printlogo


کد خبر: 292627تاریخ: 1403/7/11 00:00
اخبار

تراکتور - موهان باگان لغو شد
با اعلام باشگاه تراکتور دیدار این تیم مقابل نماینده هند لغو شد. به گزارش باشگاه تراکتور، براساس اعلام نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار 2 تیم موهان باگان هند و تراکتور در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم حضور تیم هندی در تبریز لغو شد. بر این اساس حضور اصحاب رسانه در تمرین دیروز تراکتور، منتفی شد. هوادارانی هم که بلیت این مسابقه را خریداری کرده بودند، بلیت‌شان برای بازی با فولاد خوزستان ذخیره شد. این بازی 3 بر صفر به نفع نماینده کشورمان خواهد شد و تیم هندی با مجازات‌های شدید کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه می‌شود. 
***
تانک روس به کامران قاسمپور رسید
عبدالرشید سعدالله‌یف با پیروزی در دیدار انتخابی به عنوان نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم روسیه در رقابت‌های جهانی معرفی شد. در جریان دیدار انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم تیم‌ ملی کشتی آزاد روسیه برای حضور در رقابت‌های جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی، عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده ۷ طلای جهان و المپیک، ملقب به تانک روس مقابل آلن باگایف با نتیجه ۱۰ بر ۷ به برتری رسید و به عنوان نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم روسیه در رقابت‌های جهانی کشتی انتخاب شد. کامران قاسمپور نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابت‌های جهانی است و دیوید تیلور نیز برای آمریکا در این وزن به میدان می‌رود. به این ترتیب ترکیب تیم روسیه در رقابت‌های جهانی آلبانی به شرح زیر خواهد بود:
وزن ۶۱ کیلوگرم: زائور اوگویف (دارنده ۳ طلای جهان و المپیک)
وزن ۷۰ کیلوگرم: اینالبک شریف
وزن ۷۹ کیلوگرم: ماگومد ماگومادف
وزن ۹۲ کیلوگرم: عبدالرشید سعدالله‌یف (دارنده ۷ طلای جهان و المپیک)
***
روز درخشان دختران تکواندوی ایران با کسب 2 مدال طلا
هر 2 نماینده ایران در نخستین روز چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی تکواندوی نوجوانان جهان با کسب مدال طلا به کار خود پایان دادند. این دوره از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان صبح روز سه‌شنبه دهم مهر با حضور ۹۳۶ تکواندوکار از ۹۶ کشور جهان به میزبانی کره‌جنوبی در شهر چانچئون با برگزاری مبارزات سه وزن ۵۲- و ۵۹- کیلوگرم دختران و ۶۳- کیلوگرم پسران آغاز شد. در روز نخست این مسابقات، تیم‌ ملی کشورمان دو نماینده داشت که پرنیان نوری و آیناز نصیری با کسب پیروزی برابر همه رقبا موفق به کسب مدال طلا شدند. 
در وزن ۵۲- کیلوگرم ۴۷ تکواندوکار حضور داشتند که پرنیان نوری با ارائه مبارزات سطح بالا و دیدنی در 6 مبارزه متوالی تنها یک راند به رقیب تایلندی واگذار کرد و در عین شایستگی موفق به کسب مدال طلا شد. وی کار خود را با برتری ۲ بر صفر برابر «علودی هاجر» از لبنان آغاز کرد و سپس «اینس بنتی» از فرانسه را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و در ادامه «مورامات» از تایلند را ۲ بر یک از پیش رو برداشت و سپس ۲ بر صفر «ممدووا» از آذربایجان را شکست داد و در دیدار نیمه نهایی با برد ۲ بر صفر برابر «رومرو فرناندز» اسپانیایی به فینال این مسابقات رسید. وی در مبارزه نهایی «زو» از چین را نیز در 2 راند و با نتایج ۴ بر یک و ۱۵ بر ۸ شکست داد و عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد. 
طلای وزن ۵۹- کیلوگرم را نیز آیناز نصیری با شایستگی تمام برای تیم دختران کشورمان کسب کرد. وی نیز در 6 مبارزه تنها دو راند به رقبا واگذار کرد. نصیری دور نخست «چیانگ» از چین تایپه را ۲ بر صفر شکست داد و سپس «اسمیرونوا» از روسیه را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و سپس برابر «فاطیما مندی» از فرانسه در 2 راند صاحب برتری شد و در مرحله یک‌چهارم نهایی با ارائه یک بازی منطقی توانست «رانکو» نماینده صربستان را ۲ بر یک شکست دهد. وی در مسابقه نیمه نهایی «اوگلسیچ» از کرواسی را شکست داد و در دیدار نهایی «نورای کازان بیک» نماینده قزاقستان را با نتایج ۴ بر یک و ۵ بر ۴ از پیش رو برداشت و روی سکوی قهرمانی ایستاد. در ادامه این مسابقات امروز (چهارشنبه) مسابقات اوزان ۴۵- و ۷۸+ کیلوگرم پسران و ۴۶- و ۶۸+ کیلوگرم دختران برگزار می‌شود. تیم‌ ملی کشورمان در روز دوم این مسابقات ۳ نماینده دارد. ساینا علیپور، امیرمحمد اشرافی و مهدی رحمتی از تیم کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند. مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان با حضور ۹۳۶ تکواندوکار به مدت ۵ روز به میزبانی کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0068 sec