printlogo


کد خبر: 292676تاریخ: 1403/7/12 00:00
بیانیه غرورمندانه ارتش اسرائیل

چند نفر به یه نفر؟
ما سربازان غیور اسرائیل بعد از تحمل طنزهای ساخته شده در خصوص پوشک و ادوات پیشگیری از ضربه ملایم مغزی، نفخ، قولنج و قس علی‌هذاالامراض، بیانیه خود را به شرح زیر اعلام می‌داریم:
رژیم ایران بر خلاف رویه قبلی که از چند روز قبل حمله خود را اطلاع‌رسانی می‌نمود تا آبروی ما را ببرد، این بار بد عهدی کرده و ما را با خاک یکسان نمود. از خدا پنهان نیست، ما با اعتماد به این اخلاق پهلوانی بچه‌های پادگان را بدون پوشک خوابانده بودیم که بیدار شدن ناگهانی، اوضاع را خیط کرد. این حمله آنقدر ناجوانمردانه بود که حتی پتو و چادری که دور پای بچه‌ها پیچیده بودیم افاقه نکرد. ما ضمن حفظ پرستیژ جدی خود اعلام می‌کنیم خدا آن روز را برای دشمنش هم نیاورد. ما فرماندهان، شب گذشته ضمن جمع‌کردن کار‌خرابی‌ سربازان که همه جا را به نجس نکشند، از یک طرف میهمان ناخوانده داشتیم، از طرفی هم نور موشک‌ها عین چی همه جا را روشن کرده بود و توی معذوریت بودیم. 
ما مقتدرانه همه طنزهای ساخته شده در خصوص گنبد آهنین را رد می‌کنیم. این روزها گنبد کمی کسالت داشت و دانه درشت‌ها را رد می‌کرد که مال تعمیرات چند روز اخیر است. روی‌مان به دیوار، سوراخ‌هایش مثل سیفون کثیف شده بود که با لوله 9 متری بازشان کردیم. ای‌کاش می‌گذاشتیم جرم‌ها بماند و به صورت طبیعی یک خاصیتی داشته باشد. 
ما ارتش قدرتمند اسرائیل با انتشار این بیانیه، ضمن گله‌گذاری از آمریکا که ظاهرا خوابش از ما سنگین‌تر است، از ایران و یمن و لبنان و عراق می‌پرسیم چند نفر به یک نفر داداش؟ تعداد موشک‌ها آنقدر زیاد بود که نمی‌دانستیم کی به کی است. در نهایت، ارتش با یک حرکت خلاقانه به اسم مخففی دست پیدا کرد که شد «لعیا.» همیشه می‌گویند در محدودیت آدم رشد می‌کند. ما با صدای رسا و بلند اعلام می‌کنیم حاضریم این اسم را با قیمت مناسب به مقاومت بفروشیم.
در پایان، اگر این نتانیاهو یک روز بگذارد ما کپه مرگ‌مان را راحت روی زمین بگذاریم، فکرمان هم کار می‌کند و تلافی می‌کنیم. اصلا اگر خواستید این کودن را هم معامله می‌کنیم. خبر از شما.
ارتش غیور نیروهای سر تا پا ایربگ اسرائیل
 

Page Generated in 0/0054 sec