مفرغ  به خون مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع، بی‌گناه و مظلوم فلسطین و لبنان آلوده است، نشان داد آرمان آزادی قدس در آستانه تحقق شکوهمند و تاریخ‌ساز خود قرار دارد و به فضل الهی، پیروز قطعی این میدان سرانجام حزب‌الله مقتدر و حماس غیرتمند خواهد بود.
***
عراقچی: خون پاک شهدای مقاومت زمینه‌ساز آزادی قدس شریف خواهد بود
وزیر امور خارجه ایران شهادت دبیرکل حزب‌الله را تبریک و تسلیت گفت و نوشت: «بی‌تردید خون پاک شهدای مقاومت زمینه‌ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف از لوث جنایتکاران صهیونیست خواهد بود». سیدعباس عراقچی در پیامی نوشت: «سید‌حسن نصرالله، سید مقاومت و فخر امت اسلامی، به خیل شهیدان راه شرافت و ایستادگی در برابر ظلم و جنایت اشغالگران آدمکش پیوست». وی در ادامه نوشت: «این نخستین‌بار نیست که رژیم صهیونیستی رهبران و فرماندهان حزب‌الله را به شهادت می‌رساند ولی شجره طیبه مقاومت از حیات و رشد باز نمی‌ایستد». عراقچی تاکید کرد: «در مکتب اسلام، «شهادت» خود شاهدی است بر حقانیت آرمان و انگیزه‌ای است برای ادامه مسیر و محرکی است برای جذب مجاهدان. ندیدند خون شهید سیدعباس موسوی چگونه باعث تحکیم بیشتر حزب‌الله شد؟ اکنون باید با وحشت نظاره‌گر تاثیر خون سیدحسن نصرالله بر گسترش بیش از پیش مقاومت باشند».
***
قالیباف: حزب‌الله پیروز قطعی این نبرد خواهد بود
رئیس مجلس شورای اسلامی پیروز نهایی جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم لبنان را حزب‌الله عنوان کرد و گفت: سکوت خفت‌بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی در برابر جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، همچنان ادامه دارد. محمدباقر قالیباف دیروز در نامه‌ای خطاب به نبیه بری، رئیس مجلس نمایندگان لبنان نوشت: حملات گسترده در منطقه ضاحیه بیروت و هدف قراردادن مردم مظلوم لبنان، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه، بیانگر خوی وحشی‌گری و تروریسم دولتی و نادیده‌گرفتن همه قوانین حقوق بشری توسط رژیم سفاک صهیونیستی است. قالیباف گفت: مجلس شورای اسلامی ایران نه تنها این اقدامات وحشیانه را بشدت محکوم می‌کند، بلکه تداوم اینگونه اقدامات غیربشردوستانه را فاجعه علیه بشریت، صلح و ثبات منطقه و جهان می‌داند. وی ادامه داد: متأسفانه جهان شاهد است جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی، در سکوت خفت‌بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی همچنان ادامه دارد. وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، حمایت کامل خود را از جبهه مقاومت اعلام می‌دارد. 

Page Generated in 0/0061 sec