printlogo


کد خبر: 292671تاریخ: 1403/7/12 00:00
اعلامیه برخی خستگان رژیم صهیونیستی

به نام خدا بسم رب النتانیاهو و یهودا 
ما جمعی از پاره‌شدگان در این سرزمین اشغال‌شده، خستگان و درماندگان در کشوری که به زور گرفته‌ایم، اکنون نمی‌دانیم کجا باید برویم. به سمت راست می‌رویم یک نفر می‌زند. به سمت چپ می‌رویم یک نفر می‌زند. از یک طرف در خیابان‌های وحشت‌زده رژیم  هم ما را می‌زنند. در سمت دیگر که خود حماس ما را می‌زند. ما خودمان کسی را نمی‌زنیم به جان عمه‌ نداشته‌مان. ما فقط ترسیده‌ایم و هر کس نزدیک‌مان می‌شود با کلاشینکف از خودمان دفاع می‌کنیم. نه شنا بلدیم که به دریا بزنیم، نه پر پرواز داریم که پرواز کنیم. اینقدر گفتیم ایران را آزاد می‌کنیم، آزاد می‌کنیم و هیچ غلطی نتوانستیم بکنیم که الان خود ایران دارد ما را آزاد می‌کند. آه! چرا هر چی نتانیاهو می‌گوید برعکس می‌شود، نمی‌دانم. تا دیروز می‌گفت همه جای ایران برای ما در دسترس است. الان برعکس شده و آنها  دست قدرت‌شان را بر سرمان کشیده‌اند. از بزرگان می‌خواهیم یک جوری قضیه را فیصله بدهند. کاش خودمان بیاییم خودمان را بترکانیم و از این زندگی پوشکی راحت شویم. همیشه فکر می‌کردم یک روزی مثل ژاپنی‌ها خودکشی کنم خیلی هم  نایس و باکلاس  است که مثل یک  سامورایی  هاراگیری کنیم. آنقدر اوضاع خراب شده که زیاد نیاز به کار خاصی هم نیست،  ایران و لبنان و یمن که دارند ما را  می‌زنند یک کوچولو موچولو آستین بالا بزنند نابودمان کرده‌اند. در این صورت هم خودمان از دست خودمان راحت می‌شویم هم کل دنیا. 
پس ای مردم  خسته!  خواهش می‌کنیم وقتی ایران حمله کرد و همه مجبور شدیم به پناهگاه‌ها برویم  بیایید یک نوع مرگ آرام را برای خودمان انتخاب کنیم مثلا  گاز سمی که درد هم  نداشته باشد منتشر کنیم و خلاص ‌شویم. اصلا مگرخودتان نمی‌گویید در کتاب‌مان آمده ایران ما را نابود می‌کند. وقتی مرده باشیم دیگر چه فرقی می‌کند به دست ایران تکه‌تکه شده باشیم یا بر اثر استنشاق گاز؟
 شاید فکر کنید این کار فایده‌ای ندارد که باید بگویم خیلی هم خوب است چون هم  فلسطینی‌ها می‌آیند به عنوان مسکن مهر از شهرک‌ها استفاده می‌کنند و برای‌مان دعا می‌کنند و هم ما زودتر از این زندگی سگی خلاص می‌شویم. 
خستگان درصدد نابودی صهیونیسم
 

Page Generated in 0/0055 sec